Skocz do zawartości

artur86

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O artur86

  • Urodziny 05.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oleśnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Panowie szukam i nie mogę nigdzie znalezc jakie sprężyny założyć do mojego passata kombi 2002 rok na allegro są jakies niby HD wzmacniane ale nie wiem czy watro sa tez z paskami: 1zielony i 3 brązowe 1zielony i 2 brązowe 1niebieski i 1 zielony 1brązowy i 3 niebieskie które są najtwardsze w pasku siedzi mi tył jak 120 kg włożyłem do bagażnika to koło chowa się pod błotnik jak pełny bak to przerwa na dwa palce tylko, a jak prawie pusty to i tak mniejszy odstęp niż z przodu mam nowe 4 amorki przód nowe zawieszenie myślę że może ktoś sprężyny od sedana wsadził albo są wyrobione jak z tyłu ludzie jadą to mówią że im się niedobrze robi bo buja A może wiecie gdzie kupić podkładki kiedyś widziałem podkładki pod sprężyny na allegro ale teraz nie mogę ich odszukać Bardzo proszę o pomoc
  2. dzięki wielkie najbardziej podoba mi się pomysł Tomka Przełącznik świateł cofania na skrzyni. Bo nie chcę wchodzić z nim do kabiny
  3. Panowie chcę kupić światła do jazdy dziennej z automatem są to 3 przewody jeden do: Masy - wiem gdzie podłaczyć Świateł mijania lub postojowych - no i ja chcę do postojowych i nie wiem gdzie podłaczyć Do zasilania - i tu jest największy problem bo nie wiem gdzie w moim passacie pod maską jest jakiś przewód na którym jest napięcie zaraz po przekręceniu stacyjki Czy jest ktoś kto taką operacje przeprowadzał i może mi opisać albo wrzucić zdjęcie gdzie jest przewód od świateł postojowych i ten z od zasilania po przekręceniu stacyjki chciałbym podłączyć wszystko pod maską bardzo proszę o pomoc
  4. Panowie proszę o pomoc od wczoraj zobaczyłem, że passat dymi na czarno jak dodaje ostrzej gazu od 1 800 obrotów ale do tego jeszcze słyszę że ostro cos wyje po prawej stronie tak jakby ktoś ze spreżarki powietrze puścił wydaje mi sie że to turbina jednak czy to możliwe żeby przez nią tak dymił egr nowy wtryski sprawdzone w boschu powiedzieli że nie są nowe ale można jezdzić na wolnych obrotach nie ma dymu zapala bez problemu Powiedzcie mi panowie co to jest czy turbina czy cos innego wlot do intercoolera brudny od oleju w przewodach od turbiny do silnika troche mokro ale nie ubywa mi oleju na bagnecie po 2kkm nie widzę żadnego ubytku
  5. Panowie dziwna sprawa auto przy gwałtownym dodawaniu gazu dymi i dławi się nie przyspiesza jak delikatnie dodaje gazu jest dobrze objaw ten jest coraz częstrzy co jest??? wymieniony jest rozrząd głowica po splanowaniu i sprawdzeniu szczelności wymieniony wałek rozrządu i popychacze wszystkie uszczelki panewki przemieniony przepływomierz wtryski ustawiane na 180 i 225 dalej to samo komputer nie pokazuje błędów egr nowy dodam jeszcze ze na postoju kompuer pokazuje spalanie 1.5 wcześniej przed naprawą głowicy było 0.5
  6. kurde ale to cały przód trzeba ściągnąć rozrząd rozpiąć głowice ściągnąć co ta szmata może zniszczyć???
  7. Panowie dzisiaj wymieniałem EGR w kolektor wsadziłem szmate żeby mi smieci nie wpadły poczyściłem wszystko złożyłem szmata została zapaliłem auto zassało ją rozkręciłem cały kolektor ale jej nie widać auto wyskakuje bład że pierwszy cylinder nie pali silnik się trzęsie ale jeździ i dymi na biało dym śmierdzi jakby się ta szmata paliła co robić Panowie Pomocy bo nie wiem czy jeżdzić aż się wypali czy nie Proszę o szybką radę przejechalem 40 km czasami trochę jakby lepiej i nie dymi czasami dymi mocno i śmierdzi.
  8. Ale objawy nie są identyczne u mnie nie szarpie nie klekocze tak jakby to miało miejsce gdyby nie wszystkie cylindry pracowały, u mnie dzieje sie tak po przejechaniu raz 100 metrów raz 500 m odczuwa się to jakby go zalewało a im dluzej trzymam gaz tym bardziej zamula aż zgasnie chyba że ujmę gazu to wraca do normy mi sie wydaje że to egr nie zamyka spalin silnik potrzebuje więcej tlenu (bo dostaje więcej paliwa) a lecą spaliny w których tlenu praktycznie nie ma jak nie muli to przy maksymalnym dodaniu gazu auto nie dymi a w momencie gdy muli puszcza dymek. U Ciebie też tak jest? Chyba kupie ten egr bo i tak mi cały silnik zasyfił i zobacze może kolega sie myli oby to auto tak nie miało "naturalnie" bo to bedzie moj pierwszy i ostatni VW i TDI. Pozdrawiam
  9. Panowie co jest auto jak jest zimne a jak dodam mu ostro gazu dławi się dymi a jak nie ujmę to gaśnie w trakcie tej sytuacji słychać syk z silnika taki szum 1,5 miesiaca temu wyczyściłem turbine i wymieniłem przepływomierz na nowy boscha chodził bardzo dobrze jak sie nagrzeje to trochę czasami ma takiego muła ale delikatnego na kompie nie ma błedów a egr cieknie czy on może mieć wpływ na to kolega w vektrze mial egr padnięty nie domykał sie i auto było mułowate czy u nas też tak może być prosze o pomoc
  10. Opis jest bardzo dobry mi chodziło głównie o to że łatwo sprawdzić czy łopatki są zapieczone może to banalne i oczywiste jednak ja dopóki nie rozebrałem to nie wiedziałem a jest to bardzo latwy sposób zdiagnozowania zapieczenia. Złożenie to nie taka prosta sprawa trzeba trafić na otwór w kierownicy i ten walec (wpust) na korpusie ale trochę zdolności manualnych i jest dobrze natomiast mam pytanie zobaczylem że obudowa turbiny ta srodkowa część jest pęknieta jak zdejmie się obudowe od strony wydechu i wyciągnie kierownice i łopatni na tej płytce to widac centymetrowe pekniecie w kierunku promieniowym w tym że tak powiem pierścieniu który oddziela wlot spalin od wylotu nic na zewnątrz nie wylatuje z zewnątrz wszystko jest ok pęknięcie nie ma wpływu na ciśnienie auto super jeździ ale nie wiem czy konsekwencja odłamania czy tam ukruszenia jest tylko zniszczenie turbiny czy coś jeszcze?
  11. Witam passata mam od 3 miesięcy a od 2 bez kolpaków;] ale tak serio to Panowie ja miałem też taka sytuacje auto przy 120 km/h traciło moc wymieniłem przepływomierz i przy 140 okolo bo nie zawsze czasem szybciej traciło moc i juz jej nie miało jak zgasilem i zapalilem to juz dobrze bylo postanowilem sam zbadać sprawe i tak znalezłem dużo o zapieczonej turbinie itp ale nic jak sprawdzic więc ja rozkręciłem i wyczyściłem teraz jest dobrze a oto czym chciałem się z wami podzielić: OBJAW- brak mocy powyżej 120 km/h (zwykle 4 bieg lub zmiana na 5 ) PRZYCZYNA 1. Przepływomierz ale zazwyczaj przy walnietym ciągle nie ma mocy takiej jak powinien mieć 2. Zawór N75 jak ściągasz weżyk i słychać zasysanie to jest dobry 3. Gruszka ciśnienia tu trzeba mieć coś zeby zassać powietrze i zobaczyć czy uchodzi jak nie to jest dobra 4. Turbina zapieczone łopatki i tutaj właśnie jest to najłatwiejsze do zdiagnozowania ale nikt o tym nie napisał (albo ja nie znalazłem) a rozebranie to masakra no ale gruszka podciśnienia ta nad sprężarką ma za zadanie poprzez zassanie powietrza zmienić geometrię turbiny z góry jest wąż z dołu jest cięgno i jeśli nie jesteś w stanie ręką podciągnąć do góry ttego cięgna albo wysysając powietrze z gruszki podciśnienia i widzisz że nic się nie porusza albo bardzo słabo i nie dotyka ogranicznika to na bank powodem jest turbina od tego trzeba zaczać ja tego nie wiedziałem a jest to takie proste do zbadania Dodam że przepływomierz z boscha przy zwrocie starego z boscha u mnie zapłaciłem 265 zł zawór N75 kosztuje 150 zł a czyszczenie turbiny to dużo czasu i nerwów Uważajcie jednak na przewód olejowy doprpwadzający olej do turbiny przy odkręcaniu jeśli nie zablokujesz dolnej nakrętki to na 90% ukręcony a nowy około 200 zł a zamocowany jest z boku i tyłu za silnikiem normalny człowiek tego nie odkręci mi kolega pomógł to lusteriem szukał tej śrubki. Nie wiem jak mu się to udało. Jak takie małe trasy to ja obstawiam turbine 3500zł to strasznie dużo chyba że to wymiana turbiny na nową z salonu bo jak po regeneracji to połowa tej kwoty to i tak dużo
  12. Witam to moja pierwsza wypowiedz autko mam 3 tygodnie no i przyszły mrozy dzisiaj w nocy było -14 passat nie chciał mi odpalic rano kręciłem i kręciłem w końcu się udało ale tak mnie to wkurzyło że postanowiłem wymienic swiece jak sie okazało wszystkie niesprawne orginalne z boscha kupilem beru troche drogie 55zł sztuka kupiłem długa nasadke 10mm przegłub 12zł a świece wykreciły sie praktycznie same kiepski dostęp do 4 świecy mam silnik AWX ale nie o to chodzi wszyscy tu pisza że cieżko jak sie czyta to strach sie za to zabierac i tu chcialem powiedzec ze gadalem z gosciem ktory naprawia tyko vw audi seat i mowi ze bardzo rzadko sie zdarza ze nie mozna wykrecic swiec w passatach wiec nie należy sie nadmiernie obawiac tego a naprawa jak mi powiedzial to około 500zl na gotowo jak sie ukręci i trzeba ściagnąć głowice wiec tez da sie wytrzymać sama wymiana świec 20-30 zł jak ktoś nie chce sam lub nie może No a jutro test czy pomogło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności