Skocz do zawartości
Gość maser67

Sprzęgiełko wiskotyczne

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maser67

Czy jest ktoś może zorientowany jakiej firmy sprzęgiełko wiskotyczne było montowane na pierwszy montaż i jaką ewentualnie dobrą firmę polecacie jako zamiennik.

Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro ci odpowiem, bo właśnie wymieniam :kwasny: Wedlug katalogu - idzie takie samo jak do TDI no i kupiłem BEHR za 260 zeta.

Nr katalogowy: 058 121 350 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maser67

O ile pamiętam to mam taki sam numer.

czekam więc na info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca
Jutro ci odpowiem, bo właśnie wymieniam Wedlug katalogu - idzie takie samo jak do TDI no i kupiłem BERU (chyba - bo jeszcze ze sklepu nie odebrałem) za 260 zeta.

Nr katalogowy: 058 121 350

 

 

Danek napewno BERU??? BERU produkuje elementy eletryczne i zapłonowe.

 

Jak co to BEHR. Numer oryginlany podałeś dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maser67

I takie szło na pierwszy montaż ?????

W serwisie mają po ok. 440zł a na moje zapytanie w jakimś sklepie internetowym facio wyskoczył z LUK-iem za 820zł ale nie wiem czy chodziło mu o sprzęgło wiskotyczne czy normalne sprzęgło (po cenie widać że coś mu sie popieprzyło). W intercarsie BEHR jest za ok. 260zł. Czy takie polecacie ????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca

Dokładnie nie wiem czy napewno był to BEHR czy może SACHS. Ale jak zamontujesz BEHR'a to nie będzież żałować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LUZIK - już się poprawiłem. Chodziło oczywiscie o BEHR-a. No i wygląda ono tak

 

sprzgowiskotyczneyx4.th.jpg

 

 

A jaki był orginał zamontowany, to wrzucę jutro, bo dziś czasu nie styknie :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wymianie tego sprzęgiełka. Przodu demontować nie trzeba. Odkrecamy śrubę trzymajacą cały zespół, czyli wiatrak z wiskozą i koło pasowe, następnie delikatnie młotkiem zbijamy to z korpusu silnika. No i potem jest mały problem, bo tak "po prostu" to tego nie można było wyjąć. Tak więc nalezało pochylić wentylator w kierunku silnika i odkręcić 4 śruby, trzymajace wizskozę. Wtedy pojedynczo możemy wyciągnąć oba elementy. Składanie w adekwatny sposób.

No i nawiązując do pytania, to była wiskoza BEHR-a z nadrukami AUDI, VW - czyli na pierwszy montaż takowe jest wkładane :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maser67

Dzięki ci bardzo. teraz wiem w ciemno co mam kupować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ra11

Koledzy prosze podpowiedzcie czy gdy jest wysoka temperatura silnika to woatrak ze sprzęgłem wiskotycznym powinien się zupełnie blokować?

U mnie kreci się cały czas ale nawet przy wysokiej temperaturze mozna go naciskajac np. śrubokrętem zatrzymać. Pytam ponieważ założyłem z tego powodu nowy, a tu to samo co w starym.

Mimo że elektryczny chodzi na wysokich obrotach, to ten na pasek można zatrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy prosze podpowiedzcie czy gdy jest wysoka temperatura silnika to woatrak ze sprzęgłem wiskotycznym powinien się zupełnie blokować?

U mnie kreci się cały czas ale nawet przy wysokiej temperaturze mozna go naciskajac np. śrubokrętem zatrzymać. Pytam ponieważ założyłem z tego powodu nowy, a tu to samo co w starym.

Mimo że elektryczny chodzi na wysokich obrotach, to ten na pasek można zatrzymać.

 

Sprawnego wiatraka ze sprzęgłem wiskotycznym nie powinieneś zatrzymać - sprzęgło do wymiany.Wiatrak ten przy wysokiej temperaturze może pracować z prędkością obrotową silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie zadanie ma ten wiatrak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłodzenia silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności