Skocz do zawartości
makaron

Logowanie w B6 BKP VagCom 3,11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj podłączyłem do Passata B6 kabel (zwykły K-Line) i udało mi sie połączyć tylko z Grupą Engine. Wszedłem w Meas Blocks - 08 i zacząłem podglądać niektóre kanały. Zainteresowało mnie w grupie 4 odczyt z 4 pola, który był -1 gdzie w silnikach z PD wszyscy twierdzą ze ma być na 0 czy to znaczy ze rozrząd źle ustawiony?

Czy logi zrobione takim zwykłym kabelkiem w programie VAG Com 3,11 są miarodajne i grupy oraz kanały oznaczają to samo co w B5 3BG? Czy np tak jak w niższych modelach w grupie 13 sprawdzamy pompowytryski i przedział też jest -2,8..+2,8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, wczoraj podłączyłem do Passata B6 kabel (zwykły K-Line) i udało mi sie połączyć tylko z Grupą Engine.

Masz chyba na myśli Passata B5? B6 lata tylko po CAN. Chyba, że jakiś przeszczep?

Zainteresowało mnie w grupie 4 odczyt z 4 pola, który był -1 gdzie w silnikach z PD wszyscy twierdzą ze ma być na 0 czy to znaczy ze rozrząd źle ustawiony?

W tym polu znajduje się współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu EGR. W polach 2 masz podaną wartość wymaganą kąta wtrysku a w polu 3 jest wartość rzeczywista. Pole pierwsze nie wymaga chyba komentarza... ;)

Czy logi zrobione takim zwykłym kabelkiem w programie VAG Com 3,11 są miarodajne i grupy oraz kanały oznaczają to samo co w B5 3BG? Czy np tak jak w niższych modelach w grupie 13 sprawdzamy pompowytryski i przedział też jest -2,8..+2,8?

Wartości reprezentowane w blokach pomiarowych bez względu na rodzaj czy model dotyczą tych samych wartości. Są drobne różnice między VP a PD, ale to wynika ze specyfiki tych jednostek. Grupa 13 odnosi się w taki sam sposób do VP jak i PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi ze się połączyłem, co prawda tylko z grupą engine ale... tyle ze mam obawy ze te odczyty były jakieś nienaturalne. Choćby to że nad blokami pomiarowymi nie było ich opisu i skali wartości mierzonych tak jak to ma miejsce np w B5.

Ale w grupie 13 czyli pomiar korekcji na pompkach wartości wyglądały znajomo. Dlatego zainteresowała mnie ta 4 grupa i pole 4 gdzie wszyscy piszą że wartości powinny oscylować jak najbliżej zera- choćby tu w tym temacie drugi post http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=72689

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić zrzut ekranowy, gdy łączysz się ze steronikiem silnika? Moim zdaniem to jest zwykłe przekłamanie, stąd takie jajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Jestem nowym użytkownikiem tego forum dlatego podpinam się pod ten post.

Czy nie posiada ktoś :

B6 silnik 2.0 TDI BKP Wskazania bloków wartości mierzonych

 

Widzę że jest dużo informacji na temat wartości mierzonych ale nie dla tego silnika.

 

Używam VCDS 908.1 PL

 

Proszę o pomoc.

Doświadczeń w diagnostyce samochodowej nie mam zbyt dużych za to chęci są ogromnę.

 

Może ktoś posiada jakieś linki odnośnie logów...Jakieś modyfikacje co można ... jak itd...

 

Pozdrawiam Proszę o pomoc

 

Mateusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek proponuję zapoznać się z tym opisem wartości dla PD, generalnie wielkich rozbieżności nie ma, możesz przy pomocy tych danych w ogólnym zarysie przyjrzeć się kondycji swojego silnika: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224

za to chęci są ogromnę

I to jest podstawa przyszłego sukcesu, nie zrażaj się początkowymi niepowodzeniami. Gdbyś coś miał ciekawego, pisz na PW. :)

Może ktoś posiada jakieś linki odnośnie logów...Jakieś modyfikacje co można ... jak itd...

Masz jakiś konkretny problem z jednostką, czy po prostu chcesz sobie pozaglądać tu i tam... ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź

Generalnie wszystko jest ok.

Bład wskaźnika paliwa.

Skasowany.

Po wymymianie pompy paliwa

Generalnie bawię się :). Mam jeszcze Seata Altea z tym samym silnikiem.

Ojciec ma też passata, brat audi a3, więc minimum wiedzy się sprzyda

Jeszcze raz dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, rozumiem, to powodzenia w diagnozach... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności