Skocz do zawartości

dekoder

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dekoder

  • Urodziny 25.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Hej, wczoraj pracownik w stałym moim warsztacie chciał dokręcić wężyk do kroćca, bo tam wyciek płynu znalazł... i pękła ta piep..ona złączka... w sumie się nie dziwię jak więcej miał siły niż przemyśleń... Zamówiliśmy wczoraj przewód w ASO w WA-wa (oczywiście nie mieli od ręki, tylko na zamówienie na dzień następny) i dziś przy odbiorze okazało się, że to nie ten przewód - że źle coś mieli skatalogowane. I szukam kroćca, lub całego przewodu, lub sprawnego i szczelnego wysprzęglika z tym kroćcem do mojego passka ... Może ktoś pomóc na CITO?
  2. Witam Serca, serca ... jak nie mam jak mam Serio, nie cisnę go na ch.ma, ot ładnie się zbiera i bierze od no powiedzmy te 1300, na serio bierze dość nisko. Co do tego spalania na postoju - wiem, że jak na postoju to w l/h a jak jedzie to w l/100km - problem w tym ze FIS nie zawsze zauważa że stoi ... i zamiast pokazać spalanie w l/h to pokazuje w l/100km... ot tyle co do wskazań paliwożerności Co do 8l w mieście - dziś to jest średnio między 8 a 10... więc nie wiem czy tak nieźle ... Mechanik został zmieniony i był bardzo ok - niestety się zwinął i przeniósł i szukam nowego gdzieś w okolicach Targówek, Białołęka Rozumiem, sądziłem że to jakaś wada ale jak tak to ok... I skoro to przełaczanie się na l/h trwa trochę - to może to tylko moje czepialstwo Wiem co pokazuje FIS i jakie ma ustawienia Mi pokazywał około 900 km zasięgu jak jeździłem w Austrii autostradami trasy po kilka setek w tę i we wtę. Niestety w PL mimo jazdy czasami na trasach Wa-wa - Sopot, maks co pokazał to jakieś średnio 850km, standardowy zasięg przy jeździe po mieście wyświetla na poziome 670-750km... na pełnym baku paliwka. Na postoju kiedyś od 0,5 do 0,6 - teraz 0,6 do 0,7. Heh, załóżmy że mój przyspieszenie łapie przy 1600-1800 już porządne. Kiedy na prawdę wstaje turbo - trzeba by sprawdzić, może to moje odczucia. Co do spalania - w mieście na trasach 15-20km przy sredniej prędkości 80km/h spalanie wynosi 7,8km//h - ale juz długodystansowe pokazuje około 8-9l/100km. Jak trafię na korki to spalanie jest miedzy 9-10l/100km Poniżej 7,4 zszedłem ostatnio na autostradach w Austrii i było 6,9-7,2l/100km, A kiedyś na serio było 6,4-7,2 ... Ale nie istotne. Wracając do meritum tematu - twierdzicie więc, że moje TDI wcale za dużo nie pali i generalnie to wina mojej ciężkiej nogi... Jeżeli tak to nie widzę problemu.. A co do dwumasu i sprzęgła - wymienione pół roku po zakupie auta - wszystko ori i nowe. Zawias wszystko w komplecie z amorami itd w zeszłym roku (i już coś stuka ale tylko na kocich łbach i szukam co bo mechanicy twierdzą ze zawias sztywny, na szarpakach też ok), rozrząd kompletny i pompa itd, wymiana 20kkm temu, inne wymiany pominę Obecnie najechane 249tyś. Olej wcześniej Castrol Turbodiesel 5W40, teraz Motul do mojego silnika. Olej (i wszystkie filtry) wymieniany co 10kkm (a minimum na wiosnę i przed zimą). Zalecacie jakis przegląd silnika? Gdzie ewentualnie w wawce - ktoś podpowie?
  3. To i ja Panowie podpytam - mój w mieście średnio spala od 8 do 10 l/100 ... Jak go kupiłem, najmniej schodziłem do 6,4l/100, w trasie średnio spala 7,4-7.8 ... Wymieniłem termostat bo nie dogrzewał... ale nadal bez zmian... no może troszkę w dół ze spalaniem i lepiej z kulturą pracy - ale rok po wymianie znów mam wrażenie że nie dogrzewa - 15-20 minut jazdy tak 80-100 i nie mam 90 stopni, jak dam mu więcej gazu 120-130 kmh to łapie momentalnie 90. Inne dziwne objawy, to np pokazywane spalanie 35l/100 po odpaleniu i spada, jak jadę to szybciej spada, jak się zatrzymam - rośnie, czasami (nie zawsze) zauważa że stoi i wtedy podaje spalanie w l/h a nie w l/100km ... ale nie zawsze. W czym rzecz? Samochód nie kopci, wymieniona turbawka na nową ORI Garreta (poprzednia się rozsypała po wycieku z uszkodzonej miski) - ale spalanie nie uległo zmianie po wymianie turbo, było już tak wcześniej. Po wymianie turbo nie ciągnie już od 1100-1200 ale 1200-1300 obrotów. Z ciekawostek raczej poza wątkiem, autko prawdopodobnie jeździło po cywilu w POLIZEI w DE - wynik poszukiwania pierwszego właściciela i charakterystyczne elementy osprzętu - pomijam już że auto jest dość specyficzne, bo na rynek niemiecki i moi mechanicy często mają zaskoczkę, np seryjna turbawka do AVB nie pasowała - silnik zamulał, a po 4 dniach turbo się zatarło... dopiero drugie oględziny tej ori-uszkodzonej pozwoliło dobrać i zamontować odpowiednie turbo. Do 160 ciągnie dynamicznie i bez problemu i ewidentnie brakuje mu 6 biegu... Jakaś podpowiedź skąd to spalanie?
  4. też mi się podoba wyślijcie zapytanie po angielsku, lub skorzystajcie z google tłumacza, może nie za bardzo skaleczy to ich język - ewentualnie wyślijcie po angielsku i po niemiecku, zaznaczając, że tłumaczneie pochodzi z google translatora. Pozdrawiam
  5. Panowie, proszę o radę, po jeździe samochodem, jak już się rozgrzeje po zjechaniu na parking, przed zgaszeniem silnika (aby się schłodziła turbina) przy otwartych drzwiach strasznie nimi telepie ... dwumas do wymiany ??? Dodam że nie zawsze tak telepie... Druga sprawa, chyba mi się kończy sprzęgło - objawy są następujące: - wciskam sprzęgło na odpalonym silniku i znika jakiś dźwięk, odpuszczam i się pojawia - wciskam pedał do końca i nie czuję drgań na nim, ale tylko leciutko odpuszczę, na 1-2cm i od razu odczuwam dość silne drganie pedału, jak trzymam rękę na drążku to tam też odczuwalne jest to drganie - przy ruszaniu, muszę umiejętnie to robić na półsprzęgle - inaczej gaśnie z hukiem - czyżby również docisk ? Jak wymiana sprzęgła to cały komplet oczywiście sachs - jeżeli trzeba dwumas to i ten również wymienię i też zapewne będzie to sachs Jakieś rady, podpowiedzi ?
  6. Panowie, skąd takie negatywne podejście ? Fakt, trzeba zdemontować całą dechę, wymienić piec, na ten z climatronica z odpowiednimi serwomechanizmami, kupić kilka czujników i zamontować, zależnie od wersji posiadanej klimy i wersji passata moze być jeszcze potrzebne przerobienie sterowania wentylatorami chłodnicy klimatyzacji ... poza tym panel i piec można kupić za rozsądne pieniądze, schematy i rysunki są dostępne, tylko czas, głowa, trochę umiejętności i gotowe ,
  7. Witam, jestem nowy na forum, planuję zakup Passata B5 FL aktualnie na tapecie jest VW Passat oficjalnie z 2002 roku o numerze VIN: WVWZZZ3BZ3E074859 Proszę o rozkodowanie VIN. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności