Skocz do zawartości

ckwilk

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ckwilk

  • Urodziny 30.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. stawiam na łożysko.w safrane tak miałem że zaczynało się zużywać od szumu a potem coraz głośniej:)
  2. mam olej prawie do górnej kreski,a manometrem był sprawdzany i ciśnienie jest dobre.Pojawiło się to po wymianie uszczelki pod głowicą i nie wiem o co chodzi nie wiedziałem że może mieć wpływ ale wezmę pod uwagę
  3. nie wiem jaki jest filtr,ale wcześniej nie było problemu.po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęło się tak robić.Najpierw jak się zapaliła pierwszy raz to doleli mi 1,5litra oleju.Czy ma to jakieś znaczenie jeśli został dolany inni ale też półsyntetyk 10w40?? nie pomaga:(to było pierwsze co zrobiłem:)
  4. u mnie sprawa wygląda tak że po zapaleniu silnika wszystko jest ok,jednak gdy tylko pochodzi minutę zapala się kontrolka ciśnienia oleju i włącza charakterystyczny brzęczyk.Gdy silnik złapie temperaturę rzędu 70C to kontrolka gaśnie.Przez cały czas silnik pracuje normalnie,a ciśnienie oleju jest w dobre(mierzone manometrem, przez mechanika).Co może być problemem??zapowietrzył się??czy może to wina czujnika??
  5. przyczyną usterki była cewka która miała przebicie.czasami dostawał iskrę drugi raz i strzelał.teraz po wymianie jest ok
  6. zawory są ok.niedawno była wymieniana uszczelka pod głowicą i zawory były w dobrym stanie.ma kompresję rzędu 14
  7. dzisiaj mi tak walnął że zgubiłem gdzieś łącznik pomiędzy dwoma gumami i musiałem majstrować z pomocą apteki(plastry opatrunkowe) i podjechałem do mechanika.podejrzewa że przeskoczył rozrząd,bo gamoń który zmienił mi uszczelkę pod głowicą zmniejszył obroty zapłonem a pierwszy raz mi strzelił zanim zdążyłem podjechać na regulację i sądzę że wtedy mógłby przeskoczyć.teraz wszystko w rękach mechaników,bo ja chwilowo poległem na froncie:(
  8. niestety strzały są takie same na benzynie i gazie:spada obejma za filtrem powietrza tak też był ustawiany.bez czujnika temperatury,jutro jeszcze raz spróbuję poszukać przyczyny.
  9. dzięki Lebow za informacje ustawienia zapłonu,ale teraz mam jeszcze lepszy numer.Podjechałem do elektryka na ustawienie zapłonu i zrobili to ze specjalistycznym sprzętem komputerem,kątową lampą stroboskopową a on dalej strzela!!zarówno na gazie jak i na benzynie.Czy możliwe jest żeby jednak źle go ustawili??poprawiły się jego osiągi.szukałem lewego powietrza i znalazłem na wężyku od silnika krokowego(trzeba było włożyć do końca wężyk)i nic innego gołym okiem już nie widać.nie wiem już co mam robić bo po każdym strzale silnik przestaje pracować(np. na trasie szybkiego ruchu)a muszę tylko założyć gumy z powrotem i dalej jadę.
  10. lebow a możesz powiedzieć mi jak ustawić zapłon w b3 silnik 2e z gazem.mechanik coś pokręcił i teraz strzela w tłumik i jest słabszy.za to jak przyspieszyłem zapłon to ładnie się zbierał bez wystrzałów ale wolne obroty miał 1500!!jak mam to ustawić???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności