Skocz do zawartości
Gość handzyndzun

problem z wycieraczkami vw passat b5

Rekomendowane odpowiedzi

Gość handzyndzun

witam serdecznie pisze bo mam pewien problem od niedawna jestem posiadaczem passata b5

97r ogólnie jestem zadowolony auto sie sprawuje jak należy ale ostatnio powstał problem z wycieraczkami po odpaleniu włączają sie samoczynnie i niemoge ich wyłączyc moge przyśpieszyc bieg mogę włączyc spryskiwacz ale wyłączyc niestety nie czy ktos miał może taki albo podobny problem ?prosze o pomoc o ile jesteście w stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Najprawdopodobniej styki manetki się już dośc wyrobiły i przez to zaczyna szaleć. Porponuję wymianę bo ratowanie tego czy regeneracja na długo nie wystarczy. Ponadto regeneracja jest droższa niż nawy element a ten kosztuje około 60zł na http://www.doaut.pl

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

mam ten problem ale tylko z tylną wycieraczką

przednie chodzą normalnie, na razie wymontowałem mechanizm(wczesniej sam bezpiecznik) i jeżdze bez tylniej .

zastanawiam się jak to jest z tymi manetkami . Czy od razu lecą przednie i tylne?

W manetkach jest duzo tych kabli na kostce i do konća nie jestem pewien czy to one nawaliły.

Czekam na inny silnk do podmianki z tylnymi i bedę wszystko wiedział.

może sama wymiana i cena manetek nie jest aż tak kosztowna tylko czy to napewno to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Na warsztacie nie spotykamy sie z czym innym. Wycieraczki sie zapiekają na swożniach i prowadzeniach a silniki są zawsze :ok:

Przełącznik przednich i tylnych wycieraczek jest jeden. All in One.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin8067

Witam.

 

U mnie byl wypalony jeden ze stykow w przekazniku w module czasowym (pod deska).

 

Prowizoryczna naprawa jak narazie pomogla ale raczej modul do wymiany bo

samego przekaznika cos znalezc nie moge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość filaaaaa

ja mam mały problem z tylną wycieraczką, chodzi skokami co ok.30 stopni, i czasem długo nie chce się zatrzymać, pomaga jak popchne dżwignię do przodu i następnie do tyłu..??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7
Na warsztacie nie spotykamy sie z czym innym. Wycieraczki sie zapiekają na swożniach i prowadzeniach a silniki są zawsze :ok:

Przełącznik przednich i tylnych wycieraczek jest jeden. All in One.

 

HHA

 

wycieraczka tylna nie jest zapieczona , a chodzi cały czas na okragło .przednia chodzi normalnie

przełacznik jest jeden ale ma chyba kilka pozycji trochę od siebie nie zależnych ,np w przód włacza się tylna wycieraczka.

reasumując czy moze być tak

 

1. ZWARCIE W SILNICZKU TYLNEJ WYCIERACZKI (DOSTAŁA TROCHE WODY) POWODUJE NIE WYŁACZANIE SIĘ JEJ

2 wypalone styki ( zwarcie przy zalaniu silniczka) w przełączniku ale tylko w stykach od tylnej wycieraczki

3 może jeszcze coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Podłacze się już pod ten temacik.

 

Mam podobny problem od wczoraj.

Co prawda po odpaleniu fury jest ok. ale cuda z przednimi wycieraczkami zaczynaja się dziać jak wjadę w jakąś dziure albo wpadnę w nierówności. Przejade kawałek i przestają pracować. I tak co pewien czas..... :przestraszony:

 

Co to może być??

 

 

Proszę o jakieś porady.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo często dochodzi do zacierania się całego mechanizmu wycieraczek znajdującego się w przedziale podszybia ale często wystarczy tylko nasmarowac cały mechanizm i działa bezproblemu proponuje sprawdzić także przekażnik wycieraczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartdublin

witam , ja mam troch eodmienny problem z przednimi wycieraczkami , poniewaz po wlaczeniu i wylaczeniu wycieraczki nadal pracuja wykonuja kilka ruchow po czym zatrzymuja sie za kazdym razem w innej pozycji:) czasem na srodku szyby :) jesli to przekaznik to mozna wiedziec gdzie si eznajduje i czy ciezko dotrzec do niego?

 

pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzech

mam to samo elektryk raz reperował mi manetkę od wycieraczek ale powiedział żebym nabył nową .Tak zrobiłem bo problem wrócił to jest:wycieraczki po uruchomieniu nie zatrzymują się wcale albo gdzie popadnie.Wymieniłem przełącznik a wycieraczki dalej swoje co chcą to robią .Co może być przyczyną tego zjawiska pomocy :evil::evil::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam rowniez podepne sie w temat swojego b5 kupilem ponad miesiac temu do tej pory bylo oki wszytko ale pojechalem w dluzasza trase i wycieraczki troche oszalaly tzn. w gorna strone dzialaja ok problem sie pojawia gdy maja wrocic do pozycji 0 szegolnie na wyszych biegach to jest widoczne czy jak rozbiore sam mechanizm wycieraczek i go nasmaruje cos to pomoze ??

 

Dzis zdemontowalem caly mechanizm z mala pomoca mechanika nasmarowalem i wlozylem i dzialaja jak nowe calosc to jakies 2 h roboty

Edytowane przez macio83
rozwiazanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a gdzie znajduje się przekażnik o tych wycieraczek ? Bo też mam taki problem włącze to dojdą do połowy ,następnie po chwili dojdą do końca póżniej nie mogą spaśc i tak to wygląda co z tym zrobic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam problem z tylną wycieraczka tz. jak kupiłem pastucha to chodziła jakby chciała a nie mogla. Powoli się przemieszczała po szybie jakby czekała aż ktoś ja popchnie, a później zdechła całkiem. Spryskiwacz chodzi leje wodę aż miło ale wycieraczka dalej strajkuje. sprawdzałem u elektryka prąd dochodzi w wtyczce czyli został podejrzany silnik. Rozebrałem go z elektrykiem ale tez nic nie znalazł nic nie było przepalone żadnych podejrzeń. Co mam z nią zrobić?

Edytowane przez tasior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z tylnia wycieraczka tz. jak kupilem pastucha to chodzila jakby chciala a nie mogla. Powoli sie przemiesczala po szybie jakby czekala az ktos ja popchnie, a pozniej zdechla calkiem.

To wygląda na to, że zatarła się panewka, jak określił to kliarka w #5 poście tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=584&highlight=tylna+wycieraczka

 

Powodzenia w naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj się mocowałem z tą wycieraczkę, rozebrałem wszystko, oczyściłem, nasmarowałem do granic możliwości i ..... i chodzi :)))))) Zatarł się cały system mechaniczny a silniczek nie dawał rady tego pchnąć ale odpowiednia ilość smary robi swoje:)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam problem innej natury, googlowałem, pytałem się znajomych i nic.

Problem: podczas jazdy powyżej 40km/h lewa wycieraczka wyciera, a wracając zabiera trochę wody ze sobą (około 5 - 10 cm) z powrotem która po 3 sekundach zostaje wypchana przez wiatr, tam gdzie jej miejsce.

Jest to uciążliwe gdyż na zakręcie w lewo woda zasłania mi pas. Próbowałem wsadzić inne wycieraczki, zmieniałem stronami, dziś myłem szybę oraz wycieraczke denaturatem jednak bez efektów. Mam wycieraczki aero kupione w serwisie.

Czy problem może leżeć po stronie samej szyby czy też po stronie stelarzu na pióro? Zauważyłem że górna część lewej wycieraczki nie jest dociśnięta. Bardzo proszę o pomoc. Jutro jadę w trase a nie zapowiada się słoneczna pogoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze zrozumiałem to wymiana ramienia załatwi sprawę, bo stare już nie dociska dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mactomas

Witam. Mam taki problem z wycieraczkami w moim pasku. Gdy przekręcę kluczyk to od razu wycieraczki zaczynają drżeć tak jakby przekaźnik dostawał jakieś niepełne napięcie. Wymieniłem już przekaźnik nr377 i problem nadal istnieje. Gdy załączę wycieraczki na jakiś program tzn. w górę tak aby zaczęła działać czasówka to nie drżą a gdy tylko wrócę do położenia "0" to od razu drżą. Rozbierałem już ten przekaźnik ale nic tam specjalnego nie widać aby skleił lub coś w tym rodzaju. proszę o poradę może ktoś miał już taki problem ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest zapieczone. to normalne, nie codziennie się zdejmuje ramie wycieraczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności