Skocz do zawartości
Gość tomala-gt

JAK PODNIESC ZAWIESZENIE W B3-KOMBI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomala-gt

Witam panowie ma taki problem zwiazany z moim passatem B3 kombi z 92r.Chodzi mi oto ze zawieszenie w nim siedzi mi bardzo nisko, bylem na stacji diagnostycznej i panowie stwierdzili ze wszystko jest tam w jak najlepszym pozadku ze amory sa OK i ze nic tam nie jest wybite a mimo to mam problemy zwiazane z tym ze wszystko co wystaje minimalnie ponad asfalt to zabieram zderzakiem. I mam taka prozbe do was pomozcie czy wymiana samych sprezyn cos pomoze czy moze ktos zna jakis inny sposob na podniesienie mojego passka. Zgory dziekuje i pozdrawiam tomala-gt:confused::confused::confused::669:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja do swojego założyłem gumowe przekładki do sprężyn po 2 szt na każdą sprężyne koszt takiej gumowej przekładki to około 6zł za sztuke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

macie namiary na takie podkładki? Bo mi dupa za nisko nieco siedzi i ze 3cm by się przydało podnieść. A wymieniać sprężynek i amorków bym na razie nie chciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmeczone sprezyny to mam to samo na tył dałem tak jak kolega wyżej napisał po 2 średnie przekłądki bo są ich 3 rodzaje małe średnie i duże te średnie są w sam raz podnosić paska na lewarku koło spada niżej i wkręcasz sobie rączką bez zdejmowania koła troche się ubrudzisz ale efekt jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu

Też sie na coś takiego piszę bo dupskiem zamiatam po ulicy.

To jest dziwne wszyscy glebują a my tu o podwyższaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zakladasz takie gumy po 2 na sprezyne http://moto.allegro.pl/item312604863_gumy_usztywniajace_zawieszenie_najtaniej_.html

najlepiej podnies kolo wloz gume posrodku i staraj sie ja obrocic naj najnizej a dtuga jak najwyzej o sprezyne.Ja u siebie zalozylem i bylo z 5cm wyzej.Kupisz to w prawie kazdym sklepie motoryzacyjnym.Koszt niewielki w porownaniu do wymiany sprzeyn.Rozciaganie sprezyn tz niewiele ci da(probowalem),zalozysz to ladnie bedzie stal a po tygodniu usiadzie tak jak siedzial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mayday00

wiem z doswiadczenia, ze za opadniety tył czesto odpowidzialne sa pękniete sprężyny, czesto jest tak, ze tego nie widac, jednak czesto zwoje ktore sa zabespieczone gumowym wężem są popękane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie tak miałem jak pisze kolega mayday00 i te pęknięcia wyszły przy wymianie amorków.

 

Ja dodatkowo oprócz standardowych sprężn miałem włożone w nie takie mniejsze niebieskie sprężyny które może nie zwiększały łądowności ale auto napewno mniej kładło się na zakrętach i chyba chwilą wolnego czasu znów je założe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można dać też podkładkę pod sprężynę na dolnym kielichu, swego czasu widziałem takie podnoszące o kilka centymetrów na alledrogo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak dlugo tak pociagniecie - zadowolenie jest duze, bo gumki sa tanie no i efekt tez jest lecz jednak tymczasowy, gdyz wczesniej czy pozniej pojda wam springi od tego gowna:668: Jak ktos chce - mam zawieszenie SACHSA, co prawda uzywane ale badalem je juz 2krotnie - ponad 75% i jest dosc wysokie - jezeli ktos jest zainteresowyny - zamieszcze fotki jak moj passat wygladal na tym zawiasie:668:

 

(oczywiscie komplet : amorki i sprezyny, wszystko oryg. wraz z poduchami itd - po tym jak zamontowalem gwint leza sobie w garazu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

arth - koniecznie wrzuć fotkę,

 

jeśli pasują do B4 to jestem poważnie zainteresowany tyłem.

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomala-gt

dobra panowie radzicie ze na tyl beda dobre te gumy wkrecane w sprezyny ale co z przodem czy tez tak mozna jak z tylem zastosowac te gumy:confused::confused::confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobra panowie radzicie ze na tyl beda dobre te gumy wkrecane w sprezyny ale co z przodem czy tez tak mozna jak z tylem zastosowac te gumy:confused::confused::confused:

 

 

na razie jedni są za a inni przeciw:D sam czekam wypowiedzi tych którzy maja takie gumy założone bo sam bym takie założył, jeszcze poczekam może ktoś sie jeszcze wypowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie założone z tyłu ale na razie tylko po jednej sztuce. Prawdą jest to że po tygodniu opadnie ale nigdy nie tak nisko jak był i jest bardziej stabilny po dziurach. Mam zamiar wstawić jeszcze po jednej sztuce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qdbp

Ja sobie wymieniłem wszystkie sprężyny i już jest ok. Wcześniej był strasznie nisko, na badaniach koleś mówił, że wszystko jest w porządku (amorki, sprężyny). Ale przy wymianie okazało się, że tylna jest dzielona :), a z przodu poszła przez to nakładka. A po wymianie jest super, tylko trzeba było kąty ustawić.

 

Pozdrawiam

Pawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomala-gt

wiec co zrobic z tylem to juz wiem ale co zrobic z przodem on mnie bardziej interesuje czy tez zastosowac gumy jak z tylu:confused::confused::confused::(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też tył siedział,okazały się pęknięte sprężyny.Oczywiście wymieniłem na używki i dalej tył niżej niż przód ,ciśnienie mi skoczyło pojechałem do sklepu i kupiłem nowe i jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy jeśli na bujakach amorki wychodzą mi dobrze - to jest sens je wymieniać przy wymianie sprężyn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomala-gt

po co!!!! skoro sa dobre to po co je ruszac wymien tylko sprezyny nie ma sensu dodawac sobie wiekszych kosztow...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności