bernard99 Zgłoś #41 Napisano 2 Marca 2012 Witam Doszedł ktoś w końcu, Jak aktywować tą kontrolę TEMPOMATU ? Jestem świeżo po założeniu tempomatu w swoim pasku, po sprawdzeniu (VAG test Licznika) Kontrolka jest i świeci, ale przy włączeniu tempomatu NIE świeci. Wie ktoś jak co i gdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #42 Napisano 2 Marca 2012 (edytowane) Nie ruszy. Robiłem różności u siebie, i nie wyszło. Zrobiłem nową "instalację" od manetki bezpośrednio do kontrolki, i śmiga jak ta lala:) W ori leci po CAN. Edytowane 2 Marca 2012 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bernard99 Zgłoś #43 Napisano 3 Marca 2012 ok dzięki "polonez15" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar88 Zgłoś #44 Napisano 31 Marca 2012 Witam Własnie u mnie tez tempomat działa kontrolka sprawna sprawdzałem na kompie a po włączeniu tempomatu sie nie zapala autko mam od roku i nie wiem czy tempomat byl oryginalnie zamontowany czy nie. Co zrobic?nowa instalacje tak jak polonez15????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #45 Napisano 26 Listopada 2012 jeśli można to ja poprosze jakiś schemat gdzie sie podpiąć by ta kontrolka ruszyła od tempomatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babel Zgłoś #46 Napisano 29 Listopada 2012 Nie ruszy. Robiłem różności u siebie, i nie wyszło. Zrobiłem nową "instalację" od manetki bezpośrednio do kontrolki, i śmiga jak ta lala:) W ori leci po CAN. Polonez sorka ze grzebie w starociach ale napisz co z czym podłączyłeś żeby odpalić ta kontrolkę z góry dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #47 Napisano 18 Listopada 2013 Hej, ja w sumie nie mam passata tylko toledo, ale mam swap licznika na ten z pełnym fisem (końcówka 947A). Oryginalnie w aucie miałem IMMO2 (CAN wewnętrzny - licznik, abs, silnik, poduchy). Obecnie w liczniku jest już IMMO3. Auto to benzyna (2.3 V5). Wsad mam z Golfa 1J5 920 846 A. Pytanie jest następujące: Mam fabrycznie zamontowany tempomat. Nie pali mi się jednak kontrolka jak go włączę (tempomat działa jak trzeba, jedynie brak komunikatu). Niestety zegary IMMO3 nie pozwalają na zapalenie tej kontrolki celem sprawdzenia czy w ogóle działa. Czy da się to jakoś zrobić programowo? Czy ktoś robił upgrade w aucie z silnikiem benzynowym i tempomatem z IMMO2 IMMO3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #48 Napisano 18 Listopada 2013 Hej, ja w sumie nie mam passata tylko toledo, ale mam swap licznika na ten z pełnym fisem (końcówka 947A). Oryginalnie w aucie miałem IMMO2 (CAN wewnętrzny - licznik, abs, silnik, poduchy). Obecnie w liczniku jest już IMMO3. Auto to benzyna (2.3 V5). Wsad mam z Golfa 1J5 920 846 A. Pytanie jest następujące:Mam fabrycznie zamontowany tempomat. Nie pali mi się jednak kontrolka jak go włączę (tempomat działa jak trzeba, jedynie brak komunikatu). Niestety zegary IMMO3 nie pozwalają na zapalenie tej kontrolki celem sprawdzenia czy w ogóle działa. Czy da się to jakoś zrobić programowo? Czy ktoś robił upgrade w aucie z silnikiem benzynowym i tempomatem z IMMO2 IMMO3? Post 42. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #49 Napisano 18 Listopada 2013 (edytowane) Dość lakonicznie - ja mam CAN. W Toledo z 2003 (TDI) kontrolka działa, bez modyfikacji. Mogę sobie zrobić instalację, ale najpierw chciałem wykorzystać wszystkie inne drogi bez grzebania w bebechach licznika. Tutaj zresztą kolega pisze, żę mu działa przy swapie immo2 immo3: http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=45&t=7405&start=350#p456303 Z tym, że to TDi. Stąd moje pytanie czy ktoś ma w benzynie i mu działa po takiej operacji. Edytowane 18 Listopada 2013 przez DzieX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #50 Napisano 13 Lipca 2014 (edytowane) Odgrzeję kotleta,ale może komuś się przyda.W Passacie B5,po swapie zegarów na immo3 (od 3BG) jest możliwość aktywacji kontrolki tempomatu,poprzez zmianę komórki w eepromie.W licznikach 8X6,8X7 $1EE zmieniamy wartość z E9 na F9.Z tym,że kontrolka działa nie po włączeniu tempomatu włącznikiem na ON,a dopiero po uaktywnieniu i gaśnie po dezaktywacji (np:wciśnięcie pedału sprzęgła lub hamulca). Edytowane 13 Lipca 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzelik7 Zgłoś #51 Napisano 30 Lipca 2014 mozna jakies instrukcje jak w to wejsc, edytowac itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #52 Napisano 31 Lipca 2014 Odgrzeję kotleta,ale może komuś się przyda.W Passacie B5,po swapie zegarów na immo3 (od 3BG) jest możliwość aktywacji kontrolki tempomatu,poprzez zmianę komórki w eepromie.W licznikach 8X6,8X7 $1EE zmieniamy wartość z E9 na F9.Z tym,że kontrolka działa nie po włączeniu tempomatu włącznikiem na ON,a dopiero po uaktywnieniu i gaśnie po dezaktywacji (np:wciśnięcie pedału sprzęgła lub hamulca). Potwierdzam u mnie kontrolka już działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #53 Napisano 12 Października 2015 Nie ruszy. Robiłem różności u siebie, i nie wyszło. Zrobiłem nową "instalację" od manetki bezpośrednio do kontrolki, i śmiga jak ta lala W ori leci po CAN. Czy jesteś w stanie opisać co i jak zrobiłeś by kontrolka była na desce po włączeniu tempomatu w pozycję "ON"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #54 Napisano 12 Października 2015 Oryginalnie diody są obsadzone. Obcinasz ściezki idące do diody, podlutowujesz się cienkimi przewodami pod diodę wstawiając w jeden rezystor 470 Ohm. Jeden przewód do masy licznika, drugi podpiąłem pod wolny pin gniazda licznika. Z drugiej strony we wtyczce obsadziłem pin który zmostkowałem z pinem wtyczki manetki, na którym pojawia się +12V po włączeniu tempomatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #55 Napisano 12 Października 2015 Oryginalnie diody są obsadzone. Obcinasz ściezki idące do diody, podlutowujesz się cienkimi przewodami pod diodę wstawiając w jeden rezystor 470 Ohm. Jeden przewód do masy licznika, drugi podpiąłem pod wolny pin gniazda licznika. Z drugiej strony we wtyczce obsadziłem pin który zmostkowałem z pinem wtyczki manetki, na którym pojawia się +12V po włączeniu tempomatu. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #56 Napisano 30 Maja 2016 Odgrzeję kotleta,ale może komuś się przyda.W Passacie B5,po swapie zegarów na immo3 (od 3BG) jest możliwość aktywacji kontrolki tempomatu,poprzez zmianę komórki w eepromie.W licznikach 8X6,8X7 $1EE zmieniamy wartość z E9 na F9.Z tym,że kontrolka działa nie po włączeniu tempomatu włącznikiem na ON,a dopiero po uaktywnieniu i gaśnie po dezaktywacji (np:wciśnięcie pedału sprzęgła lub hamulca). To ja też odgrzeję - dzięki za ten opis! Sprawdzę u siebie i dam znać. Użytkownikowi polonez15 również dziękuję - chciałem uruchomić jeszcze trzy diody w liczniku i tylko do jednej jest bezpośrednio pin (kontrolka świateł przyczepy). Do dwóch pozostałych (hamulce nożny przy automatycznej skrzyni i kontrolka świec żarowych) zastosuję Twój sposób. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalgg91 Zgłoś #57 Napisano 10 Czerwca 2016 U mnie sie chyba spalila bo tempomat dziala, wczesniej sie wyswietlalo a teraz nic. Sadze ze samo sie nie naprawi i pewnie czas na rozbiórkę. Nie wiecie czy duzo roboty przy wyjeciu licznikow ? Nede to 1 raz robil ;o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #58 Napisano 10 Czerwca 2016 Uważajtylko odpinanniu licznika żebyś sobie nie połamał zaczepów w kostce Raczej zaczepów blokujących przy wtyczkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #59 Napisano 4 Lipca 2016 Odgrzeję kotleta,ale może komuś się przyda.W Passacie B5,po swapie zegarów na immo3 (od 3BG) jest możliwość aktywacji kontrolki tempomatu,poprzez zmianę komórki w eepromie.W licznikach 8X6,8X7 $1EE zmieniamy wartość z E9 na F9.Z tym,że kontrolka działa nie po włączeniu tempomatu włącznikiem na ON,a dopiero po uaktywnieniu i gaśnie po dezaktywacji (np:wciśnięcie pedału sprzęgła lub hamulca). U mnie jest jakiś ciężki przypadek, bo zmodyfikowałem tą komórkę tak jak pisałeś i niestety kontrolka jest nie aktywna. Odczytałem potem jeszcze raz wsad, żeby się upewnić czy prawidłowo ustawiłem, ale niestety wszystko wydaje się ok a kontrolki brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #60 Napisano 4 Lipca 2016 U mnie jest jakiś ciężki przypadek, bo zmodyfikowałem tą komórkę tak jak pisałeś i niestety kontrolka jest nie aktywna. Odczytałem potem jeszcze raz wsad, żeby się upewnić czy prawidłowo ustawiłem, ale niestety wszystko wydaje się ok a kontrolki brak Jaki masz numer licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach