Skocz do zawartości

Desmond

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Desmond

  • Urodziny 30.11.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Zimny nawew sugerował by zapowietrzony układ lub uszkodzony termostat. Nieuruchamiający się wentylator sugeruje zapowietrzony ukłąd lub uszkodzony czujnik temperatury. Ale jak pisał wcześniej Adek może właśnie ukłąd zapowietrzony. Sprawdz też naciąg paska klinowego napędzającego pompę wody może tu leży problem.
  2. Zacznij od korka skończ na głowicy. Rozwiązanie nie musi się wcale sprowadzać właśnie do totalnej demolki
  3. bartek pisał jak sprawdzał korek. Kompresorem. Npełnić zbiornik powietrzem i sprawdzać przy jakim ciśnieniu podawanym z komperesora korek puszcza. A co do nazewnictwa zaworu to ogónie termostat kojarzy się z pomiarem temperatury. Dlatego nie bardzo kojarzyłem o co biega z tym korkiem ;p
  4. Miałem tak samo. W trakcie jzady spokuj na postoju trzelało jak z armaty. Jeszcze raz pisze posprawdzaj jutro: Weże Czujnik przy chłodnicy(jak uszkodzony to wentylator sie nie załączy powyżej 100 stopni) Korek czy zawór wnim nie przepuszcza cały czas Zbiornik I czy układ nie zapowietrzony
  5. U mnie to samo. Ale tak jak pisał Bartek. W korku jest zawór ciśnieniowy(tylko on go nazwał termostatem przez co go nie zrozumiałem) i on pod wpływem nadmiaru wytworzonego ciśnienia się otwiera zwalnia nadmiar pary która wydobywa sie właśnie tymi otworami. PS: tych otworów nie wolno jest zatykać one są jedynie osłonięty najczesciej czarną obudową, ewentualnie błękitną
  6. O matko co ja palnąłem. Miałem na myśli czujnik temperatury przy chłodnicy. Co do termostatu to inna bajka ;p Ale już poprawiłem post wyżej.
  7. Najłatiwej było by wyjąć zbiornik pozatykać otwory a następnie napełnić go wodą dokładnie wytrzeć i postawić na powierzchni na której dobrze bedzie widać wodę. Jeżeli wokó zbiornika zrobi się mokro to gdzieś są pęknięcia i trzeba kupić nowy.
  8. Adek gadaniem nic nie zrobimy. Posprawdzaj. Węże czy nie są twarde. Układ czy się nie zapowietrzył Korek Zbiorniczek na pęknięcia Czujnik temperatury(ja się tego trzymam) jeżeli nic z powyższych to pisz znów coś wymyślimy. BTW: Bartek tak na marginesie to coś w korku zwie się zaworem ciśnieniowym nie termostatem
  9. Spoko Bartek Ja też nie mam zamiaru się wykłócać. Ale jak wcześniej wspomniałem zaczął bym od sprawdzenia termostatu od wentylatora chłodnicy. Dopiero potem szukał bym głębiej.
  10. Przez korek może wywalać tylko w przypadku uszkodzenia korka ponieważ w passacie B3 w korkach nie ma termostatu. Chodzi mu zapewne o ten otwór w zbiorniczku przez który wyrzucany jest nadmiar płynu chłodniczego.
  11. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą płynu by nie wyrzucało na zewnątrz grzanie w samochodzie było by marne lub nie było by go wcale mimo odpowiedniej temperatury. Tak na moje oko proponował by sprawdzić czujnik temperatury przy chłodnicy który odpowiada za pracę wentylatora. Bo skoro wyrzuca tylko na postoju to płyn nie jest dostatecznie schładzany i się po prostu gotuje w zbiorniku i stąd mokre plamy pod samochodem. Odpal samochód niech się nagrzeje następnie zaobserwuj czy uruchamia się wentylator przy chłodnicy. Powinien się załączać przy ok. 100 stopniach
  12. U mnie był podobny problem a był odpowiedzialny był włącznik wycieraczek. A co do uszkodzenia przekaźnika to wycieraczki będą działać również gdy obejdziemy ten przekaźnik.Proponowałbym spróbować zrobić obejście przekaźnika i uruchomić wycieraczki. A mianowicie wziąć przewód wlutować w przewód bezpiecznik ok. 15A i podłączyć bezpośrednio pod włącznik. Jeżeli problem będzie występował to stawiałbym na włącznik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności