-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O andrzejg
- Urodziny 30.05.1966
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koło
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2010
-
Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)
andrzejg odpowiedział Carrey → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie pomóżcie!! Problem z zamykaniem a konkretnie ze zbyt dużym poborem prądu z akumulatora. Doszedłem co kradnie ale nie zupełnie do końca ( moduł komfortu). Elektryk wymienił cztery moduły i każdy kradł. Ograniczył się tylko do wymiany tych modułów ( nie ubliżając: co to za elektryk, nawet nie poszukał dalej). Moim zdaniem kradnie któryś zamek a moduł tylko pośredniczy. Gdy wyjmę bezpiecznik od modułu komfortu przestaje kraść prąd z aku... Wpadłem na to, że to może być zamek ponieważ po wyjęciu bezpiecznika od modułu działa centralny z kluczyka ale nie we wszystkich drzwiach. Przednie drzwi pasażera nie reagują na centralny zamek choć gdy moduł działa wszystkie zamki zamykają i otwierają. Dziwne jest też to, że gdy jest wyjęty bezpiecznik od modułu nie ma oświetlenia wnętrza, oświetlenia pod drzwiami, bagażnika, el. lust itd. jednak podświetlenie drzwi przednich pasażera jest. Dlatego wnioskuję, że za większy pobór prądu odpowiadają te drzwi. Proszę na e-mail [email protected] albo P.W. o komentarz. -
zacięły się tylne drzwi- jak otworzyc żeby zdjąc tapicerkę?
andrzejg odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Nadwozie i wnętrze
No gościu SZACUN zaoszczędziłeś przyszłym ..... kupe czasu i roboty:hehe:hehe:hehe:dobrze -
zacięły się tylne drzwi- jak otworzyc żeby zdjąc tapicerkę?
andrzejg odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Nadwozie i wnętrze
Może ja Ci pomogę dzieląc się swoimi doświadczeniami. Miałem ten sam problem z zablokowanym zamkiem prawych tylnych drzwi. Ja rozwiązałem ten problem w trochę dziwny i prowizoryczny (ale skuteczny i jak na razie widzę jedyny) sposób. 1. Wyjmij fotel będziesz miał bardziej swobodny dostęp do demontażu boczku patrz opis na forum. 2. Uwolnij mocowanie szyby patrz opis na forum. 3. Odepnij zamek od blachy dwa plastikowe zatrzaski pod prętem ryglowania w okolicy zamka wpychając znajdujące się w nich plastikowe rozpórki (znajdziesz je później w drzwiach po zdjęciu blachy). 4. Odkręć blachę i oderwij ją w taki sposób aby nie uszkodzić uszczelki przyklejonej do niej ( uszkodzona uszczelka = powódź w samochodzie), musisz trochę pokombinować niektóre przewody powypinać. 5. Wsuwkę od zamka zdejmiesz przy pomocy małego wkrętaka ciągnąc w dół pozwoli Ci to odsunąć blachę na bok. 6. Masz dostęp do zamka który nadal jest w drzwiach i jest zablokowany. Prawdopodobnie trzyma siłownik możesz lekko popukać w zamek a następnie pociągnąć dwa razy za linkę klamki wewnętrznej (którą wcześniej musiałeś wyjąć z blachy). Jeśli nie puścił masz ten sam problem co ja. Ja odblokowałem swój zamek za pomocą prądu stałego 12V. Musisz wykonać przyrząd na wzór prowizorycznej wtyczki. Wystarczą dwa sztywne druty, kable które musza być od siebie odizolowane na taką odległość jak we wsuwce którą wypiąłeś. Wsuwka ma kształt litery '' U '' i ma sześć pinów. Patrząc na literę ''U'' dwa górne poziome odpowiadają za zasilanie silnika zamka. Tak więc aby uruchomić silnik zamka należy podłączyć się pod piny ''1'' i ''2'' w zamku za pomocą wykonanej przez prowizorycznej wsuwki. Teraz potrzebne jest nam źródło prądu (12V) UWAGA!!!!!!!!!!!!!!! NIE ZAMYKAMY PROWIZORYCZNEGO OBWODU NA STAŁE JA ZROBIŁEM TO TAK: JEDEN PRZEWÓD TRZYMAŁEM NA ''-'' A DRUGIM KOŃCEM PRZEWODU UDERZYŁEM W ''+'' JEŚLI SIŁOWNIK NIE PUŚCI TRZEBA ZAMIENIĆ BIEGUNY I POWTÓRZYĆ ''IMPULSOWE ZAMKNIĘCIE OBWODU'' ( pamiętaj drzwi same się nie otworzą trzeba użyć klamki). później to już tylko wymontować zamek, rozebrać poprawić luty patrz opis na forum. I powodzenia Jeśli coś nie jasne pisz na email: [email protected] PS. Mógłbyś trochę poszukać już to opisywałem na forum:dobrze -
Kolega shred23 ma rację. Wklej to na jakiś silikon lub klej który można łatwo odkleić. Powinno trzymać.
-
Może ja Ci pomogę dzieląc się swoimi doświadczeniami. Miałem ten sam problem z zablokowanym zamkiem prawych tylnych drzwi. Ja rozwiązałem ten problem w trochę dziwny i prowizoryczny (ale skuteczny i jak na razie widzę jedyny) sposób. 1. Wyjmij fotel będziesz miał bardziej swobodny dostęp do demontażu boczku patrz opis na forum. 2. Uwolnij mocowanie szyby patrz opis na forum. 3. Odepnij zamek od blachy dwa plastikowe zatrzaski pod prętem ryglowania w okolicy zamka wpychając znajdujące się w nich plastikowe rozpórki (znajdziesz je później w drzwiach po zdjęciu blachy). 4. Odkręć blachę i oderwij ją w taki sposób aby nie uszkodzić uszczelki przyklejonej do niej ( uszkodzona uszczelka = powódź w samochodzie), musisz trochę pokombinować niektóre przewody powypinać. 5. Wsuwkę od zamka zdejmiesz przy pomocy małego wkrętaka ciągnąc w dół pozwoli Ci to odsunąć blachę na bok. 6. Masz dostęp do zamka który nadal jest w drzwiach i jest zablokowany. Prawdopodobnie trzyma siłownik możesz lekko popukać w zamek a następnie pociągnąć dwa razy za linkę klamki wewnętrznej (którą wcześniej musiałeś wyjąć z blachy). Jeśli nie puścił masz ten sam problem co ja. Ja odblokowałem swój zamek za pomocą prądu stałego 12V. Musisz wykonać przyrząd na wzór prowizorycznej wtyczki. Wystarczą dwa sztywne druty, kable które musza być od siebie odizolowane na taką odległość jak we wsuwce którą wypiąłeś. Wsuwka ma kształt litery '' U '' i ma sześć pinów. Patrząc na literę ''U'' dwa górne poziome odpowiadają za zasilanie silnika zamka. Tak więc aby uruchomić silnik zamka należy podłączyć się pod piny ''1'' i ''2'' w zamku za pomocą wykonanej przez prowizorycznej wsuwki. Teraz potrzebne jest nam źródło prądu (12V) UWAGA!!!!!!!!!!!!!!! NIE ZAMYKAMY PROWIZORYCZNEGO OBWODU NA STAŁE JA ZROBIŁEM TO TAK: JEDEN PRZEWÓD TRZYMAŁEM NA ''-'' A DRUGIM KOŃCEM PRZEWODU UDERZYŁEM W ''+'' JEŚLI SIŁOWNIK NIE PUŚCI TRZEBA ZAMIENIĆ BIEGUNY I POWTÓRZYĆ ''IMPULSOWE ZAMKNIĘCIE OBWODU'' ( pamiętaj drzwi same się nie otworzą trzeba użyć klamki). później to już tylko wymontować zamek, rozebrać poprawić luty patrz opis na forum. I powodzenia Jeśli coś nie jasne pisz na email: [email protected]