nex Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2009 (edytowane) Witam, kupiłem wczoraj nowy zestaw HID 6000K, założyłem do paska i co dziwne przy rozpalaniu chwilowo świeci na różowo-fioletowo (3-4 sek) i dopiero przechodzi w barwe 6000K (niekoniecznie obie tak samo,zdaża się że jedna np sekunde a druga 3). Dzieje się to tylko przy włączeniu świateł, po chwili jest już OK i problem nie powraca. Zakładałem już kilka takich zestawów w innych autach i nigdy takiego czegoś nie widziałem. Czy to felerne żarówki? Czy ustabilizuje się jak się troche wypalą. Edytowane 31 Grudnia 2009 przez nex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniutek84 Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam , miałem podobny problem ,jakis czas temu zamontowałem sobie w omedze B ( kupiłem najtańszy zestaw na allegro i to był bład) długo nie poswieciły , po 2 miesiącach zesrał sie jeden żarnik po kilku dniach nastepny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #3 Napisano 31 Grudnia 2009 no dobrze, ale czy miałeś taki efekt jak ja? Nie ważne czy tani zestaw czy droższy, jak chiński to to samo, zresztą to są dobre wykonania, wystarczy popatrzeć na wtyczki. Przed chwila rozmawiałem z kolegą i mówił że jak kupił nowe to miał to samo na poczatku i z czasem dopiero się ustabilizowało. To ponoć normalne i minie. Zarniki nowe i się wypalają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniutek84 Zgłoś #4 Napisano 31 Grudnia 2009 Objawy były takie same jak opisałes, może trafił mi sie lipny zestaw, może u ciebie sie ustabilizuje, obecnie mam w moim pasiorku 6000K i fajnie świecą , 8000K są zabardzo niebieskie a 10000K TO już kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #5 Napisano 31 Grudnia 2009 czas pokaże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniutek84 Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2009 Myśle że będzie ok . SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #7 Napisano 31 Grudnia 2009 NA WZAJEM . Poczekam jeszcze na opinie innych użytkowników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #8 Napisano 31 Grudnia 2009 ja mam 6000k swieca idealnie-jesli chodzi o barwe,jak dla mnie oczywiscie...u mnie jest tak jak w xenonie,zapalam i przech chwilke 1-2 sek sa ciemniejsze i sie "rozpalaja"-najpierw slabiej a pozniej juz ok....i tak chyba musi byc. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2009 no dokładnie sa ciemniejsze, ale czy mają barwe normalna niebieską podczas rozpalania czy różową a po rozpaleniu dopiero stają się niebieskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #10 Napisano 31 Grudnia 2009 jednak u mnie niebieskie-granatowe przez 1-2 sek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #11 Napisano 31 Grudnia 2009 kupiłem wczoraj nowy zestaw HID 6000K, założyłem do paska i co dziwne przy rozpalaniu chwilowo świeci na różowo-fioletowo (3-4 sek) i dopiero przechodzi w barwe 6000K (niekoniecznie obie tak samo,zdaża się że jedna np sekunde a druga 3) U rodziców w vanie zamontowaliśmy nowy zestaw HID 4300K (dla krzyczy informacja, że światła są soczewkowe)-póki co kilka uruchomień dopiero, bo auto od 2 tygodni stoi cały czas w garażu-przy włączaniu był taki efekt "falowania światła", ale to dosłownie kilka chwil trwało i po chwili było już OK... U mnie w przeróbce świateł na tri-xenon (2tyg. temu) wmontowałem również palniki HID-kilka pierwszych uruchomień wyglądało tak, jakby płomieniami buchało, światło "falowało", zmieniało barwę-ale wczoraj w trasie palniki świeciły mi przez dobre 2h w sumie-nie ma żadnego efektu "falowania" czy zmieniania barwy-świecą delikatnie na niebiesko-palniki są 5000K, także to z czasem się ustabilizuje raczej. Widocznie aktualnie produkowane palniki HID tak mają-jeden komplet palników pochodzi od sprawdzonego już przeze mnie handlarza z P-nia, drugi od jakiegoś handlarza z Wrocławia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #12 Napisano 31 Grudnia 2009 Nie wiem jak u ciebie HIDy się odpalają. Możesz spojrzeć na film U mnie po montażu tak się odpalały i po roku użytkowania dalej tak samo się odpalają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #13 Napisano 31 Grudnia 2009 witam kolegów ja mam małe pytanko a mianowicie mam paska z 98r i jak wszystkim wiadomo światła w każdym pasku są jakie są stąd moje pytanie co musiałbym kupić i jakie są koszta zamontowania ksenonów na przykład takich jak opisujecie żeby w końcu normalnie widzieć w nocy?? Z góry dziękuję za odpowiedz, pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku Życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #14 Napisano 31 Grudnia 2009 Musisz zamontować dobrej jakości lampy soczewkowe i zestaw HID dobrej jakości. Ale aby być wporzo do przepisów obowiązuje samopoziomowanie i spryskiwacze lamp. Tak pokrótce. Poczytaj na forum o HIDach i lampach ksenonowych a dojdziesz sam do wniosków czy warto czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #15 Napisano 31 Grudnia 2009 U mnie jest identycznie jak u kolegi J@cqa - z tym ze teraz po roku swieca jasniej niz na poczatku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek1980 Zgłoś #16 Napisano 14 Czerwca 2010 Witam, Mam B5 FL, założyłem przetwornice które obsługują magistrale CAN oraz żarniki 5000 K. Mam problem i nie wiem czym jest spowodowany, powstaje pas zaciemnionego światła przez drut od żarnika. Co z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #17 Napisano 14 Czerwca 2010 Odwrócić żarnik o 180 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #18 Napisano 14 Czerwca 2010 Witam, Mam B5 FL, założyłem przetwornice które obsługują magistrale CAN oraz żarniki 5000 K. Mam problem i nie wiem czym jest spowodowany, powstaje pas zaciemnionego światła przez drut od żarnika. Co z tym zrobić? Obrocic zarnik o 180 stopni - ale bedziesz potrzebowal innych spinek zeby tak je zamocowac - przynajmnije u mnie tak bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #19 Napisano 14 Czerwca 2010 Ja mocuje za pomocą oryginalnych-naciętych żeby kabel przełożyć. nie ma problemu z osadzeniem żarnika. Kolega kupił sobie jakieś adaptery na ebay, bo nie chciał swoich ciąć i też po obróceniu palnika trzymają dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #20 Napisano 14 Czerwca 2010 nie trzeba ciąć blaszek tylko kable od żarników i później polutować + koszulki termokurczliwe i wszystko jest jak ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach