Skocz do zawartości

gvvPL

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gvvPL

  • Urodziny 11.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Hej, +48606415316 na ulicy Wrocławskiej, jednakże w Świebodzicach są podobno lepsi fachowcy. Pozdrawiam
  2. Cześć, U mnie było to samo. Żadnych błędów VAG, żadnych błędów w auto teście klimy. Uszkodzony kompresor (wieloklin i coś tam jeszcze). Zregenerowali. Pozdrawiam
  3. Cześć, Dzięki za info. Ja dalej zostałem z problemem. Dowiadywałem się w VW koszty części - 1600 PLN Raczej nie zachęciły mnie do naprawy Jak samemu rozebrać fotel? Czy oddać do tapicera celem otwarcia fotela i później naprawiać? U mnie silniczek działa, przycisk również, ale regulacja nie jedzie. (Cofnięta na maxa jakby jej nie było) Jeśli masz chwilkę, to prosiłbym o lekki instruktaż jak to otworzyć.
  4. Cześć, U mnie w VCDSie nie pokazywało żadnego błędu. Po włączeniu klimy po prostu sprężarka nia startowała. Raz na 50 uruchomień udało się ją włączyć. Oddałem do serwisu klimatyzacji. Bezpieczniki były sprawdzone, brak usterek. Panel działał normalnie bez błędów, jednakże wiał "ciepłem". Przyczyną był bypass oraz wieloklin (wyrobił, wytarł się plastik) w "kółeczku" od sprężarki. Ciekawe co było przyczyną. Kiepska jakość czy poprzedni właściciel źle używał klimatyzacji. Teraz sprężarka startuje nawet przy zimnym silniku bez problemów. Zawsze i wszędzie (no, może poza zimą, ale to się okaże) Mam nadzieję że komuś pomogłem.. Koszt 920 PLN Pozdrawiam, Grzesiek
  5. Witajcie, Mam kłopot z moim Passatem B6. Mianowicie nie załącza się sprężarka klimatyzacji i nie zaczynają działać wentylatory. Sprawdziłem, że bezpiecznik 5A po prawej stronie (od pasażera) był przepalony. Numer 15. Po wymianie sprężarka zaczęła działać normalnie na jakiś czas. Następnie problem był taki, że pomimo sprawnego bezpiecznika układ nie startuje. Wewnętrzny test klimatronika pokazuje zero błędów - komunikat i0. Uzupełniałem niedawno czynnik w zakładzie zajmującym się klimatyzacjami, od także od tej strony jest ok. Podłączałem samochód także do interfejsu VAG, gdzie nie wykazywał on błędów. Proszę o pomoc gdzie szukać kłopotu, gdyż na pierwszy rzut oka jest to problem elektryczny - chyba że sprężarka jest uszkodzona w jakiś sposób - pomimo tego, że działała sprawnie po wymianie bezpiecznika. Z góry dziękuję za sugestie, pozdrawiam
  6. a co w sytuacji kiedy ktoś wymienił w międzyczasie i nikomu nie dał znać jaka szyba jest ?
  7. gvvPL

    Peiying PY9930 w B6

    A wymieniać can gateway czy o innych urządzeń (nie z grupy VW) nie ma takiej potrzeby?
  8. gvvPL

    Peiying PY9930 w B6

    Witam, Pozwolę przyłączyć się do wątku... Mam aktualnie RCD 300, zamierzam zmienić na Peiying py9330. Czy nie będzie problemów z can gateway'em ? Auto z 2005 roku, 2.0 FSI 150KM. Pozdrawiam
  9. Cześć, A nie orientujesz się czy może występować szyba przednia w konfiguracji - z paskiem przeciwsłonecznym - zielona - ogrzewana - bez sensora deszczu? Czyli czy można kupić szybę bez czujnika deszczu z opcjami pasek, zieloną i ogrzewaną. Również nie mam instalacji do grzania i czujnika deszczu, ale chciałbym rozbudować swojego Passata o tą funkcjonalność, bo to na pewno przyda się w zimie.. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  10. Cześć, Pozwolę że się podepnę pod temat. Mam B6 z 2005 roku i również padła mi regulacja lędźwi. Góra dół działa, przód tył kręci silniczkiem ale fotel nie zmienia położenia (nic nie przybliża się do pleców). Jak myślicie? Czy to moduł sterowania czy w fotelu mogło coś paść? Przestało działać jak odsunąłem lędźwie maksymalnie do tyłu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności