Skocz do zawartości
andrzejch1972

napinacz paska wielorowkowego 1.9 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Potrzebna pomoc w znalezieniu sklepu internetowego lub osoby która posiada taki napinacz. Samochód vw passat 1.9tdi AWX rocznik 2002.Szukam jak najtaniej i można powiedzieć,że napinacz potrzebny na wczoraj. Za wszelką pomoc dziękuje. Oczywiście interesuje mnie tylko nowy napinacz.

Pozdrawiam wszystkich!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

chodzi tobie o sam napinacz czyli" amortyzator??" czy cały zestaw wraz z rolka ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem niedawno i płaciłem nieco więcej. Wymień od razu sprzęgło alternatora, bo za chwilę napinacz będzie znowu do wymiany. Ja wymieniłem wsio, trochę szarpło ale warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniałem niedawno i płaciłem nieco więcej. Wymień od razu sprzęgło alternatora, bo za chwilę napinacz będzie znowu do wymiany. Ja wymieniłem wsio, trochę szarpło ale warto.

 

a czemu ma wymieniać koło pasowe alternatora :confused: przecież kolega chce kupić napinacz paska wielorowkowego a nie napinacz paska alternatora jak sugerujesz swą wypowiedzią...;) a sprzęgiełko właśnie niszczy ten drugi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czemu ma wymieniać koło pasowe alternatora :confused: przecież kolega chce kupić napinacz paska wielorowkowego a nie napinacz paska alternatora jak sugerujesz swą wypowiedzią...;) a sprzęgiełko właśnie niszczy ten drugi..

 

Tia - a pasek alternatora to niby jaki pasek - zębaty? Też wielorowkowy - tak się składa, że w naszych paskach są 2 paski wielorowkowe (z różną ilością rowków).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kupowałem po znajomości oryginał INA za 500pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tia - a pasek alternatora to niby jaki pasek - zębaty? Też wielorowkowy - tak się składa, że w naszych paskach są 2 paski wielorowkowe (z różną ilością rowków).

kolego czytaj ze zrozumieniem ja napisalem jaki napinacz szybciej pada a nie jakie to są paski...tak to jest jak ktoś chce zabłysnąć..nie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki to napinacz szybciej pada ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jaki to napinacz szybciej pada ?

 

taki jak z linku w poście kolegi nakonr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie napinacz który jest zamontowany na pasku wielorowkowym, tym samym co alternator ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz już kupiony z tego linka:http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html

doszedł już na drugi dzień,bardzo szybko.

Dzisiaj go wymieniam,zobaczymy jak szybko pójdzie.

Może ktoś poradzi,aby wymiana poszła bezproblemowo.Znalazłem kilka wątków na forum,ale jakoś mnie nieoświeciły.

Dam znać jak poszło!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napinacz już kupiony z tego linka:http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html

doszedł już na drugi dzień,bardzo szybko.

Dzisiaj go wymieniam,zobaczymy jak szybko pójdzie.

Może ktoś poradzi,aby wymiana poszła bezproblemowo.Znalazłem kilka wątków na forum,ale jakoś mnie nieoświeciły.

Dam znać jak poszło!

 

u mnie bez demontażu przodu się nie obeszło ale może Tobie się uda :)

powodzenia życzę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś o tym pisałem jak wymontować napinacz. U mnie było to bez zdejmowania przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz sam wymieniłem poszło w 2 godziny bez problemu.Przodu nie trzeba rozbierać.Dzisiaj juz nie mam czasu,ale jutro opisze co i jak sie robi.Będzie coś ciekawego w opisie dla tych co mają zamiar wymieniać cały napinacz!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Obiecany opis wymiany napinacza paska wielorowkowego silnik AWX.

Nie trzeba rozbierać przodu samochodu.Najpierw zdejmujemy pasek z alternatora naginając kluczem napinacz,następnie wyjmujemy alternator ,odkręcic nalezy dwie śruby potem za wentylatorem jest śruba ampulowa chyba 6 odkręcamy ją trzymając szczypcami wentylator, ponieważ śruba kręci się razem z wentylatorem.Najgorsze jest wyjęcie wentylatora tu trzeba trochę gimnastyki i dużej uwagi aby nie zniszczyć chłodnicy.Jak już wyjmiemy wentylator to juz reszta to pryszcz. Dwie śruby do odkręcenia (jedna to ampul ) i napinacz wyjęty.Najciekawsza żecz to stary napinacz.Co się okazało:wybiło plastik spod tuejki mocowania górnego teleskopu.Objaw był taki,że po odpaleniu silnka zimnego strasznie trzeszczało i napinacz latał góra dół około dwa centymetry.Dlatego moja rada jest tak aby przed wymianą napinacza wyjąć go i sprawdzić ,czy przypadkem nie można go naprawić u ślusarza dorabiając tulejke z metalu,napewno wytrzyma jeszcz dłużej niz ten plaski.Ten opis nie dotyczy skrzywionych napinaczy ,je trzeba wymienić całe.Mój jest lekko skrzywiny i wchodził już w obudowe paska rozrządu,Można też wymienić samą rolę jak reszta jest dobra -koszt 80 pln.Ja proponuje najpierw wyjąć a potem się zastanowić co wymienić.Jeszcze jedno: trzy miechy temu wymieniałem sprzęgło alternatora,już wtedy kumpel mi mówił ,że coś jest nie tak z napinaczem.Ja zapłaciłem 350 pln+23pln koszt przesyłki.Podaje link może komuś się przyda.Firma bardzo solidna.Ja zamówiłem w poniedziałek, a we wtorek rano był już napinacz u mnie.Link: http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html

Pozdrawiam wszystkich!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

andrzejch1972 alternatora nie trzeba wyjmować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość k62
Ja zapłaciłem 350 pln+23pln

Wymieniali mi wczoraj w AJM rozrząd i okazało się, żę napinacz też był do wymiany. Mechanik znalazł w Kielcach za 650zł i jeszcze mówił, że to bardzo tanio!!! :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:idiota: no to dałeś nabrać 650zł !!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności