Skocz do zawartości

czerniecki5

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czerniecki5

  • Urodziny 01.01.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Glogow, Polska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witaj, mam chyba ten sam problem. Czy udalo sie Tobie okreslic skad dokladnie cieknie? Czy to olej z skrzyni? Pozdrawiam, Czerniecki
  2. Witam, mialem ten sam problem. Bylem w serwisie VW. Auto podlaczono do komputera. Co sie okazalo? Mialem stary akumulator (8 lat od nowosci) ktory tymczasowo podawal naprezenie mniejsze niz 9V. Wtedy centralny komputer w aucie zle czytal sterowniki do skrzyni biegow (Tiptronik, rocznik 2004, przejechanych 290.000km) Oprocz tego przekaznik 12V, (male pudeleczko w skrzynce gdzie jest komputer), znajdujacy sie przy samym wejsciu do komputera auta, zaczol od czasu do czasu szfankowac. W serwisie stwierdzili ze przy tych kilomerach tem przekaznik sie pomalu przepala. Koszt 30 euro. Teraz wszystko wrocilo do normy. Automat dziala bez zarzutu. Pozdrawiam, Tomek
  3. Mam ten sam samochod tylko ze z 2004 roku. Zauwazylem ze uszczelki na wezach intercolera dosc szybko traca swoje wlasciwosci tz. nie uszczelniaja, na laczeniach wezy sa luzy. Uszczelki wymienialem 60.000 km wczesniej. Przy ostatniej wymianie oleju sprawdzilem stan wezy i znow uszczelki do wymiany. Po wymianie odrazu poprawa mocy i przyspieszenia.
  4. 1. jaki przebieg i czy macie chipa (jaka moc po chipie) 234.000 (2 wlasciciel, przebieg prawdziwy), mam chipa zalozonego w Niemczech, moc 155 km 2. czy był wymieniany olej i filtr w skrzyni ( jaki olej,filtr i jaka metoda dynamiczna czy statyczna) Nie, dlatego ze w serwisie VW powiedzieli ze producent nie zaleca wymiany oleju. Dlatego tylko sprawdzilem poziom oleju. Wszystko OK 3. czy po wymianie oleju uszkodziła się skrzynia (jak wymiana statyczna czy dynamiczna czy po wymianie dynamicznej była płukana skrzynia i dodawane środki uszczelniające) ? 4. kto ma jakie problemy z tipem (szarpania ,muląca skrzynia itp...) Bez zadnych problemow. Szybkie przyspieszenie..plynne zmiany. Zauwazylem ze gdy nie wymieniam filtru powietrza co 10.000 (mam Longlaif co 30.000 wymiana oleju i filtrow) to biegi szybciej zmienia na nizsze gdy zaczynam szybko przspieszac 5. spalanie w tiptronicu (model i pojemność motoru) Srednia 7,3. Na trasie 100 km, z szybkoscia 80-90km/h spalanie 6.5
  5. passat 2004, AVF, tiptronic, chip-155KM : kupiony w marcu 2009 z przebiegiem 154 tys, przed zakupem przebieg sprawdzony w ASO, na dzien dziesiejszy ma 216 tys, zawieszenie bez zastrzezen, nie patrzac na to ze jezdzilem po Rosji. Wymieniam tylko olej i filtry, teraz przygotowuje sie do rozrzadu. Aha, wymienilem jeszcze klocki hamulcowe z przodu.
  6. U mnie tez sie pojawiaja drzenia. Gdy odpalam jest normalnie, lecz potem gdy wskaznik spalania pokazuje 1l/h, na chwile (na okolo 20 sekund), doczuwam charakterystyczne drzenia kabiny. Potem wszystko wraca do normy. To jak bardzo drzy samochod jest w jakims stopniu uzaleznione od jakosci paliwa. Przynajmniej tak jest w moim przypadku. Gdy zatankuje naprawde jakosciowe paliwo drzenie jest minimalne. Przestalem sie tym przejmowac.
  7. Witam, tez mam automata (AVF, 150 KM chip), autko z przebiegiem 150.000km. Srednio pali 7,2 lit/100km. Na trasie okolo 6 lit. Zauwazylem ze spalanie w duzej mieze zalezy od jakosci paliwa. Tankujac na OMV (austria) na pelnym baku robie do 900km /jazda mieszana. Jesli zatankuje na MOL (wegry) robie do 1100km, rowniez jazda mieszana. Co do korkow to rzeczywiscie automat to luksus. Jedziesz i wypoczywasz. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności