hare1988
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hare1988
- Urodziny 18.06.1988
Informacje osobiste
-
Imię
marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
suwałki
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
co za różnica z którego roku?! chodziło mi o to że nikt konkretnie nie napisał co było przyczyną!!! mam ten sam problem i nigdzie nic konkretnego nie jest napisane
-
widzę że nikt konkretnie nie napisał co było przyczyną owego wyskakującego piątego biegu....
-
Sprawdziłem dziś wybierak i na moje mało fachowe oko i ucho ręcznie nim sterując(spod maski) biegi wchodzą normalnie bez żądnych kłopotów a jadąc na piątym biegu mocniej go popychając czuć pewne delikatne wibracje(na innych biegach tego nie ma) hmmm czyżby wszystko wskazywało jednak na wybierak...??
-
Witam serdecznie. Podepnę się do tematu a mianowicie występuje u mnie taka przypadłość że ostatnio jadąc na piątym sam mi wyskoczył i zdarza się to coraz częściej. wrzucając znowu piątkę przy +-100km/h dosłownie po kilkunastu sekundach znów wyskakuje lecz kiedy zmienię na 4 i przejadę kilka km to wtedy piątka utrzymuje się dłużej. Jedni medycy twierdzą że synchronizator inni że wybierak jest na tyle wyrobiony i nie wrzuca piątki do końca ... a jakie jest wasze zdanie, może spotkał się ktoś z takim problemem. Dodam że reszta biegów wchodzi bez zarzutu i nic się nie blokuje,może czasem wsteczny delikatnie zgrzytnie. Proszę o wasze koncepcje i pozdrawiam. Autko passat b4 1.9 tdi 90KM 1Z
-
Kolega arsen ma racje, najlepszym rozwiązaniem będzie osobiście usłyszeć jak grają, kiedyś sprzedawałem jakieś swoje starocie ale u mnie grały ok, znajomy kupił je ode mnie i był bardzo zniesmaczony gdyż grały o wiele wiele gorzej...w sumie zależy też od radia itp...
-
Dzięki za porady a tak uzupełniając to drzwi mam już wygłuszone wg w/w instruktażu , fakt nie mam zrobionych komór;-/ A z wyborem to fakt mogłem zajrzeć na forum,ale pomyślałem że to przecież sklep typowo car-audio więc doradzą coś normalnego a nie tylko aby kit wcisnąć. Ogólne założenie było takie żeby głośniczki b.nisko schodziły i był ładny basik, głośno to wcale nie musi grać. Wzmacniacz mam pioneera PRS-D420 rewelacyjny może nie jest ale myślę że sprosta moim oczekiwaniom, a co do subka to pomyślałem o nim wcześniej i będąc przy okazji na wycieczce u naszych zachodnich sąsiadów nabyłem ALPINE SWS-1223D I SWS-1243D nie wiem jeszcze jak to gra ale mam nadzieje że już niedługo wszystko poskładam do kupy i jakoś będzie mruczeć, a co do budżetu to nie chciałbym wydawać na komplet głośników połowy wartości autka ale powiedzmy z jakieś 300-500zl. pozdrawiam
-
Normalnie się wkur... bo mogłem kupić trzy razy tańsze a efekt byłby ten sam,heh pewnie jakieś 'dobre'' bushmeny graja lepiej niż te pier.. ŻyGiEl ---------- Dodano o 13:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:24 ---------- A tak przy okazji to co polecacie w podobnym przedziale cenowym alpine vs pioneer?? Bo już z JBL dam se spokój..
-
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, podłącze się do tematu a mianowicie ostatnio w swoim pasku chciałem troszkę poprawić (można by nawet rzec udoskonalić) car audio ale efekt wyszedł odwrotny! Zacząłem oczywiście od wygłuszenia drzwi (obecnie przednich) i wyboru głośników. Wybór padł na JBL GTO 638. Po ich podłączeniu i zamontowaniu etc. byłem nieco rozczarowany gdyż grają jak te w ori albo nawet gorzej! Chodziło mi aby grały nie tyle głośno co w miarę czysto miękko i z dość głębokim basem a tu zonk. I tu pytanie do was : czy mam odłączyć głośniki w podszybiu dla lepszego efektu, podłączyć wzmak bo takowy posiadam czy może nastukać dla sprzedawcy że wcisnął mi kit. radyjko to pioneer deh5000ub mosfet 4x50. proszę o wasze sugestie. pozdrawiam