Damianowski Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2009 Ma ktoś może chce znaleźć nieszczelność bo mi syczy jak przyspieszam i autko muli do 2100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2009 chce znaleźć nieszczelność bo mi syczya kopci ?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianowski Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2009 dzieki bardzo , szczerze nie wiem ale nieraz czuje krotko po zapaleniu spaliny w aucie. jak jade nic nie widze i nie czuje. zalozylem temat wczesniej o muleniu i luznym króccu od vacum jakby ktos mial czas na zglebianie mysli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianowski Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2009 Witam komfort jazdy moim paskiem od ostatniego postu znacznie sie pogorszyl. Najdziwniejsze jest to że logi dynamiczne nic złego nie pokazują, auto nie wpada w tryb awaryjny mozna go rozpedzic do 180 nieraz do 190, ale problem wlasnie ze autu brak jakiejkolwiek dynamiki, pompki na kanale 013 w przedziale -0,5 +0,5, zakopci jedynie na bialo przy odpaleniu ale rzadko, kirownice nie zapieczone bo sprawdzałem (wprawdze sprezyna od gruszki jest bardzo mocna ale idzie kluczem napewno wiecej niz 15 mm bez zacieć. Mam ogromna turbodziure do 2500obr. bo jak zmieniam z niższego na wyzszy bieg to mam wrazenie nieraz ze za wczesnie zmienilem bo auto sie dusi na górce. Wogóle nie ma takiego kopa. Posprawdzałem wszystkie wężyki, przewody dolotowe i ok. Jedyne co mnie zastanawia to to podciśnienie jakie jest na końcy węzyka przy gruszce jak auto stoi bardzo słabe jak na mój gust żeby podciągnać sztange. a przeciez to sztanga zaciagnieta do góry powoduje że turbodoładowanie jest najwieksze. Ale jak sprawdzam to cisnienie zaraz przy pompie wydaje sie byc ok. CZy to N75 do bani? Ale na logach wychodzi ze jest ok w przedziale 20-75 duty cycle. Czy to vacum? Czy może katalizator zawalony? nie wiem czemu jak dlugo stoje na postoju to w kabinie można sie udusic czasami. Przy najwiekszym obciazeniu auta slychac dziwny ni to szelest ni to syczenie. Vacum ma troche luźny krócec ale ruszałem tym wężem i żadnego syczenia nie slychac. Czy ktoś moze ma jeszcze jakies sugestie. żadnego wycieku nie ma na silniku. Turbo dziwnie gwiżdże ale tłumacze to sobie tym że jak sztanga nie podciagnieta od samego startu to sie nie może rozbujać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankzane Zgłoś #5 Napisano 5 Listopada 2011 Witam. Podpinam się do tematu, bo mam dokładnie ten sam problem co kolega. Z moich logów wynika że mam coś nie tak z ciśnieniem doładowania. Logi wrzuciłem już tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/111470-Proszę-o-analize-logów-AWX-2003-Problem-z-przyśpieszeniem-prawdopodobnie-turbina. z prośbą o analize. Wszystko co kolega Damianowski napisał sprawdza się w przypadku mojego AWX. Auto nie zbiera sie i faktycznie przy zmianie biegów mam wrażenie że za wcześnie zmieniam. Dziś miałem przypadek włączania się do ruchy i było lekko pod górke redukcja na drugi bieg i gaz a auto nic i dopiero po dłuższej chwili namysłu powoli się rozpędzało. Pomału zaczyna się to robić niebezpieczne. Na postoju ten sam problem ze smrodem w kabinie. Zapach jakby spalin pojawia się tylko przy załączniu ogrzewania. Sprawdzałem wężyki podciśnienia i na moje oko wyglądają ok. Są troche poprzycierane ale żadnej dziury nie zauważyłem. Słyszałem kiedyś że taki spadek mocy może nastąpić jeśłi mechanik źle podłączy któreś z tych przewodów, znaczy się podmieni je miejscami ale które i w którym miejscu to nie mam pojęcia. Niedawno miałem wymiane sprzęgła i pompy wody i stąd moje podejżenie że coś może być źle połączone bo może akurat któryś przewód stanął na drodze mechanikowi. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #6 Napisano 5 Listopada 2011 te same objawy co u mnie troche temu , zapach spolin , sporadyczne nagle spadki mocy bez zadnych komunikatow .potem czeszcze i notorycznie z zolta kontrolke . ustalo po wymianie turbo na brd i reszta gratow oczyszczajace dolot olej wali z odmy i poprostu zatyka turbo ,mialem oct i widzialem po kilku miechach ile tego moglo trafic do turbiny ktora to zasysa .pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 5 Listopada 2011 Wszystko co kolega Damianowski napisał sprawdza się w przypadku mojego AWX. Auto nie zbiera sie i faktycznie przy zmianie biegów mam wrażenie że za wcześnie zmieniam. Dziś miałem przypadek włączania się do ruchy i było lekko pod górke redukcja na drugi bieg i gaz a auto nic i dopiero po dłuższej chwili namysłu powoli się rozpędzało. Pomału zaczyna się to robić niebezpieczne. Na postoju ten sam problem ze smrodem w kabinie. Zapach jakby spalin pojawia się tylko przy załączniu ogrzewania. Sprawdzałem wężyki podciśnienia i na moje oko wyglądają ok. Są troche poprzycierane ale żadnej dziury nie zauważyłem. Słyszałem kiedyś że taki spadek mocy może nastąpić jeśłi mechanik źle podłączy któreś z tych przewodów, znaczy się podmieni je miejscami ale które i w którym miejscu to nie mam pojęcia. Niedawno miałem wymiane sprzęgła i pompy wody i stąd moje podejżenie że coś może być źle połączone bo może akurat któryś przewód stanął na drodze mechanikowi.Proszę o pomoc. A czego właściwie chcesz?? Podciśnienia jak i cały dolot masz w poście nr 2, ponadto układ podciśnień w pdf znajdziesz tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/31509-Poszukuje-schematu-podcisnien-pilnie%21%21%21 układ dolotowy na 99% tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/74396-Pytanie-o-numery-cz%C4%99%C5%9Bci-ETKA-cz2 A jak masz problemy z mocą silnika odwiedź ten temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/53928-Spadek-mocy-przeczytaj-to-zanim-zapytasz-o...-FAQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach