makaron Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2010 Witam, wczoraj podłączyłem do Passata B6 kabel (zwykły K-Line) i udało mi sie połączyć tylko z Grupą Engine. Wszedłem w Meas Blocks - 08 i zacząłem podglądać niektóre kanały. Zainteresowało mnie w grupie 4 odczyt z 4 pola, który był -1 gdzie w silnikach z PD wszyscy twierdzą ze ma być na 0 czy to znaczy ze rozrząd źle ustawiony? Czy logi zrobione takim zwykłym kabelkiem w programie VAG Com 3,11 są miarodajne i grupy oraz kanały oznaczają to samo co w B5 3BG? Czy np tak jak w niższych modelach w grupie 13 sprawdzamy pompowytryski i przedział też jest -2,8..+2,8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 2 Lutego 2010 Witam, wczoraj podłączyłem do Passata B6 kabel (zwykły K-Line) i udało mi sie połączyć tylko z Grupą Engine. Masz chyba na myśli Passata B5? B6 lata tylko po CAN. Chyba, że jakiś przeszczep? Zainteresowało mnie w grupie 4 odczyt z 4 pola, który był -1 gdzie w silnikach z PD wszyscy twierdzą ze ma być na 0 czy to znaczy ze rozrząd źle ustawiony? W tym polu znajduje się współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu EGR. W polach 2 masz podaną wartość wymaganą kąta wtrysku a w polu 3 jest wartość rzeczywista. Pole pierwsze nie wymaga chyba komentarza... Czy logi zrobione takim zwykłym kabelkiem w programie VAG Com 3,11 są miarodajne i grupy oraz kanały oznaczają to samo co w B5 3BG? Czy np tak jak w niższych modelach w grupie 13 sprawdzamy pompowytryski i przedział też jest -2,8..+2,8? Wartości reprezentowane w blokach pomiarowych bez względu na rodzaj czy model dotyczą tych samych wartości. Są drobne różnice między VP a PD, ale to wynika ze specyfiki tych jednostek. Grupa 13 odnosi się w taki sam sposób do VP jak i PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaron Zgłoś #3 Napisano 2 Lutego 2010 Uwierz mi ze się połączyłem, co prawda tylko z grupą engine ale... tyle ze mam obawy ze te odczyty były jakieś nienaturalne. Choćby to że nad blokami pomiarowymi nie było ich opisu i skali wartości mierzonych tak jak to ma miejsce np w B5. Ale w grupie 13 czyli pomiar korekcji na pompkach wartości wyglądały znajomo. Dlatego zainteresowała mnie ta 4 grupa i pole 4 gdzie wszyscy piszą że wartości powinny oscylować jak najbliżej zera- choćby tu w tym temacie drugi post http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=72689 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #4 Napisano 2 Lutego 2010 Możesz zrobić zrzut ekranowy, gdy łączysz się ze steronikiem silnika? Moim zdaniem to jest zwykłe przekłamanie, stąd takie jajka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tymczysz Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2010 Witam serdecznie Jestem nowym użytkownikiem tego forum dlatego podpinam się pod ten post. Czy nie posiada ktoś : B6 silnik 2.0 TDI BKP Wskazania bloków wartości mierzonych Widzę że jest dużo informacji na temat wartości mierzonych ale nie dla tego silnika. Używam VCDS 908.1 PL Proszę o pomoc. Doświadczeń w diagnostyce samochodowej nie mam zbyt dużych za to chęci są ogromnę. Może ktoś posiada jakieś linki odnośnie logów...Jakieś modyfikacje co można ... jak itd... Pozdrawiam Proszę o pomoc Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #6 Napisano 11 Marca 2010 Na początek proponuję zapoznać się z tym opisem wartości dla PD, generalnie wielkich rozbieżności nie ma, możesz przy pomocy tych danych w ogólnym zarysie przyjrzeć się kondycji swojego silnika: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224 za to chęci są ogromnę I to jest podstawa przyszłego sukcesu, nie zrażaj się początkowymi niepowodzeniami. Gdbyś coś miał ciekawego, pisz na PW. Może ktoś posiada jakieś linki odnośnie logów...Jakieś modyfikacje co można ... jak itd... Masz jakiś konkretny problem z jednostką, czy po prostu chcesz sobie pozaglądać tu i tam... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tymczysz Zgłoś #7 Napisano 11 Marca 2010 Dzięki za odpowiedź Generalnie wszystko jest ok. Bład wskaźnika paliwa. Skasowany. Po wymymianie pompy paliwa Generalnie bawię się . Mam jeszcze Seata Altea z tym samym silnikiem. Ojciec ma też passata, brat audi a3, więc minimum wiedzy się sprzyda Jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #8 Napisano 11 Marca 2010 Aha, rozumiem, to powodzenia w diagnozach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach