raver32 Zgłoś #1 Napisano 14 Czerwca 2008 "osiagnieto limit cisnienia doladowania" Co to może oznaczać w praktyce? Jedyny objaw jaki ostatnio dało sie zauważyc to że po ostrym przyśpieszeniu samochód nagle tracił moc.Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko było ok.Przypadek taki zdarzyl sie kilka razy w tygodniu tylko przy gwałtownym przyspieszeniu.Dodam,że wcześniej wszystko było ok,samochód stał ponad miesiąc nieużywany.Jak narazie przedwczoraj wykasowaliśmy błąd i póki co wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość McKuch Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2008 W praktyce oznacza to ze turbosprezarka dostarcza do silnika zbyt duzo powietrza.Moze to byc spowodowane zapieczonymi lopatkami turbiny.Przejedz sie dosc dynamicznie na dystansie kilkunastu kilometrow- powinno to wyczyscic turbinke.Jezeli to nie pomoze to trzeba ja rozebrac i manualnie oczyscic mechanizm sterowania kierownic turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2008 16618/P0234/000564 - Boost Pressure rozporządzenia: limit (stan Overboost) Possible Symptoms Możliwe Objawy Boost pressure too high Boost zbyt wysokie ciśnienie Reduced power output Zmniejszona moc Possible Causes Możliwe przyczyny Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Węże nieprawidłowy podłączony, odłączony, blokowane lub wycieka Malfunction N75 Awaria N75 Possible Solutions Możliwe rozwiązania Check charge pressure control Indeks opłaty kontroli ciśnienia Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Indeks zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2010 Koledzy a co w wypadku gdy wężyki wymieniłem i n75 też ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2010 ...zrób komplet logów, przyjrzyj się jak wygląda duty cycle i wyciągnij wnioski czy już turbo trzeba zwalać czy to coś innego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2010 raczej coś innego bo turbina ok zawór n 75 ok wężyki ok i straciłem pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2010 raczej coś innego bo turbina ok zawór n 75 ok wężyki ok i straciłem pomysły nie chcę być ironiczny... ale 6. letni AWX z przeładowaniem? i na bank nie turbina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach