Jump to content

BraveX

  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

About BraveX

  • Birthday 03/30/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM
  • Rok produkcji
    2012
  1. Mi to wygląda jak by jakaś wilgoć się zbierała na układzie licznika. Wyschło i działa ponownie. Bo raczej UFO tu nic nie zamieszało
  2. godzinkę jeszcze podładuję i zobaczę co dzieje się w komforcie. PS. Dzięki za zainteresowanie się tematem i nakierowanie mnie - - - - - aktualizacja - - - - - w logach zobaczyłem że mam nowsze moduły 09 46 To jest wg logów z VCDS'a Zobaczę jeszcze po pdłączeniu czy jakichś czerwonych krzaków nie ma na komforcie
  3. No grupa 46 to jest moduł komfortu. Jak podładuje lapaka to dam screeny PS. Trochę mnie uspokoiłeś bo już myślałem że moduł centralny do kosza Chociaż nie daje mi spokoju że kolega pajda ma w tych bitach możliwość ustawienia
  4. nie klon tylko zakupiony w ADAKO
  5. Panowie wyskakują mi takie krzaki w kodowaniu Centralnego zespołu elektronicznego, Co może być przyczyną tego ? Na tych bajtach co jest napisane nie mogę zmienić kompletnie nic - brak opcji EDIT: Żeby nie było głupich odpowiedzi. Interfejs i soft jest legalny zakupiony w ADAKO
  6. Bezpiecznik raczej nie może być, skoro nabija km i działa przy rozruchu. Może wiązka albo wtyczka coś nie domaga. Najlepiej zrobić test VCDS'em i zobaczyć co tkwi
  7. U mnie w kodowaniu Centralnego zesp. elek. (09) w bitach 00 do 09 lub 10 wyskakuje komunikat w stylu J433/xx na czerwono coś związany z modułem komfortu. Jak podłącze się do auta to wrzucę screena. Nie wiem w ogóle co ten komunikat oznacza. EDIT: O takie mam jaja właśnie na 09. Może mi ktoś pomoże co to może być bo jestem bezradny z tym
  8. BraveX

    Piski na wybojach

    Listwy ozdobne między zegarem po środku. Zdemontuj to i spróbuj psiknąć na metalowe zatrzaski silikonem w sprayu. Tylko przy demontażu uważaj żeby nie połamać tych plastikowych zatrzasków i nie pogubić metalowych spinek, bo później będzie wystawać. Edit: U ciebie nie ma zegara bo widzę masz B6, w tym miejscu masz awaryjne więc to zdemontuj
  9. Przecież te silniczki to strata kasy, lepiej kupić oryginalną używkę niż to badziewie, które dostanie kilka razy wody i problem powraca.
  10. Kolego to standard w B6, Dzisiaj bawisz się raz czy 2 a w pewnym momencie w ogóle nie uruchomisz samochodu. Problem został rozwiązany w B6 dopiero po 2008 r, a ty możesz ratować się tylko tym http://www.elektroniksc.com.pl/pliki/CP/o1/5o/1o/01/o1/2V/CPo15o1o01o12V.2.pdf Polecam bo działa w 100%. Sam jak miałem B6 to to zrobiłem i nie narzekałem
  11. Czujnik zmierzchu mam sprawny w 100% bo widzę po zegarach jak światła są wyłączone czyli działa. Kodowanie było robione w różnych wariantach i dalej nic.
  12. Dokładnie o to mi chodziło. i pomogło więc polecam ten tutek.
  13. W necie jest sposób na to. Mój poprzedni pasek (B6) na to cierpiał, błąd ustępował po kilkukrotnym włożeniu karty i jej wyjęciu. Problemem jest elektronika i taka blaszka, która odpowiada za odblokowanie kierownicy. Skorzystałem z tourotiala i pomogło, koszt około 160 zł + 1-2 godziny zabawy. Jak znajdę tutka to go tu wrzuce
  14. a powietrze w oponie sprawdzane. Też dużo daje. wystarczy różnica 0.2 bara i ściąga
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy