Skocz do zawartości

lingerin

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lingerin

  • Urodziny 26.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oświecim

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Passat AVF + Tiptronic wyszło na spokojnie 157,2KM i 380Nm - jeździ się zdecydowanie przyjemnie ( nie chciałem więcej koni) Co sądzicie o tym wykresie? Uploaded with ImageShack.us
  2. lingerin

    wyciek z tiptronica

    Witajcie, Mam podobny problem tylko u mnie cieknie coś nad skrzynią biegów. Ostatnio miałem problemy ze wstecznym (coraz gorzej wchodził - rozsypał się koszt biegu wstecznego) Wymieniłem wszystko w ASB Palka w Mysłowicach - NIE POLECAM!, dali mi gwarancję 6miesięcy (na ten kosz DG, uszczelki, regenerowany konwerter, nowa pompa oleju, +olej, filtr uszczelki) od kiedy odebrałem auto kapie mi coś spod osłony (na samym środku) taki jasno zółty olej, gdzieś na łączeniu silnika ze skrzynią. Bylem oczywiście w tym serwisie, ale powiedzieli iż to nie kapie nie ze skrzyni tylko z nad skrzyni (ect. - jak w każdym 1.9 tdi koło EGr i pod nim mam trochę syfu z oleju) według nich kapie z maglownicy (od miesiąca stan taki sam nawet nie drgnie) i proponują mi wyjęcie skrzyni za 600zł. Na dowód tego że w skrzyni jest olej, odkręcili na chwilkę korek spustowy i wyleciał oczywiście olej (ale z tego co mi wiadomo sprawdza się to w temp 30 stopni a nie jak auto 5 minut wcześniej przejechało 100km autostradą) - ciśnienie chyba zawsze wypcha olej? Mam do Was pytanie skąd może cieknąć? Skrzynia cała zawalona jest tym olejem, czy na łączeniu silnika i skrzyni może cieknąć? (wiem że konwerter ma własny odpływ na dole i jakby on się uszkodził to tamtędy by ciekło). Z której strony jest chłodnica oleju od skrzyni? to element integralny ze skrzynia? czy gdzieś osobno? Nie wiem co robić czy jechać do tych pajaców (notabene polecanych przez wszystkich w okolicy? Choć myślę że i tak skasują mnie 600zł bo na warsztat wchodzić nie można więc do winy się na pewno nie będą chcieli przyznać. a nie chce dopuścić do sytuacji że rozwalę całą skrzynię (choć niby laweta jest na ich koszt). Wybieram sie za tydzień w trasę 4tyś km i po-prostu nie wiem co już robić. Wszystkie warsztaty w okolicy mówią że to ze skrzyni cieknie, może podjechać do rzeczoznawczy żeby mi to opisał na papierze? Jeszcze pytanie przy nieszczelnym uszczelniaczu wału cieknie olej z silnika czy ze skrzyni? Proszę o pomoc
  3. Witaj, W skrzyni mam olej ESSO Lt 7114 (czy podobne oznaczenie) mam go w garażu - jest właśnie taki lekko żółty, Hamulce nie ruszane od roku, nie ma z nimi problemu. We wspomaganiu mam zielonkawy, wiec to raczej na pewno ze skrzyni, tylko jak to wytłumaczyć tym z serwisu ASB skoro ewidentnie nie chce im się nic robić.
  4. Witajcie, Mam podobny problem tylko u mnie cieknie coś nad skrzynią biegów. Ostatnio miałem problemy ze wstecznym (coraz gorzej wchodził - rozsypał się koszt biegu wstecznego) Wymieniłem wszystko w ASB Palka w Mysłowicach - NIE POLECAM!, dali mi gwarancję 6miesięcy (na ten kosz DG, uszczelki, regenerowany konwerter, nowa pompa oleju, +olej, filtr uszczelki) od kiedy odebrałem auto kapie mi coś spod osłony (na samym środku) taki jasno zółty olej, gdzieś na łączeniu silnika ze skrzynią. Bylem oczywiście w tym serwisie, ale powiedzieli iż to nie kapie nie ze skrzyni tylko z nad skrzyni (ect. - jak w każdym 1.9 tdi koło EGr i pod nim mam trochę syfu z oleju) według nich kapie z maglownicy (od miesiąca stan taki sam nawet nie drgnie) i proponują mi wyjęcie skrzyni za 600zł. Na dowód tego że w skrzyni jest olej, odkręcili na chwilkę korek spustowy i wyleciał oczywiście olej (ale z tego co mi wiadomo sprawdza się to w temp 30 stopni a nie jak auto 5 minut wcześniej przejechało 100km autostradą) - ciśnienie chyba zawsze wypcha olej? Mam do Was pytanie skąd może cieknąć? Skrzynia cała zawalona jest tym olejem, czy na łączeniu silnika i skrzyni może cieknąć? (wiem że konwerter ma własny odpływ na dole i jakby on się uszkodził to tamtędy by ciekło). Z której strony jest chłodnica oleju od skrzyni? to element integralny ze skrzynia? czy gdzieś osobno? Nie wiem co robić czy jechać do tych pajaców (notabene polecanych przez wszystkich w okolicy? Choć myślę że i tak skasują mnie 600zł bo na warsztat wchodzić nie można więc do winy się na pewno nie będą chcieli przyznać. a nie chce dopuścić do sytuacji że rozwalę całą skrzynię (choć niby laweta jest na ich koszt). Wybieram sie za tydzień w trasę 4tyś km i po-prostu nie wiem co już robić. Wszystkie warsztaty w okolicy mówią że to ze skrzyni cieknie, może podjechać do rzeczoznawczy żeby mi to opisał na papierze? Proszę o pomoc
  5. Dachcsteiny 200zł kpl/ takze przy twoim założeniu wychodzi tyle samo bądź nawet więcej jak doliczysz koszt montażu. Rocznie robię 30tkm, gwarancje mam na 2 lata więc myślę że tak źle nie będzie. Szacuje ze 100 tyś wytrzymają (kupiłem te oryginalne Lemfordery nie tureckie)
  6. Porównując dachstein i master sport to w przypadku MS wygląd i jakość wiele lepsza (podałem ci drugie najpopularniejsze), cena zestawu ok 500 - 550zł same banany 120zł znajomy je ma i nie narzeka.
  7. Witajcie, Musze podzielić się moją opinią o bananach firmy Dachstein. Zamówiłem 2 sztuki, od tego gościa z Allegro (z Białegostoku) na zdjęciu na aukcji wyglądają ok. Przyszły do mnie banany jakby krzywo odlane! (nie chodzi mi o ten szlif bynajmniej tylko przesunięcie) tuleja byle jaka jedna wciśnięta głębiej (różnica 3milimetry tak napewno nie powinno być) Mówi coś o asygnacie itp. ale jedyne oznaczenie to P i R hehe, jedyne co dobrze wygląda to ten mały sworzeń Zwróciłem to właśnie i zamówiłem Lemfordera (500 zł za 2 banany oryginalne) Naprawdę nie warto oszczędzać na takich rzeczach bo za niedługo miałbym kolejny wydatek.
  8. Witajcie, Potrzebuję kupić tarcze ATE + klocki na przód, mam problem bo są dostępne 2 modele: Nr kat. 24.0125-0105.1 i 24.0125-0171.1 różnica w jednym otworze. Które będą pasować do AVF 1.9tdi kombi Na allegro podają że jedne i drugie będą dobre ale czy napewno?
  9. Witaj, Szukam tarcze na przód + klocki oraz tarcze tył + klocki, Passat 1.9 tdi AVF 130km 2001rok Proszę o osobne ceny klocków i tarcz, najlepiej ATE, bosch
  10. Ehh ja też podjadę naprawię to bo z automata jestem zadowolony. Generalnie to mam gościa który za 2700 ma regenerowaną skrzynię EYF + rok gwarancji, tylko nie wiadomo czy konwerter też będzie do regeneracji. Kolega z takimi szarpnięciami 3 rok jest i mu to nie przeszkadza
  11. Witajcie, Odgrzeję trochę temat Mam problem ze wstecznym w Tiptronicu. Otóż jak teraz temperatury są w okolicach 30 stopni przy przełączeniu na R - samochód normalnie cofa a po ok 3 sekundach następuje takie walnięcie (szarpnie całym autem) i jedzie dalej, tak samo jak stojąc przełączę na R to tak samo silnik podskoczy i słychać takie walnięcie. Jak już jest bardzo rozgrzany jak dam na R to robi żabki do tyłu, do przodu na D oraz ręcznej zmianie jest wszystko idealnie. (tak samo jak wsteczny działa jak skrzynia jest zimna to nic się nie dzieje) Olej zmieniany jakieś 10tyś temu. Czy to może być ten koszt wstecznego? Jakie są koszty takiej naprawy?
  12. Witajcie, Szukam kogoś kto zamontuje mi tempomat do Passata b5 FL z 2001 roku, mam wiązke i manetke, miałem to sam zrobić ale miałem mały wypadek i nie mam możliwości montażu. Może ktoś poleci jakiegoś mechanika ect? (na vagu się znam to juz sobie moge zakodować sam) Damian 531400101
  13. Witajcie, Ja też byłbym chętny, Passat 1.9 TDI AVF Tiptronic Jaki jest szacowany termin?
  14. Witajcie, Czy to 1.9tdi AFV ale tiptronic plecionka jest ta sama? Bo z wyglądu jest nieco inna (opleciona stalowym drutem) można ją zastąpić taką zwykła?
  15. Szukam częći do Passata 1.9tdi 130 AVF, rok 2001 Filtr Paliwa Knecht KC80 Filtr kabinowy Knecht z węglem LAK31 Filt oleju oryginał VW 1.9 TDI Filtr Powietrza Knecht LX622
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności