Skocz do zawartości

martivw75

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O martivw75

  • Urodziny 09.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    arti
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kluczbork

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. dzieki adams tak chyba tez zrobie tym bardziej ze sprawdziłem juz wszystkie połączenia elektryczne kostki ,masy i co tylko sie dalo reset kompa z odlaczeniem aku i nic .Polatam jakis czas paskiem bez ABSu moze cos sie ruszy hmm.naprawi jak nic to wymieniam na inna uzywke.PozdraVWiam
  2. Witam .Mam problem z ABSem od jakiegos tygodnia swieci mi kontrolka ABS po podlaczeniu vaga wyskoczyl bład -;Zawór wylotowy lewy tyl N-136.Co to takiego i gdzie to moge znelasc ,mysle ze jest to gdzies przy pompie ABS ale czy to jest czesc wymiennna czy musze wymienic cala pompe .Dwa miechy temu wymieniłem plyn na nowy moze to ma cos wspolnego z awaria ABS.Hamulce sprawne ,pedal twardy i wszystko dziala tylko brak ABSu i swiecaca kotrolka podczas jazdy troche mnie denerwuje.Autko to pasek combi b4 95r.ADZ,1.8benzynka.Jesli moze ktos przerabiał podobny problem to prosze o pomocne rady.PozdraVWiam.
  3. Witam.Mialem podobnie w moim pasku 1.8 ADZ po wymianie oleju z castrola i przejscieu na oplowski olej o tych samych parametrach .Gdy auto sie nagrzało podczas jazdy od czasu do czasu wlaczała sie kontrolka oleju i piszczal buzer od cisnienia .Wina lezala w oleju po wymiane (na oplowskim przejechalem moze z 1000km). zalałem znowu castrolem 10W-40 i nastala cisza .Mam przejechane kolo 490 000 gaz w aucie wymienialem ostatnio uszczelniacze i od wymiany do wymiany jakies 150ml.wcignie .pozdraVWiam.
  4. Kolego silnik krokowy masz do wymiany (urządzenie odpowiadające za wolne obroty silnika,uchyla przepustnice)jest po lewej stronie monowtrysku. Do sprawdzenia czujnik temp.płynu chłodniczego -może on wskazuje błędne dane .PozdraVWiam.
  5. No to niezłego kotleta odgrzałem Sorrki.Gapa ze mnie.
  6. Kolego poszukaj na Allegro tam jest wszystko do pasków.PozdraVWiam.
  7. Może katalizator się posypał dobrze tarabani jak go przygazujesz (jesli taki masz oczywiście)czasami przytyka wylot na srodkowym tłumiku .Warto sprawdzić .Pozdro.
  8. Podepne się po temat .Da się tą gume wymienić bez sciągania stabilizatora ,czy ona jakoś jest przecięta i nie trzeba ja wsuwać zaczynając od koncówek stabilizatora?.Z góry dzięki za odpowiedz.PozdraVWiam.
  9. Spróbuj odpowietrzyć jeszcze raz uklad ale przy otwartym korku zbiornika wyrównawczego .Zapal silnik jak jest zimny otwórz korek ,nagrzewnica na maxa i niech sobie tak popracuje aż dwa razy załączy się wentylator .Sprawdz poziom płynu i mała przejaszczka .Temp. w silniku możesz sprawdzić za pomocą termometra ;taki do pieca naprzykład ,wkladasz do zbiorniczka i widzisz czy masz taką samą temp.co na wskażnikach .PozdraVWiam.
  10. Wypadanie zaplonu czy jakoś tak ,takie delikatne pierdzenie z tłumika . Ja tak miałem przed wymianą kopułki ,palca i kabli wysokiego napięcia . Przy okazji wymieniłem świece na NGK i pomogło.Silnik 1,8 ADZ
  11. Sprawdz głowice być może któryś zawór padł ja tak mialem w poldku(wiem że to inny silnik)stuki były jak by ktoś młotkiem walił po silniku takie metaliczne po wymianie zaworów wylotowych ucichło .Jeśli wymieniałeś zaworki podczas regeneracji głowicy może któryś był wadliwy i to jest przyczyna ,warto sprwdzić przed rozebraniem silnika.Pozdrawiam.
  12. Jesli masz widoczny wyciek to uszczelka do wymiany ,przed ponownym założeniem planowanie głowicy (szlifowanie).W czasie jazdy część płynu odparowuje i nie zawsze można dokładnie określić gdzie jeszcze ubywa ,podobno można do płynu dodać jakiegoś środka fosforyzującego i w nocy ultrafioletem sprawdzić ,wycieki są wtedy bardzo widoczne.PozdraVWiam.
  13. To może być wina gaznika lub uszczelki pod gaznikiem łapie lewe powietrze (warto sprawdzić).Mozliwe też że pada ci cewka zapłonowa jeśli masz możliwość podmien na jakis czas na inną będziesz miał pewność czy jest dobra.Termostat raczej nie będzie miał wpływu na palenie chyba że wymieniasz bo jest padnięty nie trzyma temp.PozdraVWiam. Jesli masz sonde to sprawdz czy jest dobra (napięcie podczas pracy silnika powinno oscylować koło 1 volta.)
  14. dokładnie a ten pasek to niezły rodzynek ale przed kupnem sprawdzil bym go dokładniej za bardzo wypicowany .
  15. Witam .Nie znasz prawa Murphy'ego -jesli coś może się zepsuć ,zepsuje się na pewno .To są prawdopodobnie sygnały końca jego żywota.PozdraVWiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności