Gość szatruch Zgłoś #1 Napisano 26 Kwietnia 2008 Mam pytanko. Kupilem alufelgi 17" do mojego passata B5, oryginalne volkswagena, jeszcze ich nie mam. czekam az mi je przywioza. Teraz mam stalowe felgi. Oprocz tego ze musze kupic sruby, musze kupywac dystanse?? a jesli nie musze, to czy zakladac?? Doradzicie mi?? acha!! czy sa jakies oznaczenie, rozmiary srub.chodzi o to zeby kupic dobre. z gory dzieki. dodalem zdjecie. co o nich myslicie?? do mojego czarnego passka w kombi i z przyciemnonymi szybami. powinny wygladac dobrze. 17 cali. 1) srub nie musze kupowac. 2) pierscienie centrujace-o co tu chodzi?? 3) dystanse-co o tym myslicie?? zalozyc?? bedzie lepiej wygladac czy nie?? 2) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camel666 Zgłoś #2 Napisano 26 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi naprawde o dystanse to już według własnych upodobań i ET felg i(może sie nie zmieścić ) a jeżeli o pierścienie centrujące to raczej nie powinno być problemu z oryginalnymi felgami.A co do śrub to nie wiem bo ja mam takie same do alu i do stali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaltdi Zgłoś #3 Napisano 26 Kwietnia 2008 jeżeli kupiłeś na pewno oryginały to śrub nie musisz zmieniać pozdrawiam rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #4 Napisano 26 Kwietnia 2008 Jesli to sa ori felgi do VW do Passata nie musisz sie bawic w zadne dystanse, ani tym bardziej sruby. Po prostu zamieniasz kola i smigasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cicha10 Zgłoś #5 Napisano 26 Kwietnia 2008 jeśli to są felgi od innego modelu to rozmiar piasty może być też inny(no chyba że jest taki sam) więc raczej pierścienie się przydadzą.Z doświadczenia wiem że mogą być bicia na kierownicy jak jest luz na piaście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #6 Napisano 26 Kwietnia 2008 jeśli to są felgi od innego modelu to rozmiar piasty może być też inny(no chyba że jest taki sam) więc raczej pierścienie się przydadzą.Z doświadczenia wiem że mogą być bicia na kierownicy jak jest luz na piaścieno mogą być bicia, ale akurat ten model felg, czyli Phoenix był montowany tylko w Passacie. Dystans możesz wrzucić po 0,5cm na przód i 1cm na tył, polepszy się wtedy prowadzenie w zakrętach itp ale jeśli nie chcesz sie w to bawić, to po prostu tylko wyważasz oponki i zakładasz plug&play Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #7 Napisano 26 Kwietnia 2008 witam Jeśli chodzi o śruby to podejrzewam ze powinny być ok( zresztą sam sprawdzisz jak felgi dojdą ,wsadzisz śrubę w felgę i zobaczysz ile wystaje:).) Jak kupowałem felgi do dostałem zestaw śrub ,które porównałem ze starymi i różniły sie o 1 mm Felgi oryginalne WV 7 ramienne 16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matwiejko Zgłoś #8 Napisano 26 Kwietnia 2008 Felgi bardzo ładne, można sie dowiedzieć ile kosztowały ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #9 Napisano 26 Kwietnia 2008 można sie dowiedzieć ile kosztowały ? PW do takich rzeczy jest!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pwl Zgłoś #10 Napisano 26 Kwietnia 2008 te felgi były montowane w oryginale do pasków z twojego rocznika (ET37), tak więc żadnych dystansów nie zakładaj, śruby też oryginał. Tylko zakładać i fruwać. Mam takie więc jedna rada-kup opony z rantem ochronnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szatruch Zgłoś #11 Napisano 27 Kwietnia 2008 dalem za nie 1500 zlotych. koszt z oponami. 225/45/17. Bridgestona Felgi pochodzą z Passata TDI 130KM 2003 r. dwie bede musial wymienic-wystarcza na 3000-4000 tys.kilometrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #12 Napisano 27 Kwietnia 2008 szartuch fle na BANK beda pasowac do Twojego smigadelka...jesli TO oczywiscie PASSAT. VW nie rozroznia (jesli chodzi o sruby) fel stalowych czy alusow. SKODA, VW, AUDI i chyba SEAT maja te sama srednise osadcza felgi (mowimy o felach 5x112). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #13 Napisano 30 Kwietnia 2008 Panowie, to nie giełda - dajcie spokój z Off Topem. Posty w stylu "też takich szukam" zostały usunięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mak34 Zgłoś #14 Napisano 17 Maja 2008 nawet ładne.Ale co na to zawieszenie?Polecam 16".Ja mam 15" ale sa za male! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #15 Napisano 17 Maja 2008 potwierdzam nic nie trzeba kombinować, tylko zakładać i przykręcać oryginalnymi śrubami jakimi masz przykręcone stalówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach