bobek_1987 Zgłoś #1 Napisano 4 Czerwca 2008 Witam wczoraj po trasie 40 km wspomaganie na parkingu przestało nagle chodzić Jak przyjechałem do domu zajrzałem w zbiorniczek i niby było wszystko ok, czytałem na forum jaki kolor musi mieć płyn w wspomaganiu, ku mojemu zdziwieniu kolor miałem czarny, trochę wężykiem spuściłem i wydaje mi sie żę to jest przepalony olej silnikowy koloru czarnego i bardzo rzadkiego. Jakieś 4 mies. temu auto było w warsztacie był wyciągany silnik i uszczelniana miska olejowa, olej orginalny ze wspomagania musieli wylać i wlać mój stary od silnika Wyczytałem na forum że olej w wspomaganiu ma mieć kolor zielony ferbi , dowiedziałem sie jak sie spuszcza i jak sie odpowietrza. Tylko chciałbym sie dowiedzieć czym przemyć cały układ żeby nic nie zostało tego starego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 4 Czerwca 2008 Przepracowany płyn wspomagania będzie czarny a przepłukać musisz........ płynem... Przy okazji - Proszę o sprecyzowanie tytułu wątku. Inaczej, niestety, kosz. LINK Edytuj pierwszy post, następnie "zaawansowana edycja" i wpisz nową nazwę tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #3 Napisano 5 Czerwca 2008 i co nikt mi nie pomoże czym mam to dokładnie przełpukać !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 5 Czerwca 2008 i co nikt mi nie pomoże czym mam to dokładnie przełpukać !!! Kwasem solnym przepłucz........ Chyba napisałem wyżej czym przepłukać, czytaj ze zrozumieniem ! Musisz przepompować płyn, nowy płyn, ciężko to pojąć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #5 Napisano 5 Czerwca 2008 no przeciez kuczlaw napisal Ci w poscie wczesniej czym przeplukac - plynem wlasnie chyba w tym samym czasie pisalismy post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #6 Napisano 5 Czerwca 2008 oki dzienki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #7 Napisano 5 Czerwca 2008 Może czasami piszę zbyt chaotycznie i niezrozumiale ale.... Kup więcej płynu ale myślę że na wymianę 1L Ci wystarczy, nie pamiętam teraz ile jest w układzie w B5. Poza tym proponuję umyć zbiorniczek wyrównawczy bo jak miałeś przepracowany płyn to na pewno nie wygląda on idealnie. Co do samej wymiany to jak pisałes wiesz jak to zrobić a więc powodzenia.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #8 Napisano 5 Czerwca 2008 w następnym tygodniu sie tym zajmę i napisze czy coś dała ta wymiana płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2008 siemka i wkońcu sie wziołem za to moje wspomaganie, postanowiłem że wymienię całą pompę wspomagania, kupiłem regenerowaną za 500 zł, a starą im sprzedałem za 120zł. Zbiorniczek przemyłęm, pompe założyłem, nalałęm nowego płynu, i przez chwile byłem zadowolony, a teraz , znowu jak zrobie trase około 15 km to kierownica sie zacina, i czasami ciężko chodzi, prawde mówiąć coś pomogła ta wymiana ale do końca nie jestem zadowolony :633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekGalka Zgłoś #10 Napisano 3 Listopada 2008 Mam właśnie ten sam problem, wydaje mi się ze jak płyn się nagrzewa robi się zbyt rzadki i poprostu łopatki w pompie słabo tłoczą i kierownica się blokuje, dodatkowo miałem regenerowaną kolumnę kierownicy i to może te fachowcy coś pokombinowali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #11 Napisano 3 Listopada 2008 no dokładnie płyn sie nagrzewa i wspomaganie chodzi nieprawidłowo, ja jeszcze myślałem o regeneracji maglownicy, pomogło by to coś !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach