alvaroalvaro78
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O alvaroalvaro78
- Urodziny 12.10.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Malbork / Stogi
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2018
-
Flashowanie sterowników - dyskusja
alvaroalvaro78 odpowiedział radekrp90 → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie a czy zegary 5G0920870A (VDO) da radę przeflashować na 5G1920751B (VDO) ? -
Problem z Kessy Passat B6
alvaroalvaro78 odpowiedział michas2222 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Cześć. Mam ten sam problem. Szukałem możliwości wysłania do Ciebie PW ale nie znalazłem. Poradziłeś się sobie? Mam to samo - grupa 01 nie dostępna pomimo zaznaczenia w długim kodowaniu możliwości dodawania kluczy(brak możliwości dodania kluczy) z Kessy wszystko działa ale piloty nie działają (zamykanie, otwieranie) -
Wymiana Active Info Display retrofit AID
alvaroalvaro78 odpowiedział wagen → na temat → Tematy techniczne
Witam klubowiczów! Czy ktoś z was dokładał może virtuala w polo 2g ? Mam jednostkę ze światłowodem. Rok auta to 2018 modelowo 2019. 1,6tdi 95km DSG.Jakiego licznika szukać? Kostki się różnią? Są jakieś adaptery? Dopiero zgłębiam temat polo a forum polo 2g raczkuje… -
alvaroalvaro78 obserwuje zawartość → Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
-
Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
alvaroalvaro78 odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie poratujcie. Problem dotyczy MK IV. Zmiana licznika bez fis - 1J0 920 805 G na 1/2 fis 1J5 920 826 C. Po zmianie Brak ikonki ASR. System działa ale nie da się zapalić ikonki nawet wciskając przycisk na desce rozdzielczej... Zmienione zegary to zegary z Paska z softem 1J5 920 826 C. Miał ktoś taki problem ? Pisałem do użytkownika owies ale puki co się nie odzywa... -
Jako że to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich przywitać Mam na imię Łukasz i śmigam uśmiechem kombi. Teraz do meritum założyłem tempomat używając manetki od Busa T4 ( musiałem użyć samej manetki tzn zdemontować i tą od T4 i tą od B4 i z dwóch zrobić jedną...). Maje pytanie jest takie - Czy w ori manetce istnieje w 1Z możliwość przyspieszania i hamowania za pomocą tempomatu czy jest tylko opcja włączania przyciskiem SET oraz przywracania prędkości przyciskiem RESUME. Bo kolory przewodów w kostce z manetki od T4 względem czarnej kostki tempomatu ukrytej za skrzynką bezpieczników w B4 czarny oraz biały z czarnym są zamienione miejscami, tzn. niebieski idzie do niebieskiego, czerwony do czerwonego ale biały z czarnym idzie do czarnego a czarny idzie do białego z czarnym...