Gość KonRod77 Zgłoś #1 Napisano 1 Marca 2007 Witam serdecznie, na początku chciałbym napisać że przeszukałem forum na temat braku, spadku mocy i nic nie znalazłem co mogło by mi pomóc, więc zwracam się do Was o poradę. Cała historia niesprawnego auta zaczęła się po tym jak zdecydowałem się na wymianę uszczelki pod głowicą. Robota wykonana szybko i bez większych przeszkód, wymienone zostały wszystkie możliwe części, które wykazywały zużycie (szklanki, uszczelki, śruby, listwa sterująca pracą pompowtryskiwaczami) wraz z planowaniem głowicy i czyszczeniem EGR. Po wymianie uszczelki odczuwalny był delikatny spadek mocy, jednak kultura pracy silnika była nadzwyczaj zadawalająca (po wymianie szklanek). Po parugoddzinnej jeździe zaczął się problem dymienia na biało z takim efektem że nic nie widziałem w stecznym lusterku tylko biały dym. Serwis, diagnoza (oringi od pompowtryskiwaczy - wcześniej nie zostały wymienione). Po wymianie oringów przestał dymić, powstał za to nowy problem całkowita utrata mocy. Serwis, diagnoza - pompowtryski. Po wymiane pompowtrysków jest moc ale... nie tyle co trzeba, muli na każdym biegu, max prędkość na autostradzie to 185 km/h ( aby dojść do takiej prędkości zdążyłbym się ogolić i wypić kawę i zapalić . Serwis, diagnoza - jeszcze nie wiedzą. Podłanczamy pod kompa - wszystkie parametry dobre, turbo, przepływka(nowa), pompowtryskiwacze, zapłon, temperatura i wszystkie inne w wartościach od 0 do 24 w normie, żadnych błędów. Jeździć się da ale co to za przyjemność... Dodam jeszcze że dużo wcześniej miałem wgrywany program i autko naprawde rewelacyjnie się zbierało, max prędkość to 210 km/h, a teraz co mi zostało to Jeżeli macie jakiekolwiek pomysły to proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2007 Może pompowtryski założyli nieodpowiednie. Albo program trzeba zmienic. Dalej masz ten niefabryczny program? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KonRod77 Zgłoś #3 Napisano 1 Marca 2007 Pompowtryski są dobre, od AJM wszystkie parametry super, program został ten sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #4 Napisano 1 Marca 2007 Nie znam się ale gdzieś czytałem na forum że przed wymianą pompek powinno się wrócic do fabrycznych ustawień, a potem dopiero kręcic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KonRod77 Zgłoś #5 Napisano 1 Marca 2007 Może jakieś inne pomysły przychodą Wam do głowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #6 Napisano 1 Marca 2007 Hm, a nie masz w okolicach Wrocławia jakiejś dobrej firmy tuningowej z hamownią? Nawet jeśli nie, to zawsze do Katowic A4 szybko dojedziesz - regionalny oddział Mastersa powinien dać sobie z tym rady (http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_katowice.htm). IMO warto się z nimi skonsultować, bo jak tak dalej pójdzie, to cały silnik wymienisz (zresztą już prawie to zrobiłeś). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #7 Napisano 1 Marca 2007 Dokladnie tak jak mowi Nol. Jak cos to patrz na pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmag1 Zgłoś #8 Napisano 1 Marca 2007 U mnie było to samo!.Pomogło ustawienie zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #9 Napisano 9 Listopada 2008 A kompresja jest ok???? Może zbyt gruba uszczelka pod głowicą została założona?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jareck Zgłoś #10 Napisano 9 Listopada 2008 archeolog? zobacz date Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FilipekDe Zgłoś #11 Napisano 2 Lutego 2011 Witam. Mam podobnie wymiana 2 pompowtrysków, auto muli i pali o 3l więcej!!! Na kompie bez błędów, po podpięciu komputera bez błędów, nowa przepływka. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #12 Napisano 2 Lutego 2011 Może kolego pompowtryski masz nie takie jakie być powinny? A te pompowtryski wymieniłeś na nowe czy używane? zakładałeś nowe uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FilipekDe Zgłoś #13 Napisano 3 Lutego 2011 Założyli mi regenerowane o tych samych numerach, uszczelki nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #14 Napisano 3 Lutego 2011 Muli i pali więcej-ciekawe w jakim stanie są te regenerowane pompki A jedna ważna rzecz-dawkę ustawiali po wymienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FilipekDe Zgłoś #15 Napisano 3 Lutego 2011 Ustawiali. Jeszcze jedna wazna rzecz. Raz tylko spalanie spadło na chwile do stanu porzedniego, jak mu mechanik dał po garach aż śmierdziało gorącem, potem przez pół godziny jazdy pokazywał srednie poniżej 6 przy spokojnej jeździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #16 Napisano 3 Lutego 2011 A może być też tak że powinni 4 wsadzić regenerowane bo może wszystkie były mniej więcej w równej kondycji a teraz dwa są mocniejsze a dwa słabsze i taki może być tez objaw, albo są źle zregenerowane. A może w aucie jakiś program był robiony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FilipekDe Zgłoś #17 Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Nie, program nie ruszany. Szczególnie denerwująca jest dziura przed turbem , głównie na zimnym silniku. Na postoju na obroty wchodzi wszysko pięknie. Wychodzi pewnie że coś nie tak z tymi pompkami. Edytowane 3 Lutego 2011 przez FilipekDe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #18 Napisano 3 Lutego 2011 Bardzo możliwe kolego że musisz sie im przyjżeć dokładniej, a przed regeneracja sprawdzali Ci wszystkie cztery w jakiej są kondycji? Bo czasami na kompie dokładnie nie można stwierdzić który nawala bo uszczelki magą byź wyrobione i na kompie będzie pokazywał duże wartości a wszystkie beda w podobnym stanie i wtedy regeneracja może pogorszyć sprawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinpaco Zgłoś #19 Napisano 6 Lutego 2011 Nie znam się , ale znajomy miał podobny problem okazało się że pompowtryski -były poprostu źle znaczone - podobno trzeba to zrobić komputerowo a facet który wkładał odwalił fuszerkę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolegavw Zgłoś #20 Napisano 18 Lutego 2012 Witam. Mam taki problem posiadam Passata B5 FL 1.9tdi 130ps z 2001 roku. Rano jak odpalałem kopcił chwilkę na niebiesko i pózniej było juz OK dałem go na warsztat stwierdzili ze swiece zarowe są już na wyczerpaniu lecz po wymianie dalej to samo i padlo na uszczelniacze pompowtrysków zostąły wymienione i autko przestało kopcic przy porannym odpalaniu ale nie ma mocy tak jak poprzedni ma niby 130ps a jedzie gorzej niz 105ps passaty. Zgonili na warsztacie ze może to stare filtry wymieniłem filtr paliwa lacznie z czyszczeniem układu paliwowego oraz czyscili pompe która jest w baku przy okazji wymieniłem również filtr powietrza i to nie pomogło rownież auto nie ma nadal mocy - to padło moze przepływka zamówilismy nową została zamontowana i nadal brak mocy i auto nie jedzie. Pomożcie prosze co może być powodem braku mocy - DODAM TYLKO ZE JAK KOPCIŁO RANO TO MIALO MOC I JEZDZIŁO PO ZABIEGU WYMIANY USZCZELNIACZY POMPOWTRYSKÓW MOCY ZABRAKŁO. PROSZE O POMOC I PORADY! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach