Skocz do zawartości
Gość KonRod77

Brak mocy - co mogli zepsuć

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KonRod77

Witam serdecznie,

na początku chciałbym napisać że przeszukałem forum na temat braku, spadku mocy i nic nie znalazłem co mogło by mi pomóc, więc zwracam się do Was o poradę.

Cała historia niesprawnego auta zaczęła się po tym jak zdecydowałem się na wymianę uszczelki pod głowicą.

Robota wykonana szybko i bez większych przeszkód, wymienone zostały wszystkie możliwe części, które wykazywały zużycie (szklanki, uszczelki, śruby, listwa sterująca pracą pompowtryskiwaczami) wraz z planowaniem głowicy i czyszczeniem EGR. Po wymianie uszczelki odczuwalny był delikatny spadek mocy, jednak kultura pracy silnika była nadzwyczaj zadawalająca (po wymianie szklanek). Po parugoddzinnej jeździe zaczął się problem dymienia na biało z takim efektem że nic nie widziałem w stecznym lusterku tylko biały dym.

Serwis, diagnoza (oringi od pompowtryskiwaczy - wcześniej nie zostały wymienione). Po wymianie oringów przestał dymić, powstał za to nowy problem całkowita utrata mocy.

Serwis, diagnoza - pompowtryski. Po wymiane pompowtrysków jest moc ale...

nie tyle co trzeba, muli na każdym biegu, max prędkość na autostradzie to 185 km/h ( aby dojść do takiej prędkości zdążyłbym się ogolić i wypić kawę i zapalić :cwaniak: .

Serwis, diagnoza - jeszcze nie wiedzą.

Podłanczamy pod kompa - wszystkie parametry dobre, turbo, przepływka(nowa), pompowtryskiwacze, zapłon, temperatura i wszystkie inne w wartościach od 0 do 24 w normie, żadnych błędów. Jeździć się da ale co to za przyjemność...

Dodam jeszcze że dużo wcześniej miałem wgrywany program i autko naprawde rewelacyjnie się zbierało, max prędkość to 210 km/h, a teraz co mi zostało to :mur:

Jeżeli macie jakiekolwiek pomysły to proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może pompowtryski założyli nieodpowiednie. Albo program trzeba zmienic.

Dalej masz ten niefabryczny program?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KonRod77

Pompowtryski są dobre, od AJM wszystkie parametry super, program został ten sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się ale gdzieś czytałem na forum że przed wymianą pompek powinno się wrócic do fabrycznych ustawień, a potem dopiero kręcic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KonRod77

Może jakieś inne pomysły przychodą Wam do głowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm, a nie masz w okolicach Wrocławia jakiejś dobrej firmy tuningowej z hamownią? Nawet jeśli nie, to zawsze do Katowic A4 szybko dojedziesz - regionalny oddział Mastersa powinien dać sobie z tym rady (http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_katowice.htm). IMO warto się z nimi skonsultować, bo jak tak dalej pójdzie, to cały silnik wymienisz (zresztą już prawie to zrobiłeś).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak mowi Nol. Jak cos to patrz na pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo!.Pomogło ustawienie zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kompresja jest ok???? Może zbyt gruba uszczelka pod głowicą została założona??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

archeolog? zobacz date :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam podobnie wymiana 2 pompowtrysków, auto muli i pali o 3l więcej!!!

Na kompie bez błędów, po podpięciu komputera bez błędów, nowa przepływka. Co robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może kolego pompowtryski masz nie takie jakie być powinny? A te pompowtryski wymieniłeś na nowe czy używane? zakładałeś nowe uszczelki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyli mi regenerowane o tych samych numerach, uszczelki nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muli i pali więcej-ciekawe w jakim stanie są te regenerowane pompki :hyhy

 

A jedna ważna rzecz-dawkę ustawiali po wymienie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawiali. Jeszcze jedna wazna rzecz. Raz tylko spalanie spadło na chwile do stanu porzedniego, jak mu mechanik dał po garach aż śmierdziało gorącem, potem przez pół godziny jazdy pokazywał srednie poniżej 6 przy spokojnej jeździe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może być też tak że powinni 4 wsadzić regenerowane bo może wszystkie były mniej więcej w równej kondycji a teraz dwa są mocniejsze a dwa słabsze i taki może być tez objaw, albo są źle zregenerowane. A może w aucie jakiś program był robiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, program nie ruszany. Szczególnie denerwująca jest dziura przed turbem , głównie na zimnym silniku. Na postoju na obroty wchodzi wszysko pięknie. Wychodzi pewnie że coś nie tak z tymi pompkami.

Edytowane przez FilipekDe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe kolego że musisz sie im przyjżeć dokładniej, a przed regeneracja sprawdzali Ci wszystkie cztery w jakiej są kondycji? Bo czasami na kompie dokładnie nie można stwierdzić który nawala bo uszczelki magą byź wyrobione i na kompie będzie pokazywał duże wartości a wszystkie beda w podobnym stanie i wtedy regeneracja może pogorszyć sprawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się , ale znajomy miał podobny problem okazało się że pompowtryski -były poprostu źle znaczone - podobno trzeba to zrobić komputerowo a facet który wkładał odwalił fuszerkę ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem posiadam Passata B5 FL 1.9tdi 130ps z 2001 roku. Rano jak odpalałem kopcił chwilkę na niebiesko i pózniej było juz OK dałem go na warsztat stwierdzili ze swiece zarowe są już na wyczerpaniu lecz po wymianie dalej to samo i padlo na uszczelniacze pompowtrysków zostąły wymienione i autko przestało kopcic przy porannym odpalaniu ale nie ma mocy tak jak poprzedni ma niby 130ps a jedzie gorzej niz 105ps passaty. Zgonili na warsztacie ze może to stare filtry wymieniłem filtr paliwa lacznie z czyszczeniem układu paliwowego oraz czyscili pompe która jest w baku przy okazji wymieniłem również filtr powietrza i to nie pomogło rownież auto nie ma nadal mocy - to padło moze przepływka zamówilismy nową została zamontowana i nadal brak mocy i auto nie jedzie. Pomożcie prosze co może być powodem braku mocy - DODAM TYLKO ZE JAK KOPCIŁO RANO TO MIALO MOC I JEZDZIŁO PO ZABIEGU WYMIANY USZCZELNIACZY POMPOWTRYSKÓW MOCY ZABRAKŁO. PROSZE O POMOC I PORADY!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności