Skocz do zawartości

aristo

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aristo

  • Urodziny 01.04.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnowskie Góry

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Dziś testowałem i nie mam żadnego falowania.
  2. Co do bloków u mnie wygląda to tak
  3. Dzięki za odp, chciałem się upewnić co i jak....zrobi się cieplej to postaram się ustawić ten kąt. Jeszcze mam pytanie dotyczące bloku 007. Czy temp na 3 pozycji(temp zasysanego powietrza) nie świruje ?? Jaka powinna byc wartość na rogrzanym silniku ??
  4. Witam, Passacik silnik AFN'a z zaślepionym EGR problemy z rozruchem na zimnym i ciepłym silniku,często łapie na 2 gary,po wył i ponownym wł jest Ok . Przeszukałem dużo postów i sądzę że winien temu zły kąt wtrysku. Termostat wymieniany,pompa wtryskowa uszczelniona. Co sądzicie Panowie ?? Logi: Log (0 - 004) Log (1 - 000,000,000) Log (2 - 011,011) Log (3 - 003,003) Wykres:
  5. Pytanko jakie warsztaty godne polecenia na uszczelnienie pompy wtryskowej w naszym regionie ??
  6. Ja też miałem zamiar przyciemniać szybki w moim kombiaczu u speca z Rudy, dzwoniłem kilka dni temu i za 5 szyb powiedział 300zł także cena myśle ok Jednak szybki muszą poczekać, póki co musze rozrząd wymienić....
  7. Witam, tak jak kolega powyżej chciałbym schemat instalacji elektrycznej silnika AFN . [email protected]
  8. u mnie leci ta nutka :dance5 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=_G3MfvBSEiA&feature=related[/ame]
  9. ja się podepnę pod temacik bo też mam zamiar za pewien czas ściągać B5 z niemiec, jak wyglądają w niemczech ceny tablic wyjazdowych i ubezpieczenia ? Może ktoś się orientuje ?
  10. białe ledy w pozycje i tungsramy +90% w mijania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności