kamol Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) Cześć chłopaki dziś zmartwiła mnie jedna rzecz gdy woskowałem auto zauważyłem że na nadkolu wyskoczyły bąble 5 takich wypukłości pod lakierem czy to oznacza że to początki rdzy jak to możliwe ?? Co mam w takim wypadku robić sam nie jestem w stanie tego naprawić ile kosztowało by mniej więcej zrobienie tego do porządku u lakiernika chodzi mi o cene przybliżoną??Czy to prawda że passat b5 ma gwarancje korozji na 12 lat i mozna z niej skorzystać jezeli auto było serwisowane co roku mój spełnia te warunki tzn że mi to naprawią za free?? Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez kamol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukassx11 Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2010 zapewne tak tez miałem podobnie myjak ciśnieniowa tydzień do tyłu niechcący się pozbyłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareknec Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2010 u mnie też tak się zaczęło.... zrobiłem raz(przy okazzji postłuczkowego lakierowania zderzaka) i teraz wychodzi znowu to samo... bede zmuszony udać się do dobrego fachmana...nie bede jeżdził z rudą koleżanką na nadkolu:kijemgo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #4 Napisano 4 Kwietnia 2010 zapewne tak tez miałem podobnie myjak ciśnieniowa tydzień do tyłu niechcący się pozbyłem... Łukasz możesz bardziej wytłumaczyć byłes na gwaracji zrobili ci to ?? ---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 13:58 ---------- nie bede jeżdził z rudą koleżanką na nadkolu No ja też nie mam zamiru bo bym sie czuł jak w mazdzie 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2010 Mi to wygląda na Fe2O3, rozumiem że to nadkole VW a nie opla? A tak na poważnie raczej rdza to szamie. naciśnij na te bąble, jeśli nic w nich nie ma to znaczy że odstał lakier, (np. myjka). jak są twarde, to pewnie je rudzielec wypełnił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2010 Mi to wygląda na Fe2O3, rozumiem że to nadkole VW a nie opla? A tak na poważnie raczej rdza to szamie. naciśnij na te bąble, jeśli nic w nich nie ma to znaczy że odstał lakier, (np. myjka). jak są twarde, to pewnie je rudzielec wypełnił. Kolego bąble po naciśnięciu są puste tzn jak bym je mocniej naciśną to pewnie by pękły. Myje auto myjka co 2 tygodnie hmmmmmmmm. W moim poprzednim passacie b5 też myłem co 2 tygodnie prawie 2 lata i nic sie nie działo:( Dodam że ten problem wyskoczył nagle jescze 2 tygodnie temu nic nie było a teraz takie duże bąble???? Co mam teraz robić jak to najlepiej profesionalnie naprawić tak żeby nie wruciło i śladu po tym nie było?? Ile mniej więcej tak naprawa by kosztowała??? Z góry dziękuje za każdą opinie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg^ Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2010 No najlepiej iść do jakiegoś dobrego lakiernika za element biorą od 250-300 zł. Bo jak ci pęknię to bedzie coraz gorzej wody sie dostanie i amen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2010 No najlepiej iść do jakiegoś dobrego lakiernika za element biorą od 250-300 zł. Bo jak ci pęknię to bedzie coraz gorzej wody sie dostanie i amen aha tzn że jak bym chciał żeby cały elemęt mi malowali to co oni zrobią zeszlifują wszystko do gołej blachy i na nowo pomaluja podkład farba i bezbarwny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 5 Kwietnia 2010 aha tzn że jak bym chciał żeby cały elemęt mi malowali to co oni zrobią zeszlifują wszystko do gołej blachy i na nowo pomaluja podkład farba i bezbarwny?? Powinni tak zrobić ---------- Post added at 09:38 ---------- Previous post was at 09:38 ---------- No najlepiej iść do jakiegoś dobrego lakiernika za element biorą od 250-300 zł. Bo jak ci pęknię to bedzie coraz gorzej wody sie dostanie i amen Niekoniecznie,ceny są nieco niższe niż przedstawiłeś. ---------- Post added at 09:40 ---------- Previous post was at 09:38 ---------- Kolego bąble po naciśnięciu są puste tzn jak bym je mocniej naciśną to pewnie by pękły. Przedziuraw te bąble-mam nadzieję że to tylko rdzawa plama Ci się ukaże.Niestety przeważnie jak już jest taki duźy-jak to ująłeś "bąbel",to niestety już jest mała dziura... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #10 Napisano 5 Kwietnia 2010 Aha a dało by się kupić nowy taki elemęt już pod mój kolor w ASO??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg^ Zgłoś #11 Napisano 5 Kwietnia 2010 Element zawsze się da kupić ale pewnie zapłacisz tyle że szkoda gadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #12 Napisano 5 Kwietnia 2010 Przedziuraw te bąble-mam nadzieję że to tylko rdzawa plama Ci się ukaże.Niestety przeważnie jak już jest taki duźy-jak to ująłeś "bąbel",to niestety już jest mała dziura... No tak ale dziwne jest to że jeszcze tydzień temu nic tam nie było a tu nagle bąble centymetrowe wyskoczyły??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 5 Kwietnia 2010 Aha a dało by się kupić nowy taki elemęt już pod mój kolor w ASO??? Niestety po zakupie nowego elementu pozostaje Ci lakiernik-pomaluje wg kodu lakieru ---------- Post added at 09:45 ---------- Previous post was at 09:44 ---------- No tak ale dziwne jest to że jeszcze tydzień temu nic tam nie było a tu nagle bąble centymetrowe wyskoczyły??? Poprostu dostała się większa ilość wody,korozja mogła postępować o wiele dłużej i teraz dopiero to wyszło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #14 Napisano 5 Kwietnia 2010 Widzę kolego, że strasznie przewrażliwiony jesteś Aha a dało by się kupić nowy taki elemęt już pod mój kolor w ASO??? Jeśli się uprzesz to dostaniesz ale raczej w podkładzie do malowania za cenę kosmiczną. Oddaj to do dobrego lakiernika i będzie bajeczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #15 Napisano 5 Kwietnia 2010 Poprostu dostała się większa ilość wody,korozja mogła postępować o wiele dłużej i teraz dopiero to wyszło... No tak ale myślełem że blacha w naszych paskach jest galwanizowana tzn 12 lat gwarancji na korozje , jak myslicie mógłbym z niej skorzystać???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #16 Napisano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) Aha a dało by się kupić nowy taki elemęt już pod mój kolor w ASO??? podaj mi kod lakieru a cie linkami zasypie zobacz ebay alegro napewno znajdziesz ja tak zrobilem i wymienilem a jesli masz to zamiar malowac to nie czekaj az odpadnie plat lakieru tylko jedz do lakiernika bo rdza wier>>>.... ci blache nawet jak tego nie widzisz Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #17 Napisano 5 Kwietnia 2010 Widzę kolego, że strasznie przewrażliwiony jesteś Jestem przewarażliwiony bo co tydzień jakaś pierdułka wyskakuje drobne usterki .To jest już mój drugi pasek i zawsze sobie muwiłem i innym że pomimo tych drobnych usterek jedyne co nie ma prawa w passku się zepsuć to blacha a tu takie rozczarowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #18 Napisano 5 Kwietnia 2010 No tak ale myślełem że blacha w naszych paskach jest galwanizowana tzn 12 lat gwarancji na korozje , jak myslicie mógłbym z niej skorzystać???? Śmiem w to wątpić... ---------- Post added at 09:59 ---------- Previous post was at 09:58 ---------- podaj mi kod lakieru a cie linkami zasypie zobacz ebay alegro napewno znajdziesz ja tak zrobilem i wymienilem Racja-dla przykładu-drzwi na alledrogo do mojego Passka,oczywiście bez "flaków" 90 zeta...Sprawdzać i kupować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #19 Napisano 5 Kwietnia 2010 Śmiem w to wątpić... ---------- Post added at 09:59 ---------- Previous post was at 09:58 ---------- Racja-dla przykładu-drzwi na alledrogo do mojego Passka,oczywiście bez "flaków" 90 zeta...Sprawdzać i kupować ja dalem 20 funtow za blotnik ktory lepiej wygladal niz ten co mial;em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #20 Napisano 5 Kwietnia 2010 Napisał kamol No tak ale myślełem że blacha w naszych paskach jest galwanizowana tzn 12 lat gwarancji na korozje , jak myslicie mógłbym z niej skorzystać???? Śmiem w to wątpić... No tak ale jest coś takiego jak gwarancja perforacyjna można z niej skorzystać jeżeli auto było serwisowane co roku w VW moje spełnie te warunki więc może jest szansa że zrobią mi to za free informacje zaczerpnełem stąd http://www.auto-swiat.pl/wydania,Jak-dziala-gwarancja-antykorozyjna-Czyli-gwarancje-z-dziurami,24047,1.html ---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:08 ---------- Racja-dla przykładu-drzwi na alledrogo do mojego Passka,oczywiście bez "flaków" 90 zeta...Sprawdzać i kupować allegro odpada mieszkam w UK a na ebayu też nic niema chyba że od Jankesów albo od Gebelsa którego cięzko skapować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach