Skocz do zawartości

Balladyn

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Balladyn

  • Urodziny 28.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Kolego Mariooo mam pytanie od kiedy ci zaczęło autko dymić, bo u mnie jest to od momentu wymiany uszczelki pod głowicą, czy u ciebie to nastąpiło samoczynnie czy też po jakiś pracach. A jeszcze małe pytanko , po czyszczeniu układu jak szybko znowu się za oleił , bo ten olej w układzie wydaje mi się że wywołuje ten śmierdzący dym, bo odma jednak nie działa tak jak się należy , bo z bagnetu i z korka nie źle daje , a nawiasem mówiąc silnik jest po remoncie( wymiana pierścieni i panewek - grubo ponad 30 atm. na garkach ) i podobne objawy będą turbina będzie puszczała olej.
  2. Kolego Mmmariooo ja również borykam się tym problemem, ale wczoraj został on rozwiązany , spotkałem kolesia który to naprawił, poranne dymienie związane jest z zapchaną odmą, powoduje ona za olejenie całego układu dolotowego - rur, intercoolera, podobny efekt jakby puszczała turbina, ja w przyszłym tygodniu kupuję nową pokrywę i podzielę się czy przyniosło to pożądany efekt.
  3. Kolego DEV 14 , co do dymienia , wymiana wałka i szklanek nic nie da , ja to uczyniłem wałek sprawdzony wymiary nominał, szklanki nowe INA F-46516.83 sa to popychacze zamienne za INA F-46516.75 które INA już nie robi, autko chodzi ciszej i mam wrażenie że lepiej przyśpiesza, ale nadal dymi z rana białym śmierdzącym dymem, ale zauważyłem że dym pojawia się po około 3 min od zapalenia ( a dokładniej mówiąc po wyłączeniu dogrzewania świec) mam wrażenie że ten dym spowodowany jest duża wilgocią na dworze , ponieważ kolega posiada Forda Mondeo 2.0TDCI i jest ten sam efekt , biały śmierdzący dym , a w VW na pompkach to jest standard , może spowodowane jest to przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej, bo przez ta nie udana odmę na rurach dolotowych osadza się olej i jest podobny zapach wydostający się z bagnetu lub korka wlewu, ale to są moje prywatne spostrzeżenia i mogę się mylić , mogę tylko powiedzieć że po wyczyszczeniu odmy przez jakiś krótki okres dymu praktycznie nie było......... A wracają do tematu zapowietrzania , to założona jest nowa pompa i zaworek muszę wykluczyć , zostanie jeszcze uszczelnienie filtra paliwa ....
  4. Witam Mam pytanie do kolegów czy w końcu udało się naprawić tą małą dolegliwość czyli ciężkie palenie passata z rana, ponieważ ja w swoim wymieniłem pompę niskiego ciśnienia ( elektryczną ) , pompę wysokiego ciśnienia ( nowa ), świece żarowe nowe- - sprawdzone grzeją, czujnik temp. nowy oryginał serwis, kompresja powyżej 30 atm , wymienione uszczelnienia na pompowtryskach, logi pompek i pozostałe w porządku a autko dalej ciężko pali - wydaje mi się że się zapowietrza ......Proszę o mała podpowiedź co jest przyczyną trudności w odpaleniu.
  5. Witam mam pytanie czy dawka ma wpływ na prace silnika, chodzi mi o jego wibracje......
  6. poduchy nowe były założone przez 5 min bo było jeszcze gorzej ( poduchy firmy Corteco), ale zakładałem poduchy od kolesia z paska u którego nic nie drga , u mnie dalej drgało na jego a na moi u niego cisza i spokój, bo drga kierownica i tak dziwnie mrowi karoseria, silnik drga...
  7. u mnie to drga na biegu jałowym, i nie ważne czy klima włączona czy wyłączona, jest mocne drganie kierownicy i na karoserii jest dosyć mocne mrowienie.....
  8. kolego mam podobnie , czy znalazłeś co jest tego przyczyną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności