lopee Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2010 Witam, potrzebuje rozpiske przewodów z dwoch wtyk ktore sa w kierownicy po lewej stronie, ida one m.in. na włącznik świateł awaryjnych. Chce przerzucic u siebie włącznik awaryjnych na srodkowa konsole z użyciem włącznika awaryjnych z golfa2/jetta2. Moze ktos ma tak zrobione u siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek870918 Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2010 jak chcesz to moge ci wyslac schemat elektryczny auta bo mam ksiazke o passacie na kompie chyba passat b3 sam naprawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 1 Lutego 2010 TEż o tym myślałem, bo oryginalna lokalizacja tego włącznika jest smutna. Tylko że nie ma wyłącznika awaryjnych w stylu B3 i darowałem sobie żeby włączyć awaryjne musisz zewrzeć biało-czarno-zielony z biało-czarnym i czarno-zielonym w kostce wyłącznika kierunków. Musisz tylko pamiętać że wszystkie przewody muszą zostać rozłączone w momencie wyłączenia awaryjnych, bo inaczej nie będzie poprawnie działał kierunkowskaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2010 Ja też to zrobie chyba metodą "prób i błędów" na włącznik od golfa II Ormo, a co z podświetleniem włącznika? Po zwarciu tych kabli bedzie migał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2010 Żeby migał ten za kierownicą musiałbyś wyciągnąć dodatkowy przewód z przełącznika zespolonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2010 rozbieralem przelacznik zespolony i ciezko mi bylo sie polapac co jest do czego, skorzystam z podpowiedzi ormowca i zobaczymy czy sie uda, moj wlacznik od awaryjnych przestal mi odbijac i mi robi jakies dziwne akcje, wiec kwestia przerobienia tego na konsole srodkowa nie musi byc zbyt trudna, dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2010 Znaczy sie chodziło mi o to żeby ten za kierownicą właśnie nie migał, a podpiąć podświetlenie do tego na deskę. Wczoraj też rozebrałem te całą manetkę kierunkowskazów i z tego co widziałem, to nie opiera sie to na 3 kablach tylko musiałoby być ich około 7/8 żeby wszystko (kierunkowskazy też) działało jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2010 Sebam od manetki nie odcinasz żadnych kabli, tylko wpinasz się w już istniejące. Jest ich 13 (dwa złącza) wszak w manetce masz oprócz kierunków przełącznik drogowe-mijania i pozycyjne prawo/lewo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2010 no no ... wiem o co loto, tylko podejżewam że nie wystarczy podpiąć sie pod 3 kable i dać na nowy włącznik, żeby wszystko działało. Z tego co widziałem, to włącznik awaryjek jak wyłączony to zwiera jakieśtam powiedzmy 4 kable, a jak włączysz go, to zwiera 2 z nich + ze 4 nowe. Ja se ten temat narazie daruje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rszocinski Zgłoś #10 Napisano 24 Lipca 2012 Szanowny kolego Piotrze,jestem na forum nowy,chętnie skorzystam z twojej pomocy w uzyskaniu schematu elektrycznego do VW B3 rocznik 1991 kombi z automatyczną skrzynią biegów,jestem posiadaczem paska od tygodnia a w nim trochę ktoś pomajstrował i chcę doprowadzić autko do świetności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach