Skocz do zawartości

faust83

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O faust83

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Pioter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WLKP

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. C - zapłon samoczynny ( diesel ) S - zapłon iskrowy ( etylina / LPG )
  2. Powinien zawierać się między 48-52. Kąt początku tłoczenia może też się "sam przestawiać" jak uwali się klin koła pasowego rozrządu na wale napędowym. Jak sprawdzisz przewód N108 i będzie OK, to ustaw kąt początku tłoczenia na rozgrzanym silniku w w basic settings na wartość między 48-52. Zrób trochę kilometrów i sprawdź czy ustawiony wcześniej kąt jest taki sam, jeśli jest "mocno" rozjechany to prawdopodobnie do roboty czop wału.
  3. A ze starą pompką co zrobiłeś??
  4. Brak mocy może wskazywać na problemy z N75/zapapraną dmuchawką - ogólnie jeśli masz możliwość podepinij się pod vaga, jeśli będzie błąd 00575 to wszystko jasne i albo uwalony N75 albo turbo do czyszczenia. Druga sprawa może być taka, że możesz mieć zapaprany nastawnik, miałem niedawno taki przypadek z AFN, w nastawniku było coś w rodzaju smaru grafitowego, ten syf utrudniał poruszanie się nastawnika. Odpalał jakby na końcówce paliwa, po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów gasł, jazda bez mocy. Po czyszczeniu wszystko wróciło do normy. Co do immo to popieram kolegów, najprościej i najłatwiej jest sprawdzić kluczyk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności