TomekGalka Zgłoś #1 Napisano 2 Września 2008 Witam mam taki problem, po regeneracji kolumny kierownicy w dobrym zakładzie coś ciężko czasami wspomaganie chodzi, mam 1,9TDI PD w automacie i zauważyłem ze jak odpalę auto chodzi dobrze, ale po czasie chyba w ogóle się wyłącza jak np na parkingu parkuje. Ktoś może mi powiedzieć co jest 5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #2 Napisano 2 Września 2008 masz za ciasno spasowane czesci...musisz torszke rozklekotac ukla....mam podobny problem z 8 nowymi wachaczami...powoli wracaja mi kola do pozycji "0". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekGalka Zgłoś #3 Napisano 2 Września 2008 A czemu jak odpalam zimny wszystko SI a na rozgrzanym ciężko, zmiana biegów nic nie daje, jedyny pomysł jaki wychodzi to np wjeżdżam na parking przy zawracaniu w ciasnym miejscu wrzucam N daje gaz i wtedy pompa zaczyna lepiej pracować, włączam bieg dojeżdżam, znów N gaz i tak w kółko. A czy po odłączeniu pompy wspomagania lub montażu nowej trzeba coś konfigurować w kompie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawekr76 Zgłoś #4 Napisano 16 Października 2008 panowie mam podobny problem układ kierowniczy ciężko chodzi,bez względu na to czy są wysokie obroty czy nie, ale nie było nic robione takiego już kupiłem. Czy może to być już słaba wydajność pompy,czy może krzywy drążek układu kierowniczego, bo z tego co wiem auto było uderzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #5 Napisano 16 Października 2008 Być może ktoś regulował maglownice po przez ta słynna śrubę i tak ją dokręcił ze powstał klin... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molo Zgłoś #6 Napisano 16 Października 2008 Ja dziś odebrałem auto. Wymieniłem zawieszenie i regenerowana przekładnie. Zawieszenie teraz bajka ale kierownica jakoś dziwnie. Chodz troche ciężej i nie wraca tak ładnie do "0" jak wczesniej gdy ciekła. Dzwoniłem to tych fachowców co ja regenerowali i tak ma być. Powiedzial że kilka dni mam jezdzic normalnie i układ sie odpowietrzy całkowicie a że ciut cięzej chodzi to dobrze bo niby wszystko spasowane ładnie bez luzów. Zobaczymy ile w tym prawdy. Ile już km zrobiłeś na tej przekładni ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl Zgłoś #7 Napisano 16 Maja 2009 Ludziska ja też mam taki problem że kierownica ciężej chodzi, a i do punktu 0 wraca tak jakby z takimi szarpnięciami . jestem po wymianie zawieszenia oraz dokręciłem śruby maglownicy bo się poluźniły i maglownica stukała (poruszana sprawa w innym temacie). Problem z powrotem do punktu 0 oraz ciężką pracą kierownicy występował przed wymianą. Mam czerwony płyn we wspomaganiu nie wiem czy to originał bo podobno ma być żółty. Co zalecacie sprawdzić ??, maglownica nie cieknie, luzów brak, czy spróbować wymienić olej ?? a może pobawić się tą śrubą co jest w maglownicy??. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #8 Napisano 16 Maja 2009 Ludziska ja też mam taki problem że kierownica ciężej chodzi, a i do punktu 0 wraca tak jakby z takimi szarpnięciami . jestem po wymianie zawieszenia oraz dokręciłem śruby maglownicy bo się poluźniły i maglownica stukała (poruszana sprawa w innym temacie). Problem z powrotem do punktu 0 oraz ciężką pracą kierownicy występował przed wymianą. Mam czerwony płyn we wspomaganiu nie wiem czy to originał bo podobno ma być żółty. Co zalecacie sprawdzić ??, maglownica nie cieknie, luzów brak, czy spróbować wymienić olej ?? a może pobawić się tą śrubą co jest w maglownicy??. po pierwsze sruby od maglownicy nie ruszaj a po drugie kto nagadał Ci bzdur że płyn ma być żółty ? Płyn jest zielony lub czerwony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 16 Maja 2009 a może pobawić się tą śrubą co jest w maglownicy?? śruby się nie rusza.. skoro ją dokręciłeś to zlikwidowałeś luz w pozycji "zero" gdzie magiel jest najbardziej zużyty, a za to w każdej innej pozycji wszystko teraz ciężej chodzi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl Zgłoś #10 Napisano 16 Maja 2009 (edytowane) Czy ja gdzieś napisałem że dokręcałem tą śrubę, bo jakoś sobie nie przypominam. Co do magla to myśle że nie jest uszkodzony gdyż nie ma żadnych luzów anie wycieków. Skłaniał bym się bardzie ku pompie wspomagania. O płynie wyczytałem gdzieś na forum że niby fabrycznie leją jakiś żółty a czerwony niszczy niby pompę ale nie jestem pewien czy na tym forum. Edytowane 16 Maja 2009 przez Gordonpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #11 Napisano 16 Maja 2009 Czy ja gdzieś napisałem że dokręcałem tą śrubę, bo jakoś sobie nie przypominam. Co do magla to myśle że nie jest uszkodzony gdyż nie ma żadnych luzów anie wycieków. Skłaniał bym się bardzie ku pompie wspomagania. O płynie wyczytałem gdzieś na forum że niby fabrycznie leją jakiś żółty a czerwony niszczy niby pompę ale nie jestem pewien czy na tym forum. nigdy w życiu nie było żółtego płynu, zielony albo czerwony nigdy żółty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach