1971pawel
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O 1971pawel
- Urodziny 27.07.1971
Informacje osobiste
-
Imię
p
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
l
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1998
-
Konstrukcja mocowania pompy paliwa 1.8T AWT
1971pawel odpowiedział marecek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie, też lekko ułamałem te zawleczkę wtyczki... i jak ją teraz zdjąć? Może ktoś zna patent kolegi? -
Uszkodzony napiancz łańcucha rozrządu - objawy.
1971pawel odpowiedział Kimo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zaczęło być słychać napinacz - mechanik stwierdził do wymiany. Kupiłem napinacz nowy - sprzedawca zapewniał że oryginalny za ok. 680 z (numer wybity miał taki jak oryginał). Założyłem, ze starym łańcuchem , nowe płetewki i samochodem zaczęło telepać na wolnych obrotach, inny dźwięk silnika i spadek mocy. Nie był błędów na VAG u więc pojeździłem rok Wymieniłem świece, kable, poduchy i dalej było paskudnie - trzęsło całym samochodem. Po roku przy wymianie rozrządu mechanik stwierdził, że nie zmienia faz rozrządu i założył stary napinacz z nowym łańcuchem. Trzęsło mniej ale trzęsło. Oddałem paska żonie (sam jeżdżę V40 t4). dziś znów jechałem paskiem ponad 200 km autostradą i jak się zejdzie z obrotów to samochodem normalnie tak trzęsie, że aż buja. Pytanie co jest źle. W serwisie nie wiedzą, mechanik nie wie. Koledzy pomóżcie. kupić w serwisie nowy napinacz? -
Napinacz łańcucha rozrządu - VW Passat B5 1.8 20V
1971pawel odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
wymieniłem sam napinacz bez łańcucha. I od razu po wymianie zaczęło trząść silnikiem na biegu jałowym. I spadła moc. Jak się położy rękę na otwartych drzwiach albo kierownicy to wyraźnie odczuwa się telepanie. Wymieniłem jedną poduszkę ale nie pomogło. I tak się zastanawiam: napinacz wadliwy? łańcuch wyciągnięty? Minimalnie przestawiony rozrząd? -
[B5] Woda w Passacie, mokre dywaniki, wilgoć w kabinie - dyskusja
1971pawel odpowiedział Michal1980 → na temat → Nadwozie i wnętrze
obudowa filtra kabinowego chyba powinna posiadać 3 uszczelki. U mnie były 2 wpasowywane w spód obudowy. Jedna gumowa wąska na zewnątrz i gąbkowa przyklejana wewnątrz (ale na zewnątrz obudowy). Przegniły i w ASO zamówiłem obydwie. I szok. Tej wąskiej zewnętrznej nie można osobno kupić. Kupiłem gąbkową oraz gumową szeroką, której nie miałem (może jak szybę wymieniali fachowcy to zapomnieli założyć?). Gumowa szeroka wchodzi na blachę dookoła wlotu i ma 3 dziurki na bolce, na które wkłada się obudowę a potem zakręca nakrętkami Numery uszczelek:8D0 819 165B i 3B0 819 211 koszt a ASO w Lublinie ok. 64 zł.