Skocz do zawartości

Glodny

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Glodny

  • Urodziny 01.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrków Trybunalski

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nawiązując do zmiany rozrządu, było już wcześniej poruszane.
  2. Najbezpieczniej jest odczytać błąd z komputera przez gniazdo ODB 2. Równie dobrze może być walnięty katalizator (lub jego brak).
  3. Potwierdzam 600-700 obr jest poprawne (na moim automacie też) Może mało rozwiewająca twoje obawy informacja ale w moim przypadku też miałem "udokumentowany" przebieg 215 jak kupowałem, po 10 tys. okazało się że był wlany jakiś gęsty olej, pożal się boże jakości, szlam na misce przy zlewaniu. Po wymianie na castrola zaczęło się (hałasy od strony rozrządu w silniku) i rozrząd do wymiany. Przy wyjmowaniu łańcucha śłizgi się rozpadły mechanikom w rękach. Teraz jeżdżę na Liqui Moly. VW twierdzi że w tym modelu powinien 300tyś km wytrzymać. Jakiś czas później przy wymianie reduktora w instalacji gazowej z komputera u gazownika wyszło że około 30-50 tysięcy ma więcej niż licznik pokazuje.
  4. AGZ to wersja 150KM o ile się nie mylę. Z opisu wynika że masz 170KM, mam taką samą czyli AZX. Wymieniałem rozrząd prócz dwóch samonapinaczy (wariatorów) ze względy na cenę. Jeden 1650pln, tylko oryginał. Reszta kosztowała około 3 tysięcy w sumie. Niestety silnik był podnoszony do góry, żeby wykonać ten zabieg. Może się da tak jak napisałeś, ale mój mechanik się tego nie podjął.
  5. Dzień Dobry. Poszukuję numerów oem kompletnego rozrządu wraz z wariatorami (koła zębate z napinaczami od zmiennej fazy rozrządu) oraz wentylatora sprężarki klimatyzacji (ten mniejszy po prawej stronie chłodnicy patrząc od kierowcy). Z góry dziękuję. Nr VIN WVWZZZ3BZ4E261953
  6. 1. jaki przebieg i czy macie chipa (jaka moc po chipie): 225 tyś. km (rozrząd do wymiany czyli o co najmniej 80 tyś. km cofnięty), nie 2 czy był wymieniany olej i filtr w skrzyni ( jaki olej,filtr i jaka metoda dynamiczna czy statyczna): tak, wylano czarny płyn, wlano oryginał z VW plus wymiana filtra, metoda statyczna (jakieś 10 tyś km temu) 3. czy po wymianie oleju uszkodziła się skrzynia (jaka wymiana statyczna czy dynamiczna czy po wymianie dynamicznej była płukana skrzynia i dodawane środki uszczelniające): nie 4. kto ma jakie problemy z tipem (szarpania ,muląca skrzynia itp...) Kilka razy zdarzyło mi się krótkie przeciągnięcie biegu na przełożeniach 2 - 3, ręczna (właściwie nożna) regulacja gazem pomagała od razu. Zdarzyło mi się 3 razy że zgasł na wstecznym, ale tylko kiedy raptownie wcisnąłem gaz i w momencie ruszania równie gwałtownie puszczałem gaz (np pokonywanie progu. Raz zgasł silnik podczas jazdy na wprost zjeżdżając ze wzniesienia, nie bardzo mogłem się zdecydować czy dodawać gazu czy nie, zgasł w momencie zatrzymania i od razu wciśnięcia delikatnie gazu. Podejrzewam że to problem z rozrządem i cewkami zapłonowymi które mam do wymiany (jedna już padał i wymieniona, auto potrafi na postoju wpadać w wyczuwalne wibracje przez nierówną pracę silnika, komputer pokazuje sporadyczne błędy czujnika wałka rozrządu) 5. spalanie w tiptronicu (model i pojemność motoru): średnie 11,5l/100km (po 3 tyś. km), trasa najniżej to 8l/100 km przy 110 km/h, miasto średnio 16l/100km gaz 13-14l/100 km 6. gdzie naprawialiście swoje skrzynie (można polecać zakłady lub odradzać) Nigdzie.
  7. Miałem podobny przypadek, między 2,5-3 tyś. obrotów buczało strasznie aż czuć było lekkie drgania na kierownicy. Autko jeździło jak po sznurku, przyspieszało i prowadziło się dobrze. Wszystko wyjaśniło się po zmianie opon na nowe letnie. Od tej pory cisza i szum wiatru przy 140 km/h jadąc po autostradzie. Pozdrawiam
  8. Wymieniłem już ten pasek co podałeś. Zatarło się jakiś czas temu łożysko na wiatraku, więc przedni pas z napinaczami zrobiony na tip top. To na pewno rozrząd. Czy ktoś miał przyjemność wymiany?
  9. To może teraz ja ze swoim problemem. Od października zeszłego roku jestem szczęśliwym posiadaczem 2.3 v5 AZX. W obecnej chwili mam 226 tyś km przebiegu i rozrząd już wyraźnie dzwoni w momencie wkręcania się silnika z obrotami. Wiec czas na wymianę i tu mam problem (VW zastrzega się że rozrząd powinien o sobie dać znać najwcześniej przy 300tyś. przebiegu więc mam przynajmniej o 80k przekręcone). Mój mechanik twierdzi, że do tego silnika tylko oryginalny rozrząd trzeba wkładać a cena części u mojego lokalnego dilera to ponad 4,5 tysiąca pln . W większości koszty te tworzą dwa koła zębate z napinaczami (czy jakoś tak) po 1600 każde. Jak uważacie, zamienniki do tego silnika są bee i czy trzeba wymieniać wszystko czy wystarczy tylko napinacze, szyny i łańcuszki? Z góry dziękuję za odpowiedź. ps. poprawka do posta, to nie koła zębate tylko wariatory kosztują ponad 1600 za sztukę (zmienna faza rozrządu w silniku)
  10. Witam Proszę o rozkodowanie numerku VIN WVWZZZ3BZ4E261953 chodzi o to czy auto posiada czy nie napęd Syncro lub 4motion Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności