adamskyyy Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2009 Witam ! Jestem tutaj nowym forumowiczem. Mam paska 1,9 tdi AFN 110. Problem jest takiej natury że jak wciskam na maxa w gaz to tak od 1,8-3,0 silniczek wydaje drobny metaliczny dzwiek (jak by cos metalowego o siebie tarło). Jak wrzuce nastepny bieg to oczywiscie odgłos zanika. Najbardziej słyszalny jest przy jeździe na 3-cim biegu (tylko podczas jazdy). Dodam jeszce że autko potrafi stracic na mocy - silnik chodzi wtedy jak traktorek i nie ma szansy na przyspieszanie (choć zdarza się to rzadko). Problem rozwiązuje się w momencie gdzy wyłączam i spowrotem włączam silniczek. Jednak metaliczny odłgos trwa nadal. Czy mogą to być objawy zużytej turbiny ? Aha ... i jeszce jedno - autko ma sczególnie moc jak silnik jest zimny, ale jak już sie rozgrzeje to jest tak jak by troche traci na mocy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2009 gdy waz od intercolera nie jest szczelny to jest podobny dzwiek sprawdz tez c\zy nie masz walnietego łacznika elastycznego- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 25 Listopada 2009 podepnij VAG zrób logi i sprawdz błedy a i poszukaj na forum spadek mocy czesto opisywane na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamskyyy Zgłoś #4 Napisano 25 Listopada 2009 Dzieki , dzis zrobie vaga i sprawdzw ten wężyk to dam cynk co do ewentualnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidzion Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2009 jak waz pekniety to przy wciskaniu pojawia sie chmura za toba....looknij w lusterko przy przyspieszaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamskyyy Zgłoś #6 Napisano 26 Listopada 2009 Sprawdzalem disiaj na prostej ... przy wdepnieciu w deche nie bylo chumry tak wiec wąż chyba jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #7 Napisano 26 Listopada 2009 Wiec zaskoczę was. Dwa dni temu usłyszałem jak mi syczy po zderzakiem. Dziura w łączniku do fmic-a na palec i dymu nie było widać w lusterku. Natomiast tez mam od jakiegoś czasu to cholerne metaliczne cykanie najbardziej słyszalne na 3 biegu dochodzące jak na moje ucho od strony kierowcy. (czasem trochę przypomina tez dźwięk jakby kolektor puszczał na jednym garze) Nie mogę dojść co to jest. Jak się płynnie przyspieszy to nic nie cyka, dopiero przy pełnym obciążeniu. Popychacze nie wyrabiają???? Pompa oleju??? Nie ma spadku mocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #8 Napisano 26 Listopada 2009 a panowie nie maja wspawanych nieoryginalnych łaczników elastycz\nych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #9 Napisano 6 Września 2010 umnie tez mam metaliczny dzwiek ale dochodzacy z silnika,prawdopodomnie sworzen na tloku ale pewni w serwisie nie sa i kazali przyjechac jak bedzie bardziej tykalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniekmerc210 Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2010 panowie podpiac pod kompa i sprawdzic zawor przestawiacza wtrusku czy nie odbiega od normy jak zle dziala tez jest taki efekt. a na 3 biegu ma zawsze najwieksze obciazenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #11 Napisano 7 Września 2010 panowie podpiac pod kompa i sprawdzic zawor przestawiacza wtrusku czy nie odbiega od normy jak zle dziala tez jest taki efekt. a na 3 biegu ma zawsze najwieksze obciazenie w jaki sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach