Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem poczatkujacym uzytkownikiem B3,staram sie jak najwiecej dowiedziec o tym samochodziku,prawie w kazdym watku jest napisane "zrob reset komputerka",szukalem w opcji "szukaj".Moje pytanie jak sie robi reset,jezeli ktos bylby tak mily i opisal mi krok po kroku jak to sie robi bylbym bardzo wdzieczny-w tym temacie jestem kompletnie zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłącz akumulator na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Bez przesady, cała noc to przegięcie. Komputer ma pamięć podtrzymywaną napięciem, jak go braknie - skasowana. Wystarczy (jeśli chcesz być pewien) poczekać 5 minut. Nie zaszkodzi też zwarcie klem ze sobą po zdjęciu z akumulatora (szybciej rozładują się kondensatory wewnątrz komputera), ale nie jest to konieczne. Praktycznie (przynajmniej u mnie) po minucie odpięcia od akumulatora komputer się na nowo adaptuje, czyli zdążył stracić ustawienia...

Po ponownym podłączeniu i odpaleniu pozwól mu się nagrzać i pojeździj trochę, aby się zaadoptował (na początku będzie odstawiał numery, np. typu dławienie się) ale po kilku-kilkunastu kilometrach będzie :ok:Tylko pamiętaj (jeśli masz gaz) - adaptacja komputera musi się odbywać na benzynie. Ustaw przełącznik instalacji gazowej tak, żeby się nie przełączyła automatycznie na gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sobie czytam i chyba musze zrobic u siebie reset, ostatnio jak wymienialem rozrzad wyciagnelelem aku zeby spokojnie go zabezpieczyc styropianem, pozniej go wlozylem i calkiem zapomnialem o adaptacji, teraz dziwni mi sie dlawi czasami na LPG (nie rowno chodzi)

zobaczymy moze to jest tym spowodowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-