Tatanki Zgłoś #1 Napisano 12 Grudnia 2010 Panowie od tygodnia jestem uziemiony i do połowy stycznia na pewno to potrwa, auto stoi na parkingu i niewiem co zrobić z akumulatorem, zabrać do domu czy nie. Chodzi mi o jakieś konsekwencje systemowe z powodu braku prądu w instalacji, niewiem rozkodowanie się czy coś w tym stylu. Na razie wysyłam żone co drugi dzień by go przepaliła i odpala bez problemów, ale słyszałem o jakiś mrozach co mają nadejść i niewiem co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 12 Grudnia 2010 jeśli odłączysz aku to zakoduje się radio wyzeruje licznik zegar i fis oraz może komp pokładowy jeśli masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #3 Napisano 12 Grudnia 2010 rozumiem że wszelkie ustawienia wrócą do fabrycznych i po podłączeniu aku będzie można normalnie odjechać z tym że od nowa będzie trzeba wszystko ustawić. A pytanie mam jeszcze, jak zamknąć auto po wyjęciu aku. Wiem że trzeba użyć samego grotu z kluczyka, a jak się dostać do dziurki hi hi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 12 Grudnia 2010 moźna auto zamknąć z przymkniętą maską a jak wyciągniesz aku to zamkniesz maskę i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #5 Napisano 12 Grudnia 2010 a jak później go otworze? Jednak dziurkę trza znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #6 Napisano 12 Grudnia 2010 rozumiem że wszelkie ustawienia wrócą do fabrycznych i po podłączeniu aku będzie można normalnie odjechać z tym że od nowa będzie trzeba wszystko ustawić. A pytanie mam jeszcze, jak zamknąć auto po wyjęciu aku. Wiem że trzeba użyć samego grotu z kluczyka, a jak się dostać do dziurki hi hi Po ponownym podłączeniu zapali Ci się kontrolka od ABS-u i kierownicy . Należy skalibrować czujnik skrętu (max w prawo potem max w lewo kierownicą ) oraz czujniki ABS-u przejechać około100 metrów i wszystko wróci do normy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #7 Napisano 12 Grudnia 2010 Należy skalibrować czujnik skrętu (max w prawo potem max w lewo kierownicą ) oraz czujniki ABS-u przejechać około100 metrów obojętnie czy w lewo czy w prawo chodzi o kolejność? ABS- normalna jazda na wprost, czy może coś specyficznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 12 Grudnia 2010 zrób jak kolega napisał najpierw w prawo na maxa potem w lewo na maxa i przejeć się kawałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #9 Napisano 12 Grudnia 2010 ja bym to olal bo napewno przez tydzien nic sie nie stanie uzupelnij poziom w akumulatorze i niczym sie nie przejmuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #10 Napisano 12 Grudnia 2010 (edytowane) pytanie mam jeszcze, jak zamknąć auto po wyjęciu aku. Wiem że trzeba użyć samego grotu z kluczyka, a jak się dostać do dziurki hi hi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=677608#post677608 Edytowane 12 Grudnia 2010 przez prezess7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #11 Napisano 12 Grudnia 2010 Wojtek, tydzień tak, ale miesiąc na mrozie no nie wiem. Tym bardziej że we wtorek wyjeżdżam i wracam po nowym roku i nikt nie będzie mógł go przepalić. Piotr, dzięki za namiar na dziurkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adix62 Zgłoś #12 Napisano 2 Stycznia 2011 Zabierz aku do domu. Po miesiącu stania rozładuje się na 100% a wtedy musisz kupić nowy aku bo nie będzie juz czego reanimować. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #13 Napisano 2 Stycznia 2011 chyba juz po ptokach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #14 Napisano 2 Stycznia 2011 nie odpalaj auta co drugi dzień! Bez przejechania się i bez minimum 20 minut pracy silnika tylko mu szkodzisz. Odpalanie zimnego to najgorsze dla silnika w zimie. Akumulator też ppotrzebuje minimum 15 minut, żeby uzupełnić prąd po uruchomieniu diesla zimą - świece żarowe, rozrusznik itd. Gdybym miał zostawić auto na 2 tyg to wyciągam aku i po sprawie. Nie powinno być problemów po odłączeniu prądu a na pewno nie większe niż padnięta bateria w razie zostawienia w aucie czy męczony silnik częstymi zimnymi startami. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #15 Napisano 2 Stycznia 2011 generalnie aku wyjąłem, jutro dopiero będę uruchamiał auto, mam nadzieje że nie będzie żadnych komplikacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #16 Napisano 3 Stycznia 2011 generalnie aku wyjąłem, jutro dopiero będę uruchamiał auto, mam nadzieje że nie będzie żadnych komplikacji nie bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #17 Napisano 4 Stycznia 2011 komplikacji żadnych nie było, nic się nie poprzestawiało. Jedyne co musiałem zrobić to ustawić stacje radiowe od nowa pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #18 Napisano 4 Stycznia 2011 A to ciekawe... Jak zmieniałem swoje radio to po podłączeniu były jakieś zaprogramowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach