Skocz do zawartości

Krystian305

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Krystian305

  • Urodziny 10.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grudziądz

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Czyli wg parametrów wszystko dobrze i się nie czepiać szczegółów. Ogólnie pasek odżył na co dzień jeździ siostra nim przyjeżdża tylko na serwis za blokiem che che. Został mi tylko moduł komfortu i problem z brakiem oświetlenia wnętrza i mokro pod wycieraczką kierowcy. Dzisiaj zauważyłem mokry ślad od tego podnóżka z lewe strony dziwne rzeczy. Ale to już po za tematem. Dzięki wszystkim za pomoc i analizę logów. Tylko ciekawe dlaczego nie wchodzi grupa 000 i nie mogę wejść w silniku w blok 04 BS. Jakiś błąd wywala VAG 314
  2. wywaliłem wycieraczkę i zrobiłem ponownie testy okazało się przy turbo gumowy łącznik się skończył od IC do Turbo. Na razie wstawiłem na sztukę od znajomego ze starego IC dostałem i zrobiłem to co poniżej przedstawiam. Dynamiczne 001 003 004 008 010 011 i jeszcze pytanko w jakim bloku jest ta funkcja od potencjometru gazu.
  3. Pedał wciskałem na maksa w glebę może potencjometr się też kończy. Samochód siostry i jestem załamany ile rzeczy się w nim kończy nie ma to jak B3. Czyli na początek przeczyścić przepływkę i spróbuje ponowne dynamiczne wykonać. A dlaczego nie mogę zrobić logów grupy 000 wywala mi błąd zakazany obszar czy coś w tym stylu.
  4. Tak jak w temacie nie jestem pewien oznaczenia silnika ale objawy podczas przyspieszania szczególnie po 80km/h łapie muły i zaczyna kopcić po chwili mu przechodzi i ciągnie dalej. Zrobiłem logi pierwszy raz nie mogłem zrobić 000 program wywalał jakiś błąd (VAG COM 311-2) a na dodatek nie mam nikogo w Grudziądzu znajomego od którego mógłbym sprawdzić N75 czy jakoś tak się ten czujnik nazywał. Logi statyczne 003 004 011 Dynamiczne 001 003 004 008 010 011 Mam nadzieję że w miarę to wyszło poprawnie i w porównaniu z innymi logami użytkowników czy Turbo za słabo nie dmucha. i w jaki sposób, czym czyści zawór i przepływomierz.
  5. Co dziwne przelutowałem te feralne miejsce profilaktycznie ale na nim brak + bezpieczniki sprawne na 6 brak napięcia. Co dziwne w module było trochę wody. U góry przy lampce wchodzą 3 przewody brązowy czerwono niebieski i szaro brązowy chyba rozumuje w kolejności masa plus i krańcowy drzwi i tu zonk wszędzie jest masa. Brak koncepcji jeszcze ostatnio szyber działał a teraz ani drgnie. Passat B5 kombi 1,9TDI
  6. Już rozwiązłem problem brak napięcia na pinie 13 przyczyną była wypięta mała wtyczka a konkretnie jeden przewód z tablicy bezpiecznikowej i jeszcze wykopałem tak samo wybięty obok przewód od świec teraz wszystko chula jak ta lala. Ale co 4 godzyny stracone na poszukiwaniach i wymianie stabilizatora w liczniku.
  7. Odpala normalnie tylko nic nie kumka z tablicy. Przewód ma rozłączać dopływ ON takie sobie zabezpieczenie z alarmem. Zabrałem się wczoraj za montowanie alarmu i wszystko sżło dobrze do tego babola
  8. Po założeniu alarmu i rozcięciu przewodu czarnego od stacyjki (+ po przekręceniu na 1 pozycji) wstawiłem przekaźnik wszystko było dobrze i teraz mam tylko oświetlenie deski prędkościomierz na linkę i zegarek elektroniczny reszta leży diody się nie zapalają kompletna cisza. Siedzę dzisiaj drugi dzień i nie mogę się dokopać co jest nie tak. Przewód połączyłem ponownie jak był ale to już nic nie dało. Może jakieś sugestie
  9. zawsze jest wszystko do dogadania oczywiście jesteśmy w stanie zagrać 2 godzinny koncert tylko bym musiał w miarę konkretnie znać waszą decyzje czy jesteście zainteresowani i poznać termin zlotu żeby innej imprezy nie złapać. Jako że środek lokomocji zespołu jest B3 kombi + przyczepka to myślę że śmiało Provokacja powinna zagrać w końcu każdy z nas ma jakiegoś tam VW. Co do kosztów to myślę, że można by się śmiało dogadać z chłopakami z zespołu i za tzw. zwrot kosztów przejazdu, jakieś piwko i chleb. ...
  10. A ja ze swojej strony bym chciał jakoś umilić ten czas na zlocie i jako atrakcje zaproponować występ Grudziądzkiej grupy rockowej PROVOKACJA http://www.mm.pl/~provokacja wszelkie sprawy za i przeciw jak i organizacyjne proszę kierować na [email protected] oraz gg: 7739197 Proszę organizatorów o kontakt :-)
  11. O tym też myślałem żeby obszyć tylko boje się o jakość a jednak oryginalnie z passata całkiem inaczej wygląda. Nie wiem jak to wygląda są plusy i minusy skóry ja się głównie obawiam że będę jeździł po fotelach się slizgał bez pasa :-)
  12. U mnie w B3 są piski w prawym kole i podniosłem na lewarku cisza wszystko jak nowe nic nie ociera stawiam na ziemie i kręcę kołem pisk a nawet jak by jakieś terkotanie tylko w jednym punkcie jakby po ząbkach opaski coś na moment ocierało ale już na kanale patrzyłem i nic. Moje pytanie czy może być to łożysko? bo na klocki mi to nie wygląda nie są spieczone ładnie trzymają dźwięk ten jest już od ponad miesiąca i doprowadza mnie już do szału
  13. A teraz znalazłem środek od B4 ale AUDI 80 http://www.allegro.pl/item460554280_audi_80_b4_skora_fotele_boki_kierownica.html i teraz pytanie czy to będzie pasowało do B3 kombi chociaż kanapy i siedzenia :-) czy miał ktoś w tym doświadczenie
  14. Na czarne poluje aż mnie boli głowa całe skóry nic na pół czarne
  15. Ja poluje ale bardzo ciężko zdobyć a praktycznie mieszkam w takiej wsi że nic na szrotach nie ma ciekawego same seryjne bez udziwnień. Chyba że by ktoś wyczaił taki komplecik najlepiej z boczkami to śmiało do mnie uderzać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności