Skocz do zawartości

konradkry

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konradkry

  • Urodziny 12.12.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. konradkry

    Analiza logów

    Turbo kiepsko wstaje weryfikacja geuszki, n75, podciśnień
  2. nie loguj 3 grup na raz bo nic nie widać, z tego co możesz zobaczyć tutaj to trzyma cię mapa dymu, wiec weryfikacja czy przepływka czy doładowanie. oczywiście wszystkie węże do weryfikacji
  3. Tak zacząłem wysterowywać N75 na początku zmniejszyłem ciśnienie zadane i żądam je trochę później. Następnie zmniejszyłem o 2-3 % wysterowanie N75 w obszarze 1500-1700 obr, i dodałem 2-3% w obszarze 2300-3000 obr. nie wiem czy idę w dobrą stronę. Po drugie do sterowania N75 używane jest jeszcze sterowanie PID które też swoje wnosi. gdyby móc wyłączyć sterowanie PID następnie programowo wyregulować N75 i załączyć PID, to była by najlepsza droga do uzyskania efektu pożadanego. wachanie na poziomie 200 mbar jest mocno wkużajace, Niestety męczy mnie jedna rzecz, nie wiem czy poprawnie jest wyregulowana gruszka i ogranicznik.
  4. Cześć, Ostatnio walczę że swoim bxe, to akurat edc16, więc dużo podobnych ustawień co w edc15 Ale do rzeczy, mapy dymu skalkulowane pod AFR 17, TL znacznie podniesiony od 2250. I wszystko było by dobrze gdyby nie samą turbina, wystartowałem ja do 2200 mBar. Więcej nie potrzeba przy tym setapie, niestety w okolicach 2100 do 2700 obr, ciśnienie leci mi do 1900mbar, a efektem jest ładny bączek, poniżej link do logi. Macie jakiś pomysł jak to opanowac http://vaglogi.pl/log-001_003_011_3d3Jjdo.html
  5. hej, Proszę powiedzcie mi jak SOI wpływa na spalanie. czy zwiększenie kąta zmniejsza, ? Potrzebuje tej informacji dla sterownika EDC 16
  6. auto po programie ?? Turbo nie nadążna za skalą pokaz loga z grupą 1, przepławka wyrabia, zrób BS011, moze jest jakaś nieszczelność.
  7. Odgrzewam temat, Turbina po regeneracji u kolegi z Łowicza. Dziś dopiero zrobiłem logi i. sami oceńcie. Przy dynamicznym 011 jest siodło, http://vaglog.pl/log-011_26a2O.html Ograniczenie dymienia powyżej żądania kierowcy. http://vaglog.pl/log-008_tsw4vB.html i 010 http://vaglog.pl/log-010_e1OjP.html a z tego wynika ze przepławka oszukuje ale dopiero przy obciązeniu http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html do tego dochodzi dodatnia korekta na 4 cylindrze http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html Wynika z tego ze turbo znów usyfione, po 2000 km od wymiany ?
  8. Naprawa miała wyeliminować nieszczelności, z logów widzę ze jest poprawa z ciśnieniem do tego co było. Na minus jest to ze przeładowuje na początek, potem ma lekką zadyszkę, by przy końcu dość do ciśnienia żądanego. Niestety przy zadyszce leci mocno ograniczenie dymienia powyżej wartości oczekiwanej przez kierowcę. Co do dymku, puszcza bąka na przy gazówkach na postoju.
  9. Cześć, Pacjent Toledo 1,9 BXE. wstępna diagnoza dziura w rurze dolotowej za IC i pogięta rura wydechowa. Średnica zmniejszona o połowę. Obie rzeczy wymienione, przy okazji wymienione kilka oringów i czyszczona przepustnica z EGR zrobione logowanie. Logi Statyczne 001 http://vaglog.pl/log_258921.html 003 http://vaglog.pl/log_258922.html 004 http://vaglog.pl/log_258923.html 007 http://vaglog.pl/log_258924.html 013 http://vaglog.pl/log_258925.html 018 http://vaglog.pl/log_258926.html 023 http://vaglog.pl/log_258927.html Logi Dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_258928.html 003 http://vaglog.pl/log_258929.html 004 http://vaglog.pl/log_258930.html 008 http://vaglog.pl/log_258931.html 010 http://vaglog.pl/log_258934.html 011 http://vaglog.pl/log_258932.html Logi BS 003 http://vaglog.pl/log_258935.html 011 http://vaglog.pl/log_258936.html Na moje oko, Wtryski i kat w normie więc nie ma się co przyczepiać Na dynamicznych niestety turbo nie domaga, sądzę że kierownica za syfiona i nie daje rady, czyszczenie by się zapewne przydało Przepławka jest OK Martwi mnie ograniczenie dymienia, na początku jest ok ale później mocno idzie w górę powyżej wartości oczekiwanej od kierowcy. Możliwe ze jest to efekt niedoładowania w tym zakresie obrotów przez turbo. Proszę o podpowiedź czy me przypuszczenia są odpowiednie. z góry dzięki
  10. A gdzie jest wersja B-eta by sie nia pobawić, potestować.
  11. Witam, Wykonałem procedurę zmiany zegarów tak jak zostało to opisane na forum. Wszystko działa klucze dopisane samochód odpala lecz jest jeden niuans,podczas wchodzenia w extra na chwile pokazuje sie VIN mojej fury i nr seryjny immo po czym wartosci te sa zastępowane VIN-em pojazdu z którego zegary zostały wyjęte. Dodam jest to Seat Cordoba 6L z immo3. Dodatkowo czy ktos z forumowiczów bawił się tym programem VAG EEPROM Programmer 1.18.exe poprzednia wersja 113 z powodzeniem podmieniałem wsady ta sie boję. oczywiście VAG TAcho rozwiazał by sytłacje ale chwilowo nie jest w moim zasięgu. PS. Witam wszystkich i na marginesie świetne forum. Wiele bardzo rzeczowych i konkretnych informacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności