Skocz do zawartości

maszynistapael

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maszynistapael

  • Urodziny 05.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    CSW

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. dob12 na 10 stronie tego tematu rosiek napisał jak jest temp. do licznika doprowadzona - sprawdź jak masz u siebie i będziesz wiedział (np czy w zielonej kostce jest zapełniony pin26 T32b
  2. Zrobiłem diagnoze climatronica i wyszło tak: -0,9C___0 econ 21,5C __1 econ 0_______2 econ 0 _____ 3 econ 9,0C __ 4 econ 14,5C __5 econ 10,0C __ 6 econ 26,5C __ 7 econ 23,5C __8 econ Samochód stał w garażu około 22C Po kombinacjach zrobiłem najprościej czyli kupilem drugi czyjnik zewnętrzny 18zł jeden pin z niego podłączyłem bezpośredniu pod licznik drugi pod mase czujnika zewn. pierwszego i śmiga pięknie
  3. Więc zrobiłem tak jak rosiek pisaleś czyli czujnik kolo chłodnicy zamoczyłem w wodzie okolo o 40C i na wyświetlaczu liczników temp skoczyła z -7,5C do +6,5C. Panel klimatronica cały czas czy przed czy po pokazuje +12C - nie reaguje. Nadmieniam, że wszystko jest połączone jak powinno seryjnie tylko z licznika z pin 26 T32b dolutowałem do kabelka czujnika temp wchodzący do klimatronika. Sprawdziłem błędy vagiem i są 1: 01336 we wskaźnikach i can gateway oraz w AC 787 o czujniku G89 ale on był od początku kupna auta. Jeszcze do niedawna było wszystko OK tylko czasami klima i liczniki pokazywały -40C. Pewnie znając życie i ten czujnik G89 i G17 jest walnięty i znowu wydatki.
  4. Dzięki pawelvw, moze by działało to trzeba zmienic panel na po fl bo przed fl nie bedzie działal - chyba ze jakiś czujnik jest walnięty bo nie rozumiem dlaczego bezpośrednio podpiąłem czujnik g17 do licznika i zaniża o 20 C wskazanie niż jest na dworzu :hmm
  5. w autach po lifcie czujnik temp. jest podpiety bezposrednio do licznika a climatronik czyta temprature z licznika. natomiast przed liftem czujnik jest podpiety bezposrednio do climatronika a licznik czyta z niego temp. zeby to przełozyc trzeba kilka kabelkow podpiac miedzy climatronikiem a licznikiem. i tak. -czujnik tem. nalezy podpiac bezposrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpiety pin8 T12 w climatroniku) - upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line i po sprawie Kurcze zrobiłem tak i na climatronicu miga wyświetlacz. Na fisie pokazuje -8C, a naprawde jest +12C. Gdy połącze tylko pin26 T32b licznika z pin8 T12 climy to dalej na fisie -8C a climatronic pokazuje +11C. Połaczył ktoś tak i działa mu na ori częściach - czy może coś mam skopane lub uszkodzone?
  6. Adaptacja zakończona sukcesem bez wymiany transponderów. Podziękowania dla Was za podpowiedzi w szczególności dla owies :ok Teraz tylko wkład EU i zmiana tarczki a to inna bajka co gdzie skopiować.
  7. Witam. Mogę prosić o najnowszy wsad bo mam angielskie zegary 3b0920925A a chce przerobić na Eu bo już śmigają po przekładce, niestety nie mogę pobrać coś tu - nie wiem czy mam z kompem coś powalone czy są za stare juz pliki. Mam wsad w kompie 3B0920825 ale nie wiem czy będzie pasował - potrzebuje od diesla.
  8. Tak tylko, że adaptuje vagiem licznik po lifcie tak: Kodujemy CAN: Wybieramy: [19 - CAN Gateway] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] [Close Controller, Go Back - 06] Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika: [Login - 11] Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX. [OK] Następnie: [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 50. [Read] i wyskakuje error w tym jednym z czterech okienek w bloku- że takiego bloku danych nie ma. Na chwilę obecną ze starego i nowego anglika zrobiłem jeden i oto efekt:
  9. Fajnie, zycze udanego przeszczepu zegarów bo u mnie nie udało się, ciągle błędy i mam licznik z dziwnym softem. Szkoda
  10. Czy jest może osoba, która ma wiedzę jak zastąpić moje obecne zegary na te po lifcie? Bo ja już powoli się poddaje, a żona krzyczy na kolejne pieniądze wyrzucone w błoto :nerwus
  11. Wyszło mi coś takiego - czyli nic nie da podpowiedź z pierwszej strony?
  12. A miało być tak pięknie i prosto, kurcze zawsze mam pod górę, a tak podobają mi się mody na forum. Będzie pewnie ciężka przeprawa bo używane zegary mam z FL-a na próbę anglik 3B0920925A. Dobrze, że są osoby, które chętnie pomagają.
  13. Witam. Czy mogę poprosić o pomoc? Po podłaczeniu pod zegary i postępowaniu jak na 1 stronie wyskakuje mi problem w programie Vagtacho: Connecting VDO News... OK. 3B0920822A Kombi+Wegfahrs. BOO V21 Check for VDO Tacho... Wrong Tacgo selected !!! Disconnect and Select another Type!
  14. Dzięki ża możliwość poznania choć musiałem się szybko zwinąć - szkoda to cieszę się ze mogłem wpaść
  15. OK dzięki to pojadę przez Chełmno i się dołącze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności