faust83
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O faust83
- Urodziny 01.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Pioter
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WLKP
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
Olej silnikowy od diesla do benzyny
faust83 odpowiedział Buniek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
C - zapłon samoczynny ( diesel ) S - zapłon iskrowy ( etylina / LPG ) -
Głośna praca silnika, brak mocy AFN.
faust83 odpowiedział shared → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Powinien zawierać się między 48-52. Kąt początku tłoczenia może też się "sam przestawiać" jak uwali się klin koła pasowego rozrządu na wale napędowym. Jak sprawdzisz przewód N108 i będzie OK, to ustaw kąt początku tłoczenia na rozgrzanym silniku w w basic settings na wartość między 48-52. Zrób trochę kilometrów i sprawdź czy ustawiony wcześniej kąt jest taki sam, jeśli jest "mocno" rozjechany to prawdopodobnie do roboty czop wału. -
A ze starą pompką co zrobiłeś??
-
B4 - Odpala bez problemu ale ... zaraz gasnie
faust83 odpowiedział xpamer → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Brak mocy może wskazywać na problemy z N75/zapapraną dmuchawką - ogólnie jeśli masz możliwość podepinij się pod vaga, jeśli będzie błąd 00575 to wszystko jasne i albo uwalony N75 albo turbo do czyszczenia. Druga sprawa może być taka, że możesz mieć zapaprany nastawnik, miałem niedawno taki przypadek z AFN, w nastawniku było coś w rodzaju smaru grafitowego, ten syf utrudniał poruszanie się nastawnika. Odpalał jakby na końcówce paliwa, po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów gasł, jazda bez mocy. Po czyszczeniu wszystko wróciło do normy. Co do immo to popieram kolegów, najprościej i najłatwiej jest sprawdzić kluczyk.