Skocz do zawartości
Piotr900

pompa wodna

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem nie wiem co dolega mojemu paskowi nie grzeje w środku ściągnołem weża z wejscia do nagrzewnicy i na wolnych obrotach wogule nie leci ciecz. a temperatura silnika jak złapie 90 stopni to wogule nie rośnie nawet jak bedzie silnik pracował 40 min na postoju . pomocy układ czyściłem z góry dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik złapie 90 stopni, to tak ma trzymać - ani więcej ani mniej. To prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość custome

to wcale nie musi byc poma wody możliwe że termostat jest uszkodzony albo czujnik który przełącza ten termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli trzyma Ci 90 i nie podskoczy wyzej to pompa wody jest OK.

 

Twoja uwage skierowal bym raczej na nagrzewnice.

 

Trzeba ja przeczyścić - pisząc przeczyścić mam na myśli odlaczyć oba węże i podlaczyć woedę z kranu w przeciwnym kierunku.

 

Poplukac tak pare razy i wszystko poskladac. Dolać płynu i zobaczyć.

 

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale do nagrzewnicy na wolnych obrotach nie leci ciecz a nagrzewnice płukałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na zimnym silniku na wolnych tez nie leci dopiero jak sie zagrzeje to leci albo na wyzszych obrotam a mam nowa pompe wody termostat i wszystko.

 

U mnie problemem byla nagrzewnica ktora tez plukalem ale dopiero jak wymienilem wszystko to bylem na 100% pewny ze to tylko wina nagrzewnicy.

 

Uzyj odkamieniacza, wlej go do nagrzewnicy z jakas iloscia wody i zostaw na 5 - 10 minut a potem plukanie ponowne.

 

U mnie pomoglo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla czego na wolnych obrotach nie leci ciecz do nagrzewnicy jak sciągnolem weże z wejscia i nic dopiero przy 2500 leci ale słbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ? u mnie jest tak samo przy sciągniętych przewodach. A weź i zsuń tylko lewy i zobacz wtedy czy bedzie leciec z dziurki do dodatkowego odpowietrzenia.

 

Może tak ma być by lepie sie silnik grzał. Ja tak mam od roku i wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale mam zimno w środku a u ciebie jak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyszek71

miałem taki problem i to była pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyszek71

ze wzgledu na to ze jest zimno temperatura jest na 90 latem by sie podniosła. poszukaj dobrze na forum jest to gdzies opisane

 

sama pompa ok 150zł a wymiana tak jak przy rozrzadzie. niestety roboty sporo ja za wymiane płaciłem 200zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak otworzyłem. i wychodzi z tego ze to pompa chyba ale dla czego sie silnik nie przegrzewa tylko trzyma 90 i ani wskazówka drgnie. a jak ściągnołem weża to ciecz sie nie pojawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyszek71

dokładnie rok temy miałem tą sytuacje temperatura była na 90 i ani drgnąła silnik sie nie przegrzewał. wymieniłem pompe i mam ciepło do dziś. wirnik pompy jest plastikowy plastik sie wyrabia a ośka kręci dalej niby wszystko ok a zimno. widziałem taki problem latem i wtedy silnik sie grzał

 

jak uporasz sie z problemem to napisz co to było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak odepne ten wąż od nagrzewnicy to na wolnych obrotach ma szybko sie wydostawać ciecz nim?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy od nie dawna zaczęło mi coś ciec spod samochodu. Gdy zostawiłem na noc samochód w garażu pojawiała się mała kałuża sprawdzając co to jest okazało się ze płyn chłodzenia. ostatnio jak wymieniałem całe zawieszenie zobaczyłem ze z tego miejsca co na foto wycieka płyn. Skąd to wiem?? ponieważ z tego miejsca jest ewidentnie pokazany wyciek i nawet osad koloru białego. Dlaczego tak sie dzieje?? od czego to zależy?? jak to zrobić?? chcę powiedzieć jeszcze ze przecież nie cały rok temu zmieniałem pompę wody wraz z całym rozrządem. pomóżcie

863032316.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności