Skocz do zawartości

bogos

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bogos

  • Urodziny 11.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Boguslaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stryn

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. bogos

    passat b4 1.9 tdi afn

    O kurde . Teraz to mnie kolego zaskoczyłeś. Nigdy bym nie pomyślał że ta grucha koroduje od środka, teraz to wszystko jest jasne.Zrobie tak jak sztomel pisał (tym czasem) a tak wogóle to bende sie rozglądał za nową gruszką. Prawdę mówią to tam do gruchy wpuściłem trochę WD40 i pierw to pył rdzy sie pojawił i się zaświeciła mi pierwsza kontrolka w mojej głowie i pytanie "ciekawe ? ciekawe" hehehehe. Dzięki Darku za podpowiedzi i link. Prawdę mówiąc problem rozwiązany i można zamknąć. Pozdro
  2. bogos

    passat b4 1.9 tdi afn

    kierowniczki chodziły fajnie lekko a gruszki nawet nie sprawdzałem sam sie sobie dziwie czemu nie sprawdziłem ale coż. Czyli mam rozumiec że gruszka też może zerdzewiec i sie sama w sobie przycinać?????
  3. bogos

    passat b4 1.9 tdi afn

    Posprawdzałem wszystko i przy okazji wymieniłem wężyki podciśnieniowe bo już nie było sie czego czepiać i było to samo. Na końcu jeszcze raz sprawdziłem gruszkę od turbo i sie mocno przycinała w połowie jej ruchu mimo to że była właśnie czyszczona jakieś 3 mies temu. Rozruszałem sztangę i turbo sie odezwało i auto odżyło ale lekkie przycięcie w połowie jest wyczuwalne. Ogólnie teraz auto wkręca sie szybciej na obroty i ma ładne odejście. Pytanko dla znawców czy muszę jeszcze raz wyciągać turbo i czyścić je od nowa , lub czy jest jakaś metoda aby przesmarować gruszkę bo to może ona jakoś przycina bo kierowniczki wcześniej ładnie leciutko chodziły. Pozdro
  4. hm. mam tez sharana z 1.9 tdi pd auy i mam na dwoch pomkach okolo 60-70 bip i pali normalnie. na zimnym lekko zakuleje przy rozruchu a tak to wsio normalnie.
  5. Ja bym na waszym miejscu sciągną czujnik temp i wtedy go próbować palić.Według mojego rozumowania to może być to. Drugie co można sprawdzić to jak sie zachowuje rozrząd i czy jest dobrze ustawiony na 0.0. Pozdro
  6. Bardzo podobny przypadek miałem w sharanie 1.9 tdi pd auy. Był straszny muł od dołu a około 2500rmp łapał ładne odejście .Po ponowny spadku obrotów znów muł do 2500rmp i tak w koło. Wydarłem turbo i się okazało że turbo miało wzdłużny luz i się łopatki ocierały o obudowę turba. Wymieniłem turbo i wszystko wróciło do 100% sprawności. Ale kolega miał turbo po regeneracji więc ??
  7. bogos

    passat b4 1.9 tdi afn

    Dzieki sztomel. Biore sie do sprawdzania.
  8. Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić moje logi od passata b4 96 1,9 tdi afn. Auto zachowuje się w miarę normalnie ale są zauważalne lekkie przycięcia w płynności przyśpieszania. Dzieki. dynamiczne gr.03-08-010-011 http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100973.html http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100974.html http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100975.html http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100976.html turbo było czyszczone i przepływka też
  9. Wiem tylko że wymienił trzy jakieś rzeczy i był tam między innymi jakiś eprom to fakt!!
  10. Witam wszystkich po dość długiej nieobecności!!!!!!.Chciałbym tylko dokończyć mój temat z kablem Vag-Com 704 Pl hex-Can. Kabel udało mi się naprawić i śmiga jak dawniej. Koszt naprawy to 50 zł a miałem niemal wszystko spalone od strony USB (pc) czyli było coś nie tak z moim laptopem (tak rzekł magik co to mi naprawiał) Teraz Vag śmiga na innym lapku (tak w razie bezpieczeństwa hehehe!!!)Także uważajcie na swoje porty USB. Pozdrawiam wszystkich!!!!!
  11. n6210 Jak nie znajdę nikogo do ewentualnej naprawy tego kabelka od wersji vag704 to Ci go podeślę a Ty potem się podzielisz wiadomościami z nami!!! jeśli jesteś dobry w te klocki???? Pozdro
  12. Naprawdę nie wiem co się mu stało ale się stało że się zjarało a program z fejsem używałem około 3-4 miesiące i wszystko było ok. Chociaż tak na moje oko to wykonanie tego Fejsa było COŚ NIE HALLO!!! PRZESTROGA dla innych Jakie wykonanie taka żywotność!!
  13. Przyznaje że miałem wówczas dwa programy vag ale to się stało na wersji 704 a drugiego wogóle nie odpalałem na tym kablu bo wiedziałem że nie można mieszać. Tak na marginesie to chyba już go nie uratuje bo tak go zjarało że aż jakieś kondensatory strzeliły i śmierdzi z niego jak ze spalonego silnika elektrycznego także tylko nowy fejs uratuje sprawę!!! Jak byś miał jakiś pomysł kto by mógł pomóc to proszę.!! Pozdro
  14. Dzięki sipowitz . Trochę szkoda mi tej wersji PL ale cóż!!!!! A może masz jakiś pomysł aby to znów przywrócić do życia?????
  15. Witam Szanownych Kolegów!! Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Tak jak wielu na tym forum miało problemy z vag-com 704 PL hex-can tak i mi się przydarzyło to nieszczęście że się upalił fejs !!.Teraz kupiłem vcds 10.6 w wersji EN z kabelkiem. Pytanie czy można użyć ten interfejs z vcds EN do vag-com 704 PL. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności