piotr555 Zgłoś #1 Napisano 21 Października 2007 (edytowane) Witam, od kilku dni zauwazylem zawilgocenie olejem od spodu z prawej strony , bardzo daleko rozciagniete ,od przodu az nawet do polowy tylu,dzis sciagnalem plastik ze spodu i zobaczylem ze wyciek jest z polaczenia gumowego przed intercolerem .sciagnalem ten krotki waz na ktorym stala kropla (zaznaczylem strzalkami gdzie zbiera sie olej ) uszczelka byla troche uszkodzona nawinolem izolacji i zobacze co bedzie dalej sie dzialo ,najbardziej martwi mnie dlaczego tam jest tyle oleju ,to przeciez jest przewod powietrza??? Edytowane 5 Maja 2010 przez piotr555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2007 mam wyciek w tym samym miejscu ... w innym watku poruszałem ten problem oleju w dolocie tutaj jest link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2007 dzieki za link ,przegladalem kilka tematow ,ale nienatknolem sie na konkretne wytlumaczenie ,moze moderator przeniesie ten temat,a i chcialem jeszcze dodac ze kopniaka autko ma ,ale jak ze swiatel szybko wyjade (w dzien niewidac ale w nocy )to totalna zadyma po drugim biegu ,czy to tez ma cos do tego oleju tam przy interculer??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2007 czy to tez ma cos do tego oleju tam przy interculer??? Zdecydowanie nie. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #5 Napisano 22 Października 2007 hmm ,bylem juz prawie tego pewny ze to ma jakis zwiazek z tym,to przydymianie ,bo niemam sie czego czepic ,niedawno bylem na serwisie VW podlaczany do vaga na jalowym i podczas jazdy , wszystkie parametry na zero ,turbinka extra ,ale chmura na starcie nadal niezmienna .To jest ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #6 Napisano 22 Października 2007 to jest diesel więc to normalne że przydymi nie ma się czym przejmować, dopiero byłoby coś nie tak jakby Ci dymił nonstop, pozatym to normalne że przy przyśpieszaniu puści dymka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #7 Napisano 22 Października 2007 a spytam z ciekawosci Ty tez tak masz przy swoim?? wygrana na swiatlach predkoscia ++zaslona dymna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #8 Napisano 22 Października 2007 tak jak wyżej napisałem ... diesel przy starcie lubi puścić dymka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #9 Napisano 23 Października 2007 czasami i przyrodzie potrzeba dymka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Z. Zgłoś #10 Napisano 3 Listopada 2007 No przy ostrym bucie dyma puści ale tyle oleju w rurze to niedobry znak. Może świadczyć o uszkodzeniu turbawki a tak dokładnie to uszczelniaczy wewnątrz turbawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacusnik Zgłoś #11 Napisano 3 Listopada 2007 druga sprawa auto powinno puscic maly dymek przy redukcji i starcie ja i przy odpalaniu ale czesto wynika to lejących wtryskiwaczy, lub poprostu zła ropa... Ja jak zaleje na stacji Bliska (ORLEN) to dymi i ma muła... a Shell albo BP jest ok dlatego tylko tankuje na dobrych stacjach. trzeba dbać o pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #12 Napisano 11 Listopada 2007 napewno jakosc ropki ma wielkie znaczenie jesli chodzi o przydymianie ,tez podejrzewam ze moze to wina pompowtryskow ,ale niemozna tego tak sprawdzic trzeba kazdy wyciagac metoda zamiany i patrzec co sie dzieje ,wiadomo jaki to wydatek!! a olej w tym wezu z interculer to faktycznie bedzie cos gdzies z ktoryms uszczelniaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unreal Zgłoś #13 Napisano 12 Listopada 2007 a tymi pompowtryskami to mozna sprawdzic bez wyciagania, przynajmniej tak mi tuner mowil jak mi testowal auto, na 3 biegu sprawdzal parametry vagiem pompowtryskow i jak nie ma duzych wychylen od noermy to jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatforum Zgłoś #14 Napisano 2 Listopada 2008 ja mam ugjenty IC. czy to ma wpływ na odczyt przepływomierza bo czasami jak przycisne to zaczyna syczeć ale tylko czasami (ugjenty bo pewnie kiedyś był stuknięty)pewnie jest dziurawy i olej z niego leci wyłancza sie turbo jak zasyczy komp. nie pokazuje żadnego błędu wyłoncze silnik odpale ponownie i wszystko ok.co otym przypadku sądzicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian44_44 Zgłoś #15 Napisano 4 Marca 2010 witam. u mnie natomiast ginie dużo oleju mam olej na wężu interculer i podobno turbo wysiadło tzn mechanik powiedział ze olej poszedł do turbo i trzeba regenerować (1200zł regeneracja podobno) czy coś takiego może sie stać?? najbardziej martwą mnie te ubytki oleju przejechałem od wymiany około 3.500km i z poziomu max jest mniej niż połowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gumek Zgłoś #16 Napisano 4 Marca 2010 Kolego turbo do regeneracji masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian44_44 Zgłoś #17 Napisano 4 Marca 2010 w związku z powyższym lepiej oddać do regeneracji czy może w jakąś używkę pchać sie?? I czy po sprawnym turbo łykanie oleju ustanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinS Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2010 Na Twoim miejscu i przy tym roczniku szukałbym używki, choć to loteria... Wszystko zależy od tego jak długo chcesz jeździć tym autem. Naprawdę dobra regeneracja to min. 1000 zł., wszystko zależy od stanu turbiny. U mnie po regeneracji zużycia oleju nie widać (ale zrobiłem dopiero ok.1500km), poprzednio było to jakieś 1,5l/10tys. km. Oczywiście może spalać Ci nie tylko przez uszczelnienie turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #19 Napisano 4 Marca 2010 a czytaliscie o odmie i oct czy przypadkiem niewali z odmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #20 Napisano 4 Marca 2010 Damian44_44 masz bankowo olej z odmy w dolocie. Oleju będzie ubywać zawsze (niestety przez odmę zawsze coś wypluje). Zależy też od stylu jazdy - im wyższe obroty tym więcej może ubywać oleju. Poza tym - akurat turbiny z AHU (bez zmiennej geometrii) są nie do zdarcia. Przebiegi 300-400tyś km to norma dla takiego turba. Nic się nie zapiecze, a jeżeli jest sprawne sterowanie turbiny - jest praktycznie nie zniszczalna. Moim zdaniem to z odmy Ci wali ten olej i tyle. Zrób OCT - pojeździj troche i zobaczysz czy masz turbo w oleju czy nie. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach