Skocz do zawartości

elwiz

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O elwiz

  • Urodziny 06.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. elwiz

    Schowek na okulary

    Masz chyba rację, znalazłem zdjęcie w necie: W tej chwili nie sprawdzę ale wydaje mi się że w moim B3 nie ma rączki po stronie kierowcy. Jeśli więc nie ma jej tam lub nie ma zaślepek to nie będę w stanie dostać się do otworów montażowych.
  2. Patrząc na schemat instalacji elektrycznej wydaje mi się że ten sam sygnał steruje wskaźnikiem temperatury i diodą przegrzewania silnika. Tak więc jeśli zegar "kłamie" to i dioda będzie włączać się w złym momencie.
  3. Witam, Poszukuję informacji czy do B3 dostępny jest schowek lub uchwyt na okulary. Jeżeli nie ma tych elementów w oryginalnym wyposażeniu to może macie jakieś sugestie co do wykorzystania wyposażenia z innych samochodów. Trafiłem w necie na 2 ciekawe rozwiązania. Pierwsze: Zamykany schowek montowany na podsufitce w miejscu tradycyjnej rączki - tylko nie wiem czy uda się taki schowek zamontować w B3. Wiem że nowsze samochody mają wnękę na rączkę, której w B3 brak. Drugie: To otwarty schowek, który według mnie lepiej by leżał na powierzchni innej niż oryginalne miejsce montażu. W tym przypadku nie wiem co to za uchwyt i z jakiego samochodu pochodzi. Jeśli ktoś z Was ma doświadczenie w montażu takich rozwiązań w B3 to proszę o info.
  4. Dla osób które mają problemy z podsufitką a nie mają czasu lub ochoty na jej demontaż i nałożenie nowego materiału polecam szpilki. U mnie materiał wisiał na 3/4 powierzchni i zaczynał ograniczać mi widoczność w lusterku wewnętrznym. Więc w równych odstępach przypiąłem go do podsufitki szpilkami. Podsufitka jest miękka więc szpilki wchodzą bez problemu. Trzeba tylko wbijać je pod kątem tak by nie zahaczać o blachę. W tej chwili materiał układa się jak PRL-owe obicie drzwi dyrektora. Półśrodek ale z mierzeniem punktów pod szpilki całość zrobiłem w jakieś pół godziny.
  5. Wymiana uszkodzonego przepływomierza. Po krótkim zabiegu silnik mruczy jak kot po whiskasie.
  6. Więc jestem stratny 70zł - może uda mi się tą kwotę zaoszczędzić montując go samodzielnie .
  7. U mnie brak styków na tyrystorze powodował całkowity brak wskazań. Zbyt wysokie wartości muszą być spowodowane czymś innym. Często objawem nieprawidłowego działania kondensatorów elektrolitycznych jest ich puchnięcie. Warto je ocenić pod tym kątem przed wymianą. Czy robiłeś coś ze wskaźnikami zanim zaczęły się złe wskazania tempetatury? Może uszkodzony jest sam zegar osadzany na płytce.
  8. Wszystko zależy od sprzętu - mam transmitter kupiony w Biedronce za 30zł. Nigdy więcej czegoś takiego nie kupię. Cichy jest a jakość dźwięku słaba. Mogłem zapłacić odrobinę więcej i kupić ORI transmitter do mojego telefonu. Drugi transmitter mam w navi modecom - dźwięk o wiele lepszy - aż miło się na tym filmy ogląda . Ale nadal nie zastąpi to CD/MP3.
  9. Mając do wyboru rosyjską ruletkę oraz wyrocznię Etkę wybiorę to drugie. Kilkadziesiąt złotych drożej ale sumienie spokojniejsze. Dzięki wielkie za pomoc.
  10. Podejrzewam, że w jakimś celu ktoś dodał te literki. Niemców projektujących auta 20 lat temu nie podejrzewałbym o dublowanie tych samych części pod różnymi symbolami. Chyba że jestem naiwny. Gdzieś czytałem / słyszałem że różnice mogą być np. w naprężeniu sprężyny ale to tylko plotka i teraz mam zagwozdkę - kupować czy nie.
  11. Jeśli mówisz o elemencie który przykręcony jest do radiatora w obudowie to jest to raczej tyrystor (lub tranzystor). U nie był zamocowany jedną śrubką której zadaniem jest docisk elementu do radiatora. W płytce element jest osadzony "na wcisk".
  12. Możesz wyjaśnić co rozumiesz przez "ciepły drut". Kolejne pytanie - czy ktoś orientuje się jaka jest różnica między przepływkami: 037 906 301 037 906 301 B 037 906 301 C Wersję B mogę dostać od ręki na szrocie. Etka mówi mi jednak że powinienem korzystać z wersji C, którą musiałbym sprowadzać z drugiego końca Polski.
  13. W moim przypadku uszkodzenie nastąpiło przy próbie wykręcenia korka. Zaklinował się pod lekkim skosem i połowa została w zbiorniku. Nie pamiętam jakiej firmy korek kupiłem ale kosztował dosłownie poniżej 10zł i jak na razie działa już kilka miesięcy bez żadnych problemów.
  14. Odkopuję stary temat i proszę Was o pomoc. Mam uszkodzony przepływomierz - strzał z inst. LPG pozbawił go pokrywki z numerami pozwalającymi go zidentyfikować. Mam 2 typy i niestety nie wiem który wybrać. Pierwszy - ustalony na podstawie książki o Passacie - 025 906 301 A. Zaś drugi wyszukany w Etce - 037 906 301 C. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć mi jak odnaleźć odpowiedni model przepływki? Dodam że nie jestem pewien czy mój silnik to 2E. Typ silnika dobrałem na podstawie rocznika, pojemności oraz wyglądu niektórych elementów.
  15. Sprawdziłem wczoraj wieczorem wiązkę kabli i wygląda na to że poprzedni właściciel wyciął przewody od podgrzewania lusterka przy samych drzwiach. Końce kabli opadły i schowały się. Dlaczego to zrobił - nie wiem i ciężko mi wymyślić sensowny powód. Muszę więc przedłużyć przewody, założyć końcówki i mogę wymieniać wkład. Dzięki za wsparcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności