Jump to content

stanek90

  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

About stanek90

  • Birthday 02/02/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. stanek90

    Logi AFN/AVG CHip

    WItam Zrobiłem małą modyfikacje programu w swojej a6c5 silnik AVG. Przy pełnym gazie nie dymi oraz nie czuje żadnych wibracji.Jest to bezpieczny mod,proszę fachowców o opinie 001 i 011 http://log.malonetuning.com/chart/23483 ... wq8AAAA%3D 004 http://log.malonetuning.com/chart/23449 ... w5AAAAA%3D
  2. stanek90

    Proszę o analizę logów vag Passat b5

    na poczatku zobacz czy jest dobrze sztanga ustawiona,film pomocniczy
  3. stanek90

    Proszę o analizę logów vag Passat b5

    Sztanga chyba chodzi ok,ciezko mi stwierdzic po filmie.Reka zobacz czy do samego konca mozesz ja podniesc.KAt dynamiczny zalezy od wstepnego ustawienia pompy.Moze ktos cos grzebal z regulacja sztangii.Doprowadz wstawanie turbo do porzadku i zobaczysz ile Nm przybedzie Ci w dolnym zakresie,teraz to jakos jedzie,bo gora moc bedzie, ale kopa zadnego
  4. stanek90

    Proszę o analizę logów vag Passat b5

    Turbo ospale wstaje ,mimo ze sterownik podciaga gruche na maxa co ma w sofcie.Do sprawdzenia wezyki,podcisnienie na wolnych obrotach,ewentualnie poprawnośc dzialania sztangi,powinienes reka ja podciagnac do gory okolo 2 cm.Egr tez cos nie dokonca sie zamyka i otwiera,przy max zamknietym powinno byc kolo 470mg,a zamknietym ponizej 200,zaslep lub wyczysc.Wtrysyki i pompa ok .Statyczny kat wtrysku przysieczony mocno w bs 000 na 2 pozycji powinno byc kolo 50 .Widac ze w 004 n108 na maxa wysterowany i nie osiaga 1,4 bdtc,popraw to.Kata masz?
  5. Witam Panowie czy obecna mapa boostu nie jest za agresywna?? dla 110 VP
  6. bo w miare to wszystko jest zrobione ,ale nie widzialem aby kos modyfikowal tak program paliwa od dolu masz strasznie duzo,t tylko potwierdza ze te silniki sa pancerne jak tylko jezdzisz i nic sie nie dzieje
  7. Hmmm,takze mam avg 110 km to sa blizniacze silniki i soft co prawda robilem sam ,ale prze tym przeczytalem mase tematow,opisow i przejrzalem troche wsadów i ten jest zrobiony dosyc dziwnie.TQ lim jest podbity obsurdalnie dla tego silnika i jezdzisz na DW a sama mapa nastawnika jest podbita do prawie 5 v co jest absurdem dla tego nastawnika bez zadnej modyfikacji.JAk dobrze widze lejesz 48 g przy 1500 obr co da kolo 3,5 v to zabojstwo dla sprzegla i skrzyni.Svbl na 2150 a wymagane 2250
  8. Witam Panowie wgrałem soft do swojego autka a6c5 110hp AVG.TL podniesiony od 2250 do 4000 na poziomie 51 mg, smoke map os x pociagnieta do 1000mg i afr wyliczony na 17( w kolumnie 1000 mam 57 mg)Boost na 2090,svbl na 2250 i bost lim na 2200.Ruszona mapa napiecia o 3 % w ostatniej kolumnie oraz +1 soi.I teraz moje pytanie poniewaz mam po całosci overboost czyli rozumiem ze musze jeszcze naniesc poprawke na mape n75 o 5-10% lecz też mam maly dymek przy pelnym bucie.Nie zaniskie cisnienie wymagane ??Moe przy 51 mg dac 2200 mbar i podniesc svbl do 2300 oraz boost lim do 2250.Proszę o opinie.Osie x w target boost oraz n75 mam do 45,podniesci do 51?? http://vaglogger.apphb.com/log/5a9b0bf3afad0fb3fc445554 odcinka na 3 biegu http://vaglogger.apphb.com/log/5a9c4e6cafad0f542045e18b
  9. Witam Auto ciagnie dobrze i jakos nie odczuwam tego spadku cisnienia w okolicach 3 tys.CZego jest to objawiem i jak je wyeliminować 15.11 przep_turbo.csv 05.11 turbo.csv
  10. Witam PAlnuje zakupic a6c5 z silkiniem avg,zrobilem mu dzisiaj logi.Czy przeplywka siada czy jest to jakis inny problem jej zanizania. http://vaglog.com/log-003_cd5zO.html http://vaglog.com/log-011_jTlxsK.html
  11. JA kupiłem na aukcji linke nawinieta juz na kółko i wszystko psuje plug and play.Jezeli masz dobre prowadnice to ta opcja jest najlepsza.Nie widziałem róznicy miedzy oryginalnym napedem a zamiennikiem za 33 zł i działa do dzisiaj
  12. stanek90

    Remont generalny Passat b5 1.6 ANA

    Witam Moj pasek 1.6 ANA takze ma problem wciaga kolo 400 ml na 1000 km.Zaczne od plukania silnika bg-109 i zaleje moze nafte na noc.Silnik mam maly przebieg okolo 130 tys ale z racji na male przebiegi roczne pierscienie moglo złapac nagarem,szkoa troche robic generalke
  13. Podepne sie pod temat.Mam silnik 1.6 ANA i następujące objawy.Jak jest samochód zimny to odpala bez problemu lecz obroty sa ok 1000 i po jakis 10 s spadaja na 900.JAk samochód sie nagrzeje do 90 i postawie go na 1-2 h to odpala i obroty sa okolo 1100-1200 i utrzymuja sie dluzej tak jakby ssanie,ale auto wcesniej preciez bylo nagrzany. Wspomne ze po tej godz na zegarach wskazowka lezy od temp ,tak jakby szybko wytracal temperature.Czasami podczas jazdy opadnie na 0 po czym znwu rosnie.Czy problem krótkiego ssania na zimnym i wiekszego na letnim silniku jest czujnik tem??
  14. B5 sedan 1.6 99r oryginalny przelot 125 tys .Kupilem od drugiego wlasciciela i auto rewelacja chodzi jak nowe
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy