Skocz do zawartości

PrzemasVWB6

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O PrzemasVWB6

  • Urodziny 23.11.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Obroty spadają do ok. 1 tys i samochód sie toczy, jakbyś jechał na jedynce bez gazu ---------- Dodano o 18:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:19 ---------- Jeśli chodzi o VCDS to nie podłączałem go do kompa jeszcze, usterka wyniknęła dzisiaj
  2. Filtr paliwa był wymieniany przy zmianie oleju kilka miesięcy temu...
  3. Witam, mam taki problem. Zaczęły mi spadac gwałtownie obroty, w okolicach 2 tys na 2 lub 3 biegu obroty nagle spadają do ok. 1 tys i samochód się toczy, wciskanie pedału gazu lub sprzęgła nic nie pomaga, po chwili auto odzyskuje obroty - nie gaśnie. Co to może być ?
  4. Drodzy koledzy w temacie klimy mam takie pytanie. Od pewnego czasu słyszę dochodzące z układu wentylacyjnego delikatne popukiwanie - od czasu do czasu po 2, 3 puknięcia. Odgłos jest bardzo podobny jak przy włączaniu klimy - lekkie puknięcie. Poza tym wszystko działa bez zarzutu. Wiecie może, co to może być ? pzdr
  5. Wymiana dokonana. Założyli mi jednak LUK-a. Różnica jest ogromna. Sprzęgło lepiej chodzi no i w końcu nic nie słychać. :-)
  6. Najważniejsze, żeby bieżnik był asymetryczny. Ze średniej klasy mogę polecić Klebera Dynaxera HP3. Mam w swoim pasku i spisują się świetnie. Kierunkowe zawsze będą szybko ząbkować.
  7. No i diagnoza postawiona. Dwumasa do wymiany, nowa !!! Wadliwy egzemplarz trafiłem. Wymiana w ramach reklamacji, więc dodatkowych kosztów nie będzie.
  8. Jeśli słyszysz tarcie przy skrzyni to może łożyska dostały. Ja wymieniałem łożyska na 5 biegu razem z dwumasą. Jak odbiorę auto to dam znać. pzdr
  9. Ja mam podobnie jak mkosa81, wymieniłem dwumasę ze sprzegłem, a jednak nadal jest sprzegło głośne, słychać lekki szum(gwizd) przy wciskaniu. Byłem u dwóch mechaników i ostatecznie obstawili na łożysko oporowe, podobno mogło się "nie ułożyć" po wymianie. Więc nie wiem czy oni coś spartaczyli czy samo łożysko się wadliwe trafiło. Mam zestaw Sachsa. W poniedziałek wstawiam auto więc bede wiedział coś więcej.
  10. Zgadzam się z prymasem, to sa właściwie nalewki a nie bieżnikowane (to przy cieżarówce). Niby karkasy przechodzą jakieś testy, są prześwietlane itd, ale zawsze łączenie karkasu z bieżnikiem jest najsłabszym miejscem w takiej oponie i do szybszej i ostrzejszej jazdy się nie nadają.
  11. Musicie wziąć pod uwagę, że często opony z testów a opony na rynku wtórnym się różnią. Na przykład opony na oryginalnym wyposażeniu auta, a te same z rynku wtórnego mogą mieć różne właściwości. Rozmawiałem kiedyś na ten temat z jednym z największych specjalistów w Polsce, inżynierem z OBR Stomil Poznań. Powiedział, że gdyby publicznie podał wszystko to, co wie, to by go producenci opon zlinczowali....
  12. Niestety kierunkowe opony z agresywnym, sportowym bieżnikiem trzeba często wymieniać. Jeśli chcesz pojeździć dłużej to polecam asymetryki. Wrzucam link z przetłumaczonym najnowszym testem ADAC - daje trochę poglądu na sprawę, choć z testami bywa różnie. Znam tą branżę od podszewki.... http://www.24opony.pl/akt,0,84/adac--test-opon-letnich-w-rozmiarze-175-65r14-oraz-195-65r15.html ---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:27 ---------- Zgodnie ze sztuką powinieneś założyć 195/65R15, tylko efekt wizualny będzie żaden.... Więc opcjonalnie może być 205/60R15. Z profilem 50 bym nie eksperymentował, bo nie ma praktycznie żadnej dostępności, i roznice w obwodzie koła są za duze. pzdr
  13. Nie wszystkim się podobają, ale dla mnie OK :-)
  14. Hmm, spróbuj sprawdzić po nr katalogowym VAG, ale jeśli taka sama pojemność to powinno pasować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności