Skocz do zawartości

leoni

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O leoni

  • Urodziny 01.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Czy ktoś jeszcze posiada zapinki do żarówek H7 passat b5. Da się to jeszcze kupić?
  2. potrzebuję zamek klapy bagażnika najlepiej z wtyczka numer części 3b9827505- kombi
  3. słuchacie wiem że to nie ten dział, ale nie mam gdzie tego napisać, bo temat w ogólnym od razu zostanie przysypany innymi postami. Mechanik stwierdził , że szczeliła mi uszczelka pod głowicą- więc kazałem im to zrobić trwało to ponad 2 tygodnie, za nim zabrali się za robotę oddali głowice do warsztatu gdzie sprawdzili jej szczelność przed planowaniem, odebrałem auto ucieszony. Pojeździłem jeden dzień a właściwie 50km wyskoczyły a właściwe błędy które podałem powyżej + znowu wsiąknął mi płyn chłodniczy żadnego wycieku nie było oddałem im znowu auto, stwierdzili że prawdopodobnie firma nie sprawdziła szczelności głowicy więc oddali ją w piątek po raz kolejny do sprawdzenia- firma potwierdziła że jest wszystko ok. I tu moje pytanie bo mechanicy rozkładają ręce że nie wiedzą co może być!!!, auto rozgrzebane już od miesiąca a oni niewiedzą co robić!!! Powiedzcie mi co robić dalej, szlak mnie trafia miesiąc bez auta!!
  4. ok, dzisiaj podjadę z pracy to tak zrobie gdyby się okazało że to cewka- to jaką kupić żeby się nie okazało że zamiennik będzie robił to samo?
  5. tylko powiedz mi która to trzecie cewka?? patrząc od strony maski??
  6. cześć, wracam znowu z podobnym tematem: objawy to brak mocy i mrugający check: Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent od czego zacząć od wymiany świec i kabli??
  7. podłaczyłem kabel wszedłem w ustawienia ale nic mi nie pokazuje, dla pewości weszłem w ustawienia temp. silnika i oleju i jest ok żeby było śmieszniej to znowu mi wyskoczył błąd z czujnikiem po przejechaniu ok150km!!!
  8. rozumiem że chodzi ci o temperaturę?? jutro sprawdzę jak się nie mylę to były to te opcje : temp.płynu chłodzącego: -01 silnik -bloki pomiarowe -Grupa 007
  9. jedna rzecz mnie zastanawia, czemu po tygodniu od wymiany znowy wyskoczył mi ten sam błąd!!!, dzisiaj kasowałem
  10. dzięki ale widze nie bardzo zrozumiałeś moje pytanie- pytałem gdzie jest czujnik a nie co oznacza błąd!! czujnik juz sam znalazłem i sam wymieniłem, więc sprawa nie aktualna
  11. cześć, pisze w tym wątku bo niestety jeszcze nie mogę zakładać swoich tematów , mam taki problem a właściwie błąd: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small chce wymienić ten czujnik ale nie bardzo wiem gdzie on znajduje się w moim silniku ALT, znalazłem jedne na wężu chłodnicy ale wydaje mi się że to jest do sterowania wentylatorami przy chłodnicy. czy możecie mi powiedzieć gdzie znajde ten czujnik i jaki ma symbol??
  12. to co proponujesz w takim momencie żeby jeszcze sprawdzić- od czego zacząć??
  13. LOG-01-002-033LPG.xls LOG-01-002-033Benzyna.xls dodaje logi w exelu proszę chłopaki o analizę
  14. sorry że tak długo się nie odzywałem, dzisiaj biorę się do roboty i wstawiam logi
  15. Karol tylko powiedz mi czy podczas jazdy mam mieć podłączonego VAG-a z lapkiem?? No i w którym miejscu mam odczytać logi z 002+033 pod zakłądką Engine ?? Soryr za głupie pytania ale dopiero zacząłem się bawić VAG-iem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności