Skocz do zawartości

deny

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O deny

  • Urodziny 01.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    apo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, ja również prosił bym o pomoc w doborze tarcz hamulcowych, bo poprzedni właściciel strasznie namieszał i nie wiem jakie mam kupić> PASSAT VARIANT 1.9 TDI, VIM: WVWZZZ3BZYE464261, SILNIK: ATJ, 115 KW. Dziękuję i pozdrawiam
  2. Sprawdziłem, jak pisałeś tzn podłączyłem do wiązki włączyłem zapłon silniczek w ręku trzymam i obieg zamknięty wciśnięty na klimatroniku poszło w jedną stronę obieg otwarty poszło w drugą stronę. Potem test klimatronika bez będnie zrobił, skasowałem stary błąd i znowu test, wynik bez błędu. Jak włożę do prowadnicy klapy i przykręcę blokada. Chyba bez wyciągnięcia nagrzewnicy nie sprawdzę co jest przyczyną. Póki co, poddaję się, już schowek przeszedł męki nad ludzkie i jeszcze kilka rozbiórek i do wymiany z powodu nędznej jakości plastiku. Pozdrawiam deny.
  3. Dzięki tofana za odpowiedź. Po wyjęciu silnika klapa bardzo lekko się porusza, otwiera, zamyka, nie ma żadnych oporów. Silnik zarówno oryginalny, jak i kupiony od takiego samego modelu podłączałem podłączałem tylko do zasilania, bez montowania go w nagrzewnicy, oba silniki chodzą prawidłowo, zrobiłem też test klimatronika, skasowałem wszystkie błędy, bez kłopotu można zrobić adaptację. Wszystko jest ok do chwili, gdy go zamontuję, od razu przy próbie np obiegi wewnętrznego silnik zamyka klapę na dwa centymetry i się zatrzymuje. Próbowałem pomóc ręką w czasie jak silniczek się uruchamiał niestety straszny opór napotyka i wywala błąd. Już się zastanawiałem, czy nie jest to zwi.ązane z luzem na ośce, która trzyma klapę, co może powodować przekrzywianie się klapy, ale luz nie jest duży. Silniczek zakładam po ustawieniu na klimatroniku obieg otwarty i podłączeniu do wtyczki silniczka. Potem klapa w pozycji otwartej i wkładam silniczek wraz z białą osłoną przykręconą do silniczka. Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, za pomoc będę wdzięczny. Pozdrawiam deny.
  4. Witam, chciałbym podzielić się swoim problemem, z którym nie jestem w stanie sobie poradzić. Przeczyściłem wszystkie silniczki, ale na V71 poległem. nastawnik wyjąłem przeczyściłem założyłem z powrotem i niestety silnik się zacina, tzn nie da rady obrócić klapy od nawiewu zewnętrznego lub wewnętrzego obiegu. Problem poloega na tym, że biały plastik od silniczka zaciska się na prowadnicy klapy. Myślałem, że to wina samego białego plastiku, więc kupiłem drugi silniczek wraz z plastikową prowadnicą, podmieniłem ale niestety, ten sam problem. Silnik odrobine odchyli klape i się zaklinowuje. Już sam nie wiem, co jest tego przyczyną, dwa kołki które są w klapie od nawiewu i służą, jako prowadnice, nie są wyłamane, ani przekrzywione. Nie da się tam zajrzeć dokładnie, żeby ocenić dlaczego to się klinuje. Czyżby pozostało tylko wyjęcie całej nagrzewnicy, a może coś źle składam. Jak ktoś miał podobny problem, lub doświadczenie, co może być przyczyną będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam deny
  5. marek29, wielkie dzięki, za opis i zapewne ogrom pracy,którą sięchciałeś podzielić na forum w sprawie uaktywnienia brzęczyka od świateł i wyświetlania otwartych drzwi, ale przede wszystkim pracy nad oprogramowaniem licznika. Moje autko to Passat 1.9 TDI z 2000 r. ATJ, zmieniłem licznik z 1/2 fisa na full i się troche załamałem, bo po wymianie było mniej funkcji, jak przed wymianą. Dzięki temu forum i marek29 mam naprawdę to czego oczekiwałem. Wielkie dzięki za pracę wielu potrzebującym na tym forum pomocy. Pozdrawiam deny.
  6. Dzięki koledze riccardoa za zainteresowanie, pozdrawiam
  7. Dzięki riccardoa za odpowiedź, to chyba za dużo zabawy w poszukiwanie modułów, więc sobie odpuszczę. A Może ktoś powie gdzie jest ta kostka od zamka klapy silnika i ostatania moja niewiadoma, po wymianie licznika z 920 822A na 920 847 nie mam sygnalizacji zapalonych świateł po otwarciu drzwi. Moje pytanie, czy idzie to zrobić, czy ze względu na komunikację can tych danych nie ma możliwości. Dziękuję i pozdrawiam.
  8. Trochę odświeżę temat, otóż od niedawna jestem posiadaczem Passata (2000 r.). Mam dwa dylematy z którymi nie mogę sobie poradzić. 1. Osoba, od której kupiłem auto nie wiem dlaczego uciął przewód od zamka w pokrywie klapy od silnika. Kupiłem drugi zamek ze sprawnym mikro stykiem, ale nie wiem, gdzie jest wtyczka do połączenia nie mogę jej odnaleźć. Proszę o informacje, gdzie ona fizycznie winna być, albo kolor przewodów. Trochę tam ciasno,ale może będę musiał zdjąć przedni zderzak, żeby tam się dostać. 2. Druga prośba to pytanie w moim autku nie zapala się ikonka otartych drzwi. Maiłem licznik z 1/2 fis na can, ikona otwartych drzwi nie wyświetlała się, teraz zmieniłem na duży fis (licznik Nr 920 847) i też nie wyświetla się. Moje pytanie, czy jest to związane z modułem komfortu jaki posiadam, czy na innym module ta ikona by świeciła, czy istnieje możliwość zmiany modułu komfortu do tego modelu auta i czy to dało by efekt w postaci wyświetlania ikony otwartych drzwi. Bardzo dziękuję za informacje i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności