Skocz do zawartości
polonez15

B5 AHU stuki w głowicy po remoncie

Rekomendowane odpowiedzi

Helloł. Po remoncie głowicy w pewnym zakładzie i całkowitym sprawdzeniu po założeniu na auto od ponad 7 tyś. km mam taki stuk jak na filmie... Stuka nieregularnie, raz na zimnym, raz na gorącym, czasem przestaje... Szklanki wymienione, stare nie były niesprawne, na nowych jeszcze gorzej. ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Podejrzewam coś z prowadnicami zaworów.... Dodam, że ciśnienie oleju w normie wg. serwisówki... Wyczerpują mi się powoli pomysły. Auto pali normalnie, moc ma, tylko te stuki...

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy akurat słyszę dźwięk o który ci chodzi ale w moim przypadku stuki które wskazywały na zużycie szklanek powodowały wtryski które jak się później okazało lały jak z kranu i to powodowało jakby spalanie stukowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale tu po puszczeniu gazu na biegu nie milknie, a wtryski wtedy nie pracują.... więc to nie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu. moze byc za wczesny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to na bank układ paliwowy! Po pierwsze kąt wtrysku nie powoduje głośnego klepania które ustaje, po drugie kąt sprawdzałem od razu po wymianie szklanek a po trzecie przestawiacz i tak ustawiłby poprawny.

Edytowane przez polonez15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/119541-Stuki-w-silniku-1-9-tdi-110-szukanie-przyczyny-problemu Sławek opisał wszystko, co może być przyczyną stuków. I nie twierdzę wcale, że finał będzie taki, jak w jego przypadku.

 

Sam jestem żywo zainteresowany tematem. W Golfie 4 (ASV) mojego ojca też występuje podobny stuk i pojawianie się tego dźwięku jest identyczne z tym co napisałeś - " Stuka nieregularnie, raz na zimnym, raz na gorącym, czasem przestaje" .

Wymienione popychacze hydraul., dwumas.

Wymiana popychaczy nie zmniejszyła, ani nie zwiększyła intensywności niepożądanego dźwięku.

Dwumas też nie był powodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega kiedys mial tak ze jak kupil auto (rozbitek,silnik na chodzie ) to byl minimalnie zatankowany

i wtedy wlasnie klepal

sam sie zastanawialem nad tym kiedys ale jak zalal pozniej auto do pelna wszystko ucichlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to sprawa się wyjaśniła...

 

WP_20150805_17_26_38_Pro.jpg

WP_20150808_11_00_57_Pro.jpg

WP_20150808_11_04_09_Pro.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to za błotko??? pozostałości ropy z lejącego wtrysku? z tym zaworem to taki psikus że w latach 97-02 wyszła pewna partia zaworów z defektem, najlepiej wymienić wszystkie zawory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G12, rozerwao UPG i poszedł płyn na tłoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to korbe pewnie też ugiął...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co było powodem stuków, dalej nie wiemy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może stukał zawór z powodu zbyt dużego luzu w prowadnicy? Stukał, aż w końcu grzybek się urwał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko możliwe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Helloł. Po remoncie głowicy
może stukał zawór z powodu zbyt dużego luzu w prowadnicy? Stukał, aż w końcu grzybek się urwał.
Wszystko możliwe...

 

Sytuacja z tą miazgą w środku nie do pozazdroszczenia, ale jednak..... co z tym remontem głowicy poszło nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. ustaleń stukała luźna prowadnica zaworu. To, że się urwał chyba raczej było sumą tego luzu i wysokiej temperatury....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności