Dasiek88 Zgłoś #1 Napisano 12 Grudnia 2009 'Witam jestem tu nowy i zielony jak szczypiorek:( nie wiem co jak i gdzie:( przeszukalem juz chyba wszystko i nie moge znalesc tematu podobnego do mojej usterki. Mianowicie mam taki problem ze, do odpalenia silnika musze uzyc pedalu przyspieszenia poniewaz bez tego silnik nawed nie pyrknie. kiedy delikatnie dotykam tego pedalu silnik pali od dotkniecia ale kiedy tylko zapiore noge z pedalu silnik odrazu gasnie bez wachniecia. natomiast gdy sie rozgrzeje do temperatury 80stopni gasze go zapalam i po chwili trzymania pedalu przyspieszenia obroty same podnosza sie czuc szarpniecie i silnik zaczyna pracowac normalnie. nie faluje chodzi jak zloto. dodam ze jest on zagazaowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dasiek88 Zgłoś #2 Napisano 12 Grudnia 2009 dzieki za zainteresowanie poszukam na innym forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 12 Grudnia 2009 dzieki za zainteresowanie poszukam na innym forum Spójrz na zegarek. A poza tym to nie infolinia Ery GSM, ze czynne jest 24h, że od razu odpowiedź dostajesz. Czekaj cierpliwie aż się ludzie wyśpią i jak ktoś znający się na rzeczy - zajrzy do tematu - to ci pomoże (może). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dasiek88 Zgłoś #4 Napisano 13 Grudnia 2009 Nie mam zamiaru się wykłócać. zależało mi na czasie fakt jest taki ze auto jest mi potrzebne jak ręka a przy tych temperaturach i stanie nawierzchni ciężko jest się przebić przez miasto z nogą jednocześnie wciskającą hamulec i gaz;] myślę mój imienniku że też miałbyś już nerwy:/ troszkę mnie poniosło za co serdecznie wszystkich przepraszam PS. spojrzałem na zegarek bo właśnie wracam z garażu gdzie spędziłem całą sobotę //Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 13 Grudnia 2009 sprawdz układa paliwowy wtrysk pompe filtr i zapołon czy iskry na bloku nie skacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2009 Kolego silnik krokowy masz do wymiany (urządzenie odpowiadające za wolne obroty silnika,uchyla przepustnice)jest po lewej stronie monowtrysku. Do sprawdzenia czujnik temp.płynu chłodniczego -może on wskazuje błędne dane .PozdraVWiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) arti przepustnicą to owszem steruje ale w twoim monowtrysku, u nas jest tzw zawór stabilizacji biegu jałowego, który podaje do kolektora dodatkowe powietrze. Dasiek lewe powietrze- sprawdź dokładnie wszystkie połączenia a zwłaszcza rurę filtra przy przepływomierzu- miałem podobnie. Rura była na bank skracana i być może jest źle założona. mój też bez gazu nie odpali i musze mu delikatnie przygazować żeby złapał obroty czy zimny czy ciepły, krokowiec wymieniany na 2 było to samo Edytowane 13 Grudnia 2009 przez tomw88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2009 Tak jak koledzy piszą ,czujnik temp. na sterownik (jego rezystancja), śruba reg. dodatkowego powietrza na przepustnicy i adaptacja przepustnicy (czyli odpowiednie jej uchylenie) plus wypłukanie zaworu krokowego w ropie lub benzynie, czysty filtr powietrza i inne tam pierdowły jak, zapłon ,ciśnienie paliwa, zużycie świec , przewodów WN....chyba starczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2009 czyli włodek wszystko po kolei:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dasiek88 Zgłoś #10 Napisano 13 Grudnia 2009 'Dziękuje za podpowiedz jednak sprawdzałem wszystko o czym mówiliście panowie i nic;/ dalej to samo ;/ wiec tak czujniki temp. były zmieniane wszystkie łącznie z tym na chłodnicy przy wymianie rozrządu i pompy wodnej. mam drugiego krokowca podpinałem go i dalej to samo.. zapłon cała kopułka była zmieniana może z 1000km temu. świece przewody wszystko nowe. po prostu to takie uczucie jak by go coś blokowało. a odnośnie wtrysków to na gazie jest to samo wiec chyba nie one. teraz już taka moja fantazja i pytanie do ludzi którzy siedzą w temacie czy to może być ten zakichany przepływomierz klapkowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 13 Grudnia 2009 tak to moze on byc a czy sprawdzałes turbo moze ono ma wine wez je przeczysc i posprawdzaj weze doń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #12 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) Dasiek88 sprawdź czy masz odpowiednie oporności na przepływce i czy sie uchyla bez przytarć, i o ile wiem to ten silnik nie ma turbo?!? Ustaw sobie dobrze przepustnicę bo nawymieniasz czujników a i tak nie bezie efektu, Ten silnik to ma niewiele elektroniki tu trzeba trochę poregulować... i zadbać o niektóre elementy. A jeśli objawy są i na gazie i na benzynie to jeszcze raz proponuję sprawdzić wszystko co związane z zapłonem, czyli wszystko od nowa, potencjometr przepustnicy (w 1,8 to jest chyba jakiś nastawnik) czujnik. temp. przepływomierz, aparat, kable itp.... Edytowane 13 Grudnia 2009 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2009 ten silnik nie ma turbo kolega w awarcie ma GT a T oznacza turbo czy moze sie myle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dasiek88 Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2009 zapomniałem jeszcze dodać że silnik podczas jazdy zachowuje się normalnie nie dławi, nie przerywa, kopa z świateł ma odpowiedniego i spalanie jest normalne 10l LPG. brak tylko wolnych obrotów;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2009 oznacza turbo czy moze sie myle ? Mylisz się. GT to wersja wyposażenia, jak CL czy GL. W B3 z benzyniaków to tylko G60 miał turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dasiek88 Zgłoś #16 Napisano 13 Grudnia 2009 będę musiał tak zrobić bo normalnie czarna magia;/ ale jak nim szarpnie obroty same podskoczą i spadają do 800 i puzniej wszystko normalnie;| nic nie faluja moge go gasić odpalać juz bez dodawania gazu i wszystko chodzi jak w zegarku;/ a znów jak postoi z 3 godzinki odnowa to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2009 a to sory bo myslałem ze GT to tak jak w golfie III oznacza turbo doładowany silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #18 Napisano 13 Grudnia 2009 brak tylko wolnych obrotów Zaraz zaraz, co rozumiesz przez brak wolnych obrotów, auto gaśnie czy obroty są za wysokie? Jak gaśnie to zapłon za późny jak za wysokie to albo spadł Ci jakiś wężyk od podciśnienia, lewe powietrze albo zapłon za wczesny, U mnie jak spadł wężyk od MFA to wolne obroty trzymały się na 1300-1400. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dasiek88 Zgłoś #19 Napisano 13 Grudnia 2009 po prostu po zabraniu nogi z gazu silnik leci tak jak bym wyłączył zapłon;/ on sam sie musi odblokować żeby miał wolne obroty;/ bo jak juz go szarpnie to wszystko jest ok wiec nie sądzę ze coś tam spadło ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:17 ---------- poprostu to czuć że coś tam pod maską sie odblokowało. takie porównanie jak by mu sie w uchu zatkało i ta ulga jak puści;P i w tedy juz normalnie obroty sa wszystko chodzi. juz nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć;P ---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:20 ---------- tak jak by sam sobie dodał gazu;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2009 Już jasniej ,a teraz na benzynie też tak obroty spadają? Jeśli tak to albo coś z przepustnicą (czujnik przepustnicy) albo zapłon za późny, albo dostaje za mało powietrza na jałowym biegu -zawór krokowy -fltr powietrza -zbyt zamknięta przepustnica. U mnie takie cos sie zdarzy ale tylko na gazie i tylko w czasie jazdy (duża prędkość)-obroty spadaja prawie do zera ale zawór krokowy zdąrzy dodać powietrze i obroty skoczą na chwile na 1200 a po chwili wyrównuja sie na 800. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach