Skocz do zawartości

damian90

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damian90

  • Urodziny 15.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    ---
  1. za niedługo czeka mnie wymiana rozrządu, więc jak będą ustawiać kąt synchronizacji wałka rozrządu przypilnuje by mi to ustawili tak jak być powinno.. Chociaż teraz na spalanie nie narzekam. Jedynie to spalanie na jałowym jest dziwne, ale z tego co widzę w normie. Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
  2. Koledzy z forum, więc jak to w końcu ma być? Ja mam np. spalanie w Passacie B5 FL AVB na biegu jałowym 0.9 l/h, 0.8 a czasem 1.0, ale tak sobie skacze - raz 0.9 - 1.0 .. albo 0.8 l/h.. Jaka jest przyczyna? Co trzeba zrobić by spalanie na jałowym było takie jakie być powinno? Bo podobno tak jak być powinno ma wskazywać 0.7 l/h.
  3. Odgrzewam "kotleta", ale juz mnie nerwica bierze ! Panowie, czym Wy te sprezynke zaginaliscie tak aby sie zagiela i dotykala blaszek? Bo patent z ta nitka u mnie nie wyjdzie, bo jak przetne nitke to i tak wszystko powroci do rownosci, czy tam troche sie wygnie i juz .
  4. Audi S6 C5 Avant 4.2 340 KM tylko że Skrzynia manualna 6-biegowa .
  5. damian90

    17678

    No nic jak na razie i tak przez jakiś czas się tym nie zajme więc później się okaże i napisze co tam było nie tak . Jak będzie trzeba wymienić 4pompke to wymienie nie ma mocnych . Dziękuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi . Pozdrawiam (; Passat forum tu właśnie są najlepsi fachowcy
  6. damian90

    17678

    Hmm czyli niekoniecznie 4 pompka siadła ale może to być też wina hmm jeśłi dobrze rozumiem to okablowania 4 pompki chodzi mi o tę kostke . Bardzo dziękuje za informacje i rady . ---------- Dodano o 19:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:22 ---------- Tzn On raz gazował do oporu jak był podłączony pod vag . I może jak robiłem zdjęcie to wtedy złapałem ten pomiar jak On przygazował . W sumie dziś był burzliwy dzień z Nim więc człowiek w nerwach mało co "kojarzył" .
  7. damian90

    17678

    Jak na razie nie mam takiej możliwości aby pojechać . Też tak patrzyłem że w 4 pompce coś jest nie tak .. Ale 1.2 i 3 pompka jest okk ??? Bo 4 pompka pewnie już padła i do wymiany na drugą .
  8. damian90

    17678

    Witam dziś po burzliwym spotkaniu się z mechanikiem jakimś cudem mam logi ale nie mam kodu błędu bo już zamknął netbook bo zrobienie zdjęć było nie lada wyzwaniem bo mi powiedział że naczytałem się forum i takie tam zresztą śmiech na sali . 200 zł dałem wcześniej za jego owocną "robote" a dziś oddał mi 150 więc było warto. Ok do rzeczy . Logi były robione na rozgrzanym silniku, tylko bo nie można było się z nim dogadać . Aa i zapewne padł termostat bo temp się waha a max temp to 78 z tego co czytam to logów się nie robi jeśli jest rozgrzany a temp i tak wskazuje do 78 bo tak mi wskazuje raz jest 70 raz więcej ale nie przekracza granicy hmm 78 - 75 . Padł na pewno termostat więc te skromne logi od tego mechanika mogą być niepoprawne zresztą sami oceńcie :
  9. damian90

    17678

    hmm 4 tyg temu wymieniałem olej , filtr powietrza i wtedy właśnie został wykryty błąd 17678 ZAWÓR ZESPOŁU POMPO-WTRYSKIWACZA i też był błąd ( nie pamiętam nr ale chodziło o to aby wymienić czujnik stopu ale o tym wiedziałem wcześniej bo podłączyłem się jakiś dłuższy czas temu hmm może to było pół roku temu albo dalej pod vag bo wyświetlała mi się kontrolka esp , abs , check i czasem migała mi świeca żarowa ) wymieniłem czujnik stopu jakieś 3tyg temu i podłączony został pod kompa błąd w którym chodziło o wymiane czujnika stopu zniknął ale został właśnie ten co napisałem na górze i sobie myśle hmm pewnie filtr paliwa na drugi dzień został wymieniony ale błąd i tak wyskoczył po skasowaniu błędu pomogło po upływie 25km i dalej ta sama "bajka" tylko że już kontrolki które wskakiwały to esp, check i 'echappem atelier ' . I tak jak już pisałem wcześniej pojechałem do tego mechanika ustawił wtryski śrubą regulacyjną i poprawił synchronizację rozrządu tylko że jemu właśnie wyskakiwał błąd 18..... i właśnie nie zapamiętałem tego dlatego w temacie napisałem ' 17678 '.. (bo na jednym kompie wyskoczył ten błąd 17678 a u niego 18.... ) I zdaję sobie sprawe że beż dokładnego opisanego błędu jak i zrobienia logów statycznych 013, 018 , 023 na zimnym i na rozgrzanym silniku ciężko powiedzieć co się dzieje w silniku. Ale jak zrobie to wszystko podeśle tutaj i ocenicie co może być nie tak . Jeśli wtryski do wymiany trudno się mówi ale tak jak piszesz banshee lepiej nie wyciągać wtrysków a co najgorsze jeszcze je przemieniać a tamten mechanik uważa że tak trzeba zrobić . Zapewne wie że może coś się spieprzyć i wtedy już pompki do wymiany i może chce naciągnąć na kase. Powiem jemu aby zrobił mi wszystkie te logi i sprawdził błędy. Hmm czyli ustawienie wtrysków śrubą regulacyjną można powiedzieć że to nic nie daje może w jakimś stopniu poprawia ale i tak to jest korekcja mało skuteczna . W takim razie co ten mechanik powinien zrobić ?? wiem że na pewno logi 013 , 018 i 023 jak i sprawdzenie dokładnego błędu. Tak jak i ustawienie wtrysków czujnikiem zegarowym , specjalnym kątomierzem , poprzeginanie wiązki kabli jak i kompletną diagnostykę we wszystkim modułach . Aa i jak podłączył pod kompa to mówił że 4ty wtrysk coś jemu nie pasuje , później po tej jego "całej" robocie przyjechałem do niego po przejechaniu hmm z 26km bo kontrolka esp mi się wyświetliła to podłączył pod kompa i wtedy już jemu nie pasował 3 i 4 wtrysk . Dodam że auto nie było gaszone i był rozgrzany . I tak gazował na luzie do oporu i mówił że nie powinno pokazywać takich skoków w góre ale nie wiem o co jemu chodziło . Wiem że sprawdzał przepływkę ale mówił że jest w idealnym stanie jeszcze coś mówił cyt.' jak nie wtryski to coś może padło głębiej w silniku ale jak chcesz to zostaw mi samochód ja poprzemieniam wtryski i sprawdze który padł ale z tego co widze to 3 i 4' Tylko dziwne bo wcześniej jeden wtrysk jemu nie pasował później 3 i 4 jak przyjade do niego to zaraz jemu nie będą pasowały 4 pompki ale pojadę i tak do niego nie ma co odpuszczać.
  10. damian90

    17678

    german81 ja nie podaruje temu mechanikowi pewnie w środe do niego podjadę i do korekcji wszystko . Wydarł 2stówy i niech nie myśli że się mnie tak pozbędzie ale jak coś to się zgłosze jeśli się z tym nie uporam i dziękuję. banshee zrobie u tego mechanika co byłem logi statyczne bloków 013, 018 i 023 na zimno i po rozgrzaniu. I powiem aby zrobił zrzut ekranu , pendrive i sobie ściągne od niego . Tzn nie banshee przed przyjazdem do mechanika to właśnie świeciły mi się kontrolki esp , check engine i miałem komunikat ' echappem atelier ' (tj. francuz więc komunikaty mam po franc.) ale właśnie jak ustawił mi te wtryski tym kluczem heh niestety bez czujnika zegarowego tylko jak synchronizował rozrząd to wtedy łaził z 10x do kompa gasił , zapalał auto i regulował przy rozrządzie ale właśnie jak to zrobił to z tego co widziałem to wszystkie wtryski ładnie się ustawiły chyba było coś 0.4 jakoś tak. I właśnie do wczoraj wyświetlała mi się kontrolka esp ale niestety wczoraj pod wieczór zaczęło się to samo kontrolka esp , check engine , komunikat ' echappem atelier ' i jak uruchomiłem silnik to esp z abs migały później zgasły i później podczas jazdy się zapaliła się esp i ten check . Ale ja nie poraduje temu mechanikowi . Filtr paliwa wymieniony został 1.5 tygodnia temu więc niedawno. I powiem aby odkręcił pokrywę i jeszcze raz sprawdził wtyczki i wtryski oczywiście bez wyciągania pompek i powiem niech przeczyści listwe bo miał to zrobić ale zamotał mnie i nie zrobił ale do korekcji to będzie. Tak samo nie zgodzę się na wyciągnięcie pompek i sprawdzenie która może być walnięta jeśli oczywiście jest . I dziękuję bardzo za rady które otrzymuje i za pomoc dzięki temu forum człowiek wieży w ludzką uczciwość i pomocną dłoń. I w środe jeśli do niego przyjade to spytam się o ten czujnik zegarowy i o specjalny kątomierz dlaczego tego nie użył bo jak piszecie to wnioskuje że on na pałe regulował wtryski . Tylko dziwi mnie jedno po tym jego ustawieniu wtrysków tym kluczem (chyba że to był właśnie ten specjalny kątomierz ) i zakręcił pokrywę później synchronizował rozrząd to każdy wtrysk był ładnie wyregulowany bo parametry tak jak wcześniej pisałem pokazywały 0.4 jakoś takk . Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję (;
  11. damian90

    17678

    Z tego co widziałem to było to tak . Odłączył wtyczki i tak jak pisałem wcześniej był na 3cim biegu i jeden kręcił kołem a drugi patrzył , luzował i dokręcał śrubę i każdy wtrysk ustawił po podkręcał ,wtyczki podłączył i tyle pokrywa śruby zakręcone i pod kompa coś sprawdzał i później właśnie synchronizował rozrząd i tyle jego roboty. Z tego co piszesz to on chu zrobił jak tak i nie miał takich przyrządów co powinien mieć . Nie mam już sił do tych mechaniorów .. Fakt nie znam się aż tak na tym więc mógł robić i wkręcać mi róźne pierdoły . Ale 2 stówy potrafi skasować . Mówił że pewnie padnięte są 2 wtryski ale mówi do mnie "zostaw mi jego na dzień i on wtedy poprzemienia wtryski np 1wtrysk do 3 itp . i sprawdzi które są walnięte. Ale coś mi tu nie gra już w końcu . Bo tak jak pisze dev14 nie ustawi vag wtrysków więc już nie wiem co jest w końcu grane. I teraz się grubo zastanawiam czy to przypadkiem nie poszła wiązka kabli . Bo auto się ładnie zbiera fakt 180km/h później już wolno dochodzi w góre w sumie tak od 160km/h ale zależy kiedy . Żałuje że nie wziąłem od niego logów bo wtedy coś można by było powiedzieć bo tak to rozumiem Was że ciężko pomóc w mojej sytuacji ale dziękuję bardzo za udzielenie informacji i pomocną dłoń . Tak samo nic w tych wtryskach w ogóle nic tam nie czyścił . I już sam nie wiem co tu robić heh .. Dodaje jeszcze że czasem mi się zaświeci kontrolka esp a tak to nic się nie dzieje nie kopci nic a nic silnik ładnie pracuje ale może znowu źle je ustawił i dlatego jak przyjechałem do niego po przejechaniu 20km bo kontrolka esp mi się zaświeciła to na rozgrzanym silniku wtryski pokazywały róźne pomiary chociaż z tego co pamiętam jak silnik nie był zgaszony i gazował nim to były skoki ale dokładnie nie pamiętam czy w jednej tabelce czy w tej drugiej u dołu a i wiem że może pisze troche nie po fachowemu ale specem nie jestem więc proszę o wyrozumiałość . ( bo 1 i 2 wtrysk pokazywał w sumie dobry pomiar a 3 i 4 większy więc może źle ustawił a sam już nie wiem ) Troche nie chce mi się wierzyć że wtryski do wymiany ale jeśli będzie trzeba hmm muss to muss. Tylko że czytałem na passat forum że nie ma co od razu wymieniać wtryski bo to wcale nie muszą być padnięte wtryski a dużo pseudo mechaników tak właśnie mówią "niestety wtryski do wymiany" czy tam wtrysk do wymiany bez żadnych skrupułów .
  12. damian90

    17678

    ja się do niego zgłosze bo po pierwsze wydarł ze mnie 2stówy a po drugie chu..zrobił .. Hmm to dziwne w takim razie bo jak podłączył pod kompa to w ogóle nie wiem może udawał ale strasznie był zdziwiony że takie są wahania między wtryskami i drugi mechanior odkręcił pokrywę , podnieśli go na górę na 3bieg i jeden kołem kręcił a drugi ustawiał i coś tam kręcił ale jak piszesz ustawiał wtryski , tę pokrywe zamknął śrubki zakręcił i podłączył go pod kompa coś tam sprawdził zrobił sobie przerwe i dopiero później zrobił synchronizacje ale z tą synchronizacją rozrządu było tak że kręcił te śruby a później odpalał auto gasił i coś na kompie sprawdzał i tak łaził z 10x aż w końcu ustawił ale nie wiem co odczytywał na kompie i zachodzę , patrze i mówi że ładnie ustawił i że będzie ok w sumie też patrzyłem i różnice były eleganckie tam z tego co pamiętam było hmm 0.4 jakoś tak nie chce zmyślać i ładnie się ustawiło. Jadę do domu 20km przejechane i kontrolka esp i oczywiście do niego co jest zajeżdzam ten oczywiście wzrok zniechęcony , silnik cały czas pracuje , rozgrzany , podłącza pod kompa i patrzy że w 1 i 2 jest 0.4 czasem 0.3 jakoś tak a 3 i 4 większe. Ja się tak na tym nie znam ale jak dodawał gazu to wtryski różne pokazywały wahania i to duże nie wiem czy tak ma być . Ale dziwi mnie dlaczego nic w stykach w ogóle coś w wtryskach nie czyścił . Nie wiem uważam że za tę robote co zrobił to 2stówy to lekka przesada. i nie wiem co robić już sam czy jechać do niego czy już nie. Bo nawet właśnie logów nic a nic nie dał a on w ogóle z tym netbookiem to taki hojny że szok mało co pokazuje a o tłumaczeniu nie wspomne. Tak , tak pompo-wtryski sorry za pomyłke .
  13. damian90

    17678

    Witam. Dziś byłem u mechanika i tak wykazało na samym początku ponad norme wszystkie wtryski . Każdy wtrysk pokazywał górną skale i różną . Mechanik ustawił je wszystko ładnie pięknie . Ustawił też rozrząd bo też coś tam jemu nie pasowało. Wyjechałem od niego po przejechaniu 20km zaświeciła mi się kontrolka esp pojechałem do niego , nie gasiłem auta podłączył pod kompa 1 i 2 wtrysk pokazywał 0.05 jakoś tak czasem zero ( mówił że 1 i 2 są w idealnym stanie wtryski) a 3 i 4 więcej nie wiem dokładnie ile ale gdzieś 3 coś dokładnie nie pamiętam i teraz pytanie . Czy to na pewno są padnięte wtryski? bo zauważyłem że strasznie jemu zależy na wymiane wtrysków dziwi mnie to w sumie bo jak ustawił to naprawdę dobrze były ustawione bo sam patrzyłem na kompie u niego. Tylko że w ogóle nic w tych wtryskach nie czyścił nic a nic wtyczki itp nic kompletnie w pompo-wtryskach nie było czyszczone. Jakby ktoś się w tym orientował prosze o rade . Dziękuje z góry . Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności