Skocz do zawartości
raver32

Błąd 16618 "osiagnieto limit cisnienia doladowania"

Rekomendowane odpowiedzi

"osiagnieto limit cisnienia doladowania"

 

Co to może oznaczać w praktyce?

Jedyny objaw jaki ostatnio dało sie zauważyc to że po ostrym przyśpieszeniu samochód nagle tracił moc.Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko było ok.Przypadek taki zdarzyl sie kilka razy w tygodniu tylko przy gwałtownym przyspieszeniu.Dodam,że wcześniej wszystko było ok,samochód stał ponad miesiąc nieużywany.Jak narazie przedwczoraj wykasowaliśmy błąd i póki co wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McKuch

W praktyce oznacza to ze turbosprezarka dostarcza do silnika zbyt duzo powietrza.Moze to byc spowodowane zapieczonymi lopatkami turbiny.Przejedz sie dosc dynamicznie na dystansie kilkunastu kilometrow- powinno to wyczyscic turbinke.Jezeli to nie pomoze to trzeba ja rozebrac i manualnie oczyscic mechanizm sterowania kierownic turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16618/P0234/000564 - Boost Pressure rozporządzenia: limit (stan Overboost)

 

Possible Symptoms

Możliwe Objawy

 

  • Boost pressure too high

    Boost zbyt wysokie ciśnienie

  • Reduced power output

    Zmniejszona moc

Possible Causes

Możliwe przyczyny

 

  • Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

    Węże nieprawidłowy podłączony, odłączony, blokowane lub wycieka

  • Malfunction N75

    Awaria N75

Possible Solutions

Możliwe rozwiązania

 

  • Check charge pressure control

    Indeks opłaty kontroli ciśnienia

  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

    Indeks zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co w wypadku gdy wężyki wymieniłem i n75 też ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...zrób komplet logów, przyjrzyj się jak wygląda duty cycle i wyciągnij wnioski czy już turbo trzeba zwalać czy to coś innego... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej coś innego bo turbina ok zawór n 75 ok wężyki ok i straciłem pomysły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
raczej coś innego bo turbina ok zawór n 75 ok wężyki ok i straciłem pomysły

nie chcę być ironiczny... ale 6. letni AWX z przeładowaniem? i na bank nie turbina? :czapa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności