Skocz do zawartości
Gość vwmaniac

problem z b3 1.9

Rekomendowane odpowiedzi

Pomiar ciśnienia sprężania na zimnym silniku. Powinno być min. około 25 bar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

ile może koztować nowy motor 1.9 tdi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

niedawno mialem wypad do miasta i kiedy wracalem zauważyłem że jak jadę 2tys obr to nie zostawiam za sobą czarnej załony dymnej :cwaniak: ale jak dam gazu tak 3 tys obr - 4tys obr to już za mną jest czarna zasłona dymna :kwasny: wiec tak myślę że przy ok 3 tys obr zalacza sie turbo ale tak za specjalnie to tego turbo nie czuć a pozatym to chyba jakby byly pierscienie złe to kopcil na czarno by caly czas nawet jak stoje na postoju czy jade.A on dymi raz jak odpale to chmurke puści i potem tak jak to opisalem wyżej. Niech ktoś mi coś doradzi i podpowie czy istnieje takie prawdopodobienstwo ze nowe turbo <ze szrotu> jest niedobre :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema,

 

Jasne ze Turbo ze szrotu może być jeszcze gorsze niż to co miałeś.

Turbin sie nie kupuje używanych , chyba ze w celu regeneracji !!!!

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac
Siema,

 

Jasne ze Turbo ze szrotu może być jeszcze gorsze niż to co miałeś.

Turbin sie nie kupuje używanych , chyba ze w celu regeneracji !!!!

 

Pozdro

 

po ogledzinach zewnetrznych turbinki nie bylo luzów na wirniku. Ale czy jest mozliwosc jakiejsc regulacji turbinki? bo tak mi ktos powiedzial ze sie reguluje ja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema,

 

Turba sie nie reguluje !!!

Co najwyżej można zwiększyć lub zmniejszyć ciśnienie doładowania.

Tam wchodzą w grę mikrometry i bez profesjonalnego sprzętu nie sprawdzisz turbiny.

 

A jak już sie ją rozkręci to najprościej zregenerować.

Oczywiście w Specjalistycznym zakładzie bo sam tego nie zrobisz !!!

 

Kupowanie używanej turbiny mija sie z celem. nigdy nie wiesz na co trafiłeś !!!

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemo-Kielce spokojnie. oczywiscie, ze uzywki sie kupuje, ale trzeba wiedziec na co patrzec. gdyby trzeba bylo kupowac tylko nowki, to bysmy w naszych td juz nie mieli na czym jezdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko,

 

No jasne ze można kupić używkę, ale nie masz gwarancji ze za 10tys. nie padnie.

 

Zewnętrznie nie ocenisz Turba.

A po zamontowaniu może być różnie.

Jeśli koniecznie ktoś sie uprze na szrota to choć gware rozruchową aby miła.

 

Mnie tesz czeka wymiana Suszarki i na pewno nie kupie używki.

Jusz wole swoją do regeneracji dać.

 

Ale może wsadze jakieś inne Turbo.

T3 lub jakieś KKK

Nie wiem tylko czy podejdzie, byle by mocowanie do kolektora pasiło.

 

Masz jakieś doświadczenie w doborze innego turba do AAZ?

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz turbo t2 to spokojnie wsadzaj t3 lub kkk k24. pasuje idealnie i autko zyska oddech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie mam T2

 

Teraz tylko cza turbawe dorwać :)

 

Przydałby sie FIMC do takiej turbawy....

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

to tylko od b4 passata pasuje turbo?

 

 

PS bylem u mechanika i krzyknął mi za wymiane pierscieni i uszczelniaczy 1000zł :przestraszony: powiedzial ze cena minimialna a potem co jeszcze trzeba bedzie w silniku zrobić to do ok 2000zł :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omijaj takich mechaników.

 

Jakiś pomylony za pierścienie i uszczelniacze 1000 zł.

Jeśli silnik rzeczywiście już padaka to poszukaj drugiego.

No i zależy ile masz $$$$ można robić generalkę tego, ale w specjalistycznym zakładzie a nie Jędrka w oborze.

 

Jeśli chcesz reanimować tego to podjedź do kilku mechaników i oceń koszty.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vwmaniac kazda pasuje niezaleznie od auta. model turbiny to model i kropka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

dzieki koledzy za info. Jeżeli ktoś zna lub oriętuje sie w cenach wymiany pierscieni i uszczelniaczy. :niepewny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z turbiną w moim pasku - na początku stycznia tego roku oddałem auto do mechanika żeby mi wyczyścił turbinkę bo ledwo co kręciła , zrobiłem 1000 km i znowu to samo :/ kolega souler pisał, że można kupić t2(zrozumiałem że nową) za ok. 300 zł ... problem z tym że nie mogę takiej znaleźć na allegro. Jeżeli ktoś będzie w stanie mi pomóc to będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności